Britský server Eurogamer zjišťoval, proč vývojář titul oznámil ještě před započetím vývoje hry. "Podívejte, v době, kdy něco ohlašuji, zpravidla je to jako s BioShock Infinite, kdy jsme ukázali celé video a mělo to jasnou podobu," reagoval Levine.
V případě titulu BioShock pro Vitu prý situace byla jiná. "Sony tu platformu ohlašovalo a bylo důležité jí vyjádřit podporu nezávisle na fázi, ve které se vývoj nacházel," vysvětluje Levine.
"Sony pro nás byl výborný partner," tvrdí Levine. Otec série BioShock tak souhlasil s ohlášením titulu pro Vitu. "A snažil jsem se to příliš nepřibarvovat. Řekl jsem jen, že to vyvíjíme. Nechtěl jsem představovat něco, o čem jsem tehdy neměl příliš jasno," dodává Levine.
Ken Levine titul BioShock pro PlayStation Vita oznámil na loňském ročníku herního veletrhu E3. Bližší detaily ani datum vydání zatím známy nejsou.
Nejnovější inkarnace série nazvaná BioShock Infinite však vyjde 19. října pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360. Střílečka se tentokrát z podvodního světa Rapture přesune do létajícího města Columbia (čtěte preview).