Diskuze

Jde to i bez přesčasů. Autoři Ratcheta a Clanka chválí pracovní podmínky

Permanentní vyčerpávající přesčasy jsou dlouhodobě jedním z největších problémů, s kterým se potýkají vývojáři videoher. Autoři aktuálního hitu Ratchet & Clank: Rift Apart se ovšem zaklínají, že oni se pověstnému „crunchování“ tentokrát zcela vyhnuli.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J32i95ř47í 62H41a46v51e49l

10. 6. 2021 7:48

Nějak netuším, jak ten tweet interpretovat. To jako že 8h pracovní doba je u nich jen pro privilegované bílé muže a ostatní jako ženské, barevní atd. crunchujou stejně jako jinde? Protože to, že mluví jen o situaci v jejich firmě, je snad jasné i bez dalších tweetů.

0 0
možnosti
TV

To je marketingový blábol. A věřit tomu může jenom blázen.

0 0
možnosti
KS

"Na základě připomínek sledujících byl ovšem nucen připustit, že jako bílý muž by asi neměl mluvit za všechny" - chybi mi tam jeste informace o pohlavi, sexualni orientaci a ci pan jse nechal zaockovat nebo je proti

1 0
možnosti