- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak znam Bioware z posledni doby,tak vezmou ze Skyrimu to nejhorsi a pridaji to do sve hry. Treba spolecniky bez jakekoliv minulosti co umi papouskovat 3 vety. Nebo questy a jejich reseni,kde mate na vyber mezi hlouposti a jeste vetsi hlouposti,ale kde nenajdete ty nejprirozenejs reakce.
ve hrach od bioware jsou spolecnici vzdycky propracovany se svym pribehem i spoustou dialogu takze pochybuju, to je domena jejich her
Že neví, jak spojit otevřený svět a lineární příběh? Vždyť přesně takové jsou všechny díly The Elder Scrolls - sice otevřený svět se spoustou subquestů, které jsou ale na jedno brdo, a hlavní příběh je lineární až běda. Neupírám TES jeho kvality, taky si ho rád zahraju, ale rozhodně to není příklad RPQ s nelineárním příběhem.
To jako ze se ten 1 tunel kterym musite bezet porad dopredu mozna na chvilku (1 nebo 2 fighty?) rozvetvi?
Přesně tak. A navíc rozhodí interface tak aby to vypadalo přesně jako ve skyrimu.