Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Tři minuty hraní XCOM: Enemy Unknown. Skvělá práce kamery

Podívejte se, jak se bude hrát XCOM: Enemy Unknown, nová podoba kultovní strategie o boji s útočníky z vesmíru.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Wawer Rewold

6. 3. 2012 23:53
No

Musím říct, že to vypadá skvěle. Obzvlášť se mi líbí, jak je udělaná základna. Vypadá to, že by to mohla být skvělá hra. Ještě mohli ukázat, jak se budou stíhat cizácký lodě. R^

0 0
možnosti

Wawer Rewold

6. 3. 2012 23:57
Re: No

Akorát mi ještě není jasné, jak přesně je to udělané v akci. Jestli je to v reálném čase nebo ne? Zahlédl jsem tam ALIEN ACTIVITY, a přitom tam voják střílel jakousi krycí palbu. No opravdu se na to těším

0 0
možnosti

Regis

7. 3. 2012 1:18
Re: No

Ne, je to tak, že zadáš povel, tedy třeba kolik času na chůzi, střelbu, zakleknutí, krytí, návrat atd. prostě kolik a jak si to rozvrhneš. Pak klikneš a postava udělá to, co chceš. No a když bude nějaká super situace, tak se to přepne do filmového modu a přiblíží se kamera a užiješ si výstřelu..... realtime to není nikde.

0 0
možnosti

Jožin z planin

7. 3. 2012 8:27
Re: No

Hmm, ale tomu, co popisuješ v podstatě, se říká pozastavovaný realtime - obě strany hrají zároveň, ale máš libovolné množství času na rozvržení povelů. Jestli je to kolo, které trvá pět sekund, pozastavuje se to na událostech nebo to jde pozastavit kdykoliv jako v českých modifikacích UFO, už je jen detail. Klasický tahový mód je trochu o něčem jiném.

Osobně pozastavovaný realtime preferuji oproti čisté tahovce. Filmový mód vypadá pěkně, byl i těch českých modifikacích, ale fungoval prachbídně, tak doufám, že nebude fungovat jako tam, ale jako tady na obrázcích ;-).

V každém případě to vypadá skvěle celé a jestli bude systém dobrý, beru jakoukoliv variantu mimo opravdového realtimu.

0 0
možnosti

SH code

7. 3. 2012 8:36
Re: No

nesleduju x-com tak moc jak bych měl a chtěl, ale... pokud jsi hrál X-COM: Apocalypse, možná si vzpomeneš na režim který fungoval tam - pokud jsi zvolil tahové souboje tak se strany střídaly, ale existovala krycí/automatická střelba - když se ufoun hýbal a viděl ho voják který měl nějaké ty nevyužité AP, tak po něm automaticky střílel...  v tomhle videu mi to připadalo spíš jako tahle funkce, ne jako simultánní tahy (to co jsi nazval "pozastavovaný realtime", podle mě je to samé jako simultánní tahy kde se všechny postavy hýbou najednou)

0 0
možnosti

Wawer Rewold

7. 3. 2012 15:20
Re: No

Nezdálo se mi, že se mimozemšťané hýbali, když se hýbali vojáci a naopak. Možná tam funguje něco jako přerušení ze starého ufa, ale trochu rozšířenější. Mě se zdálo, jako kdyby při tahu mimozemšťanů voják střílel jakousi krycí palbu směrem k cizákovi, aby ho donutil zůstat na místě. Proč by tam bylo jinak alien activity, kdyby obě strany hráli realtimově a pouze s pozastavováním, jako třeba v ufu aftermath?

0 0
možnosti

SH code

7. 3. 2012 16:12
Re: No

to samý jsem napsal, to kde jsem psal o pohybu alienů a vojáků zároveň bylo jen vysvětlení simultánních tahů == pozastavovaného realtimu ;)

0 0
možnosti

Siraj

7. 3. 2012 17:26
Re: No

Zastavte si to na 1min 11sec to by mohla byt odpoved na vasu otazku

0 0
možnosti

Wawer Rewold

7. 3. 2012 23:49
Re: No

Tak to nakonec je krycí palba. Já doufám, že to prostě bude taktický a dynamický a ne jako ostatní realtime UFO.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu

novinky 22. 4. 2024 7

Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...

KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?

magazín 21. 4. 2024 19

Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů

magazín 23. 4. 2024 16

Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...

V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín

novinky 23. 4. 2024 7

Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky

novinky 24. 4. 2024 2

I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...

Byli jsme příliš chudí, abychom měli konzoli, vzpomíná tvůrce herního hitu

novinky 28. 4. 2024 0

Sexy akční hra Stellar Blade je zatím nejpříjemnějším překvapením letošního roku a o jejího...

ANKETA: Jaké je vaše nejoblíbenější videoherní auto?

magazín 27. 4. 2024 5

Máte nějaké oblíbené videoherní vozítko či auto? Napište nám do diskuze pod článkem, které a proč.

Z Tomb Raidera byly odstraněny lechtivé plakáty, hráči se bouří

novinky 27. 4. 2024 4

Dva měsíce od vydání remasterované trilogie klasických Tomb Raiderů se hráči dočkali nového patche....

BlizzCon 2024 nebude

novinky 26. 4. 2024 8

Letošní ročník akce BlizzCon, na níž fanoušci oslavují hry studia Blizzard, tedy značky jako...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...