- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro mě je nejdůležitější, že se stále lze dostat skrz terén k truhlám obchodníků. To je v podstatě největší část mé gameplaye.
Jo Starfield je tak odladěný, že pokud splníte část úkolu v jiném pořadí, než vývojáři zamýšleli, můžete se rovnou s celým úkolem rozloučit.
Další důkaz, že se lidem zavděčit nedá. Když tam jsou bugy, tak si ztěžují. Když tam bugy nejsou tak si ztěžují. Mě ta hra baví a osobně jsem velmi rád, že je tam bugů opravdu minimum. Jsou tam bugy, někdy i dost otravný. Ale naštěstí je jich relativně málo. Za mne je to asi jejich nejpovedenější hra.
Souhlas napsal jsi to podobně jako já níže. A nejlepší jsou ti co to stále hrají a stále pod články o Starfieldu hru kritizují. 🤣
😁 Lidi zase nadávají, jsou negativní a neuvědomují si, že v tom OBROVSKÉM světě, v té OBROVSKÉ, rozsáhlé hře se jasně najdou bugy, ale převládá jasně "slušná odladěnost" na PRVNÍ vydání + 3 menší patche co vyšli. Já jsem sice "jen" na 31 levelu zatím a splněno mám 215 úkolů/misí (prostě vše to co se zaznamenává ve statusu, viz screen), a v tomto celkovém pohledu a možná už stovce+ hodin odehráno mi přijde hra opravdu dobře zmáknutá, a docela odladěná. Nemůžu chtít 100% perfekcionismus. Musí se to vidět v širším měřítku.
https://i.postimg.cc/Qhdtqb07/225-spln-n-koly-k-12-10-2023.jpg
A malý tip na mod jménem "Call Your Ship". Nádherný mod. A docela neuvěřitelný, že to dokázal ten maník. Je to přes příkaz konzole a jde o to, že vaše loď na kterou se díváte z dálky odstartuje do vesmíru a po chvíli přiletí přímo k vám ať jste kde jste (lépe aby šlo o rovinu), přistane a otevře se dok. Pěkný.
Škoda že neodladili gameplay a je to hratelnosti před 20 lety...
Bugy sice osladili, ale plytkost dialogu to nevyřeší, viděl jsem krásné side-by-side kdy ve Starfieldu kupujete cosi v kufříku a nejde to úplně podle plánu vs. Cyberpunk a nákup robota od Maelstrom... monotónnost vs. dobré vtažení do děje a zvraty.
+ loading screen na každý malý baráček jsem viděl tak v prvním herním Zaklínačovi.
"Bugách" podle vzoru žena? V prvním pádě "ta buga"?
Starfield vyuzil tak 60% potencialu toho cim ta hra mohla byt. Muj osobni verdikt je, ze hra je proste nedodelana. To ani nemluvim o absolutne odflakle hlavni storyline .... hruza a des.
Starfield jsem nehrál, ale na tohle trpěl už Skyrim - prostě otevřený svět a sandbox pro vývojáře modů, do kterého Bethesda, aby se neřeklo, zasadila i nějaký příbeh s neoriginálními a repetitivními úkoly.
K čemu mi je 1000 modů když té hře chybí obsah.
Tak za dnešní odpoledne a večer.
* Follower uvízl během mise v komplexu, před jehož vchodem jsem ho nechal. Prostě tam vlezl a zůstal někde uprostřed.
* Palebné věže na lodi nefungují, jsou-li umístěny na bok lodní struktury
* Při misi jsem narazil na zámek, který už na první úrovni neměl žádné řešení
* Mám na lodi sedm lidí. Neustále mě zdraví. Pokud sedí v pilotní kabině, tak i za letu.
* Pokud vezmu na průzkum planety followera, střílí na některé typy zvířat dávno před tím, než je radar vnímá jako nepřátele.
...
* Adorable Fan STÁLE NEJDE ZABÍT! :)
Já zase včera viděl novou kompilaci bugů. Ta hra je možná na tom líp než předchozí Bethesda hry, ale napsat, že Starfield je odladěný je špatný vtip...
Na rozdíl od předchozích her společnosti Bethesda nepůsobí jejich aktuální hit Skyrim od vydání jako nedodělaný.
Zdroj: https://www.idnes.cz/hry/novinky/starfield-bethesda-mbugy.A231010_145203_bw-novinky_srp
To je asi úvod z hodně starého článku, ne?
:D :D :D ... tak ale dá se říct, že je to pravda, Skyrim už je vyladěn za těch 12 let docela dobře a třeba pro mě, je to aktuální hit větší jak Starfield :D Každopádně ale pobavilo :)