Terraforming v praxi na obrázcích z 3D RTS Perimeter

Ruský tým KD Labs vydal po měsíci několik nových obrázků z 3D RTS Perimeter. Na zmiňovaných screenech můžete vidět, že hra nyní podporuje realistické stínování s vyhlazenými okraji, to vše díky využití pixel shaderů v2.0 a DirectX 9. Děj hry je zasazen do autory vytvořeného originálního prostředí v němž vládnou nanotechnologie a technické vynálezy. Nejdůležitější činností, kterou bude hráč prakticky neustále provádět je terraforming, úprava povrch planet. Zajímavě také bude vyřešeno získávání jednotek. Hráč, který bude vlastnit základní jednotky bude moci díky energii získané právě terraformingem vytvářet...
Ruský tým KD Labs vydal po měsíci několik nových obrázků z 3D RTS Perimeter. Na zmiňovaných screenech můžete vidět, že hra nyní podporuje realistické stínování s vyhlazenými okraji, to vše díky využití pixel shaderů v2.0 a DirectX 9. Děj hry je zasazen do autory vytvořeného originálního prostředí v němž vládnou nanotechnologie a technické vynálezy. Nejdůležitější činností, kterou bude hráč prakticky neustále provádět je terraforming, úprava povrch planet. Zajímavě také bude vyřešeno získávání jednotek. Hráč, který bude vlastnit základní jednotky bude moci díky energii získané právě terraformingem vytvářet z těchto základních, jednotky větší. Ty však bude kdykoli moci rozložit na prvočinitele. Nápad je to vskutku zajímavý a na tom aby fungoval se pracuje v KD Labs něco okolo 5 let. Hra však bude na výši i co do technického zpracování. Ostatně vizuální kvality můžete posoudit na těchto nových screenech v naší galerii. Kromě nich si můžete přečíst ještě tohle preview a prohlédnout první a druhý trailer.

Perimeter Perimeter Perimeter