Jak jsme informovali včera, přichází na řadu týdenní rozhovor s návrhářem hry
James Bond 007: Nightfire, s Michaelem Condreym. Pan Condrey bude odpovídat celý týden prostřednictvím krátkých zpráv a zeptat se ho můžete i vy. Otázky zasílejte na
redakční adresu.
Bondovky mají své archetypy: ženy, auta, zbraně, hodinky, obleky... Zůstáváte věrní originálu nebo si vymýšlíte vlastní bondovský svět? Skalní bond-fanové by pak mohli reptat...
Příběh vznikl ve spolupráci se studiem MGM a společností Danjaq (
produkuje Bonda od r. 1962 – pozn. redakce) a proti Jamesi Bondovi staví ďábelského padoucha Rafaela Drakea. Drake vlastní kromě slušné zásobičky jaderných zbraní soukromou armádu a
speciální komanda astronautů, kteří jsou schopni obsadit vesmírné stanice Spojených států a držet svět pod kontrolou. Mezi Drakem a zotročením světa stojí právě Bond.

Ačkoliv je příběh od základů náš,
rozhodli jsme se převzít řadu klíčových okamžiků, rolí a lokací z dvaceti bondovských filmů, tudíž nebudou zklamáni znalí hráči ani ti, kteří hledají nové bondovské zážitky v multiplayeru. Také jsme se inspirovali novým bondovským filmem
Die Another Day s moderním Bondem, Piercem Brosnanem, který také účinkuje v
Nightfire a účinně tak spojuje filmový a herní svět. A samozřejmě se objeví
Bondovo nové filmové auto, Aston Martin Vanquish.
-
Michael Condrey