Diskuze
Vyvíjet tituly příští generace prý bude čtyřikrát náročnější
Děkujeme za pochopení.
A16d11a44m 45T48u84r54e31k
"Vyžaduje to mnohem více lidí a mnohem více komunikace. Technicky je to mnohem jednoduší, ale profesionálně je to mnohem náročnější."
Vysvětlení pro Vás nechápající. Je to myšleno, že s vyšším výkonem a větší volností je snazší vyvíjet - hodně vychytávek které museli složitě řešit zvládne nyní pouhá konfigurace enginu, a že je to 4x více práce? V nextgen hrách je očekávaná určitá úroveň detailů - dřív dělal jeden člověk celý model města i s texturami a nyní je potřeba klidně i víc lidí jen na jednu budovu... Prostě čim víc do detailu se jde, tím více je potřeba lidí... U PS3, X360 to tolik neřešili, protože byli HW omezeni, nyní je tu obrocský skok výkonu ale i očekávání
I25g17o44r 41F76o88s
Jenže spolu s hardwerem se zdokonaluje i softwer a namapovat texturu na oběkt je daleko snazší a rychlejší.
Generátory map, editory scenerií ... zas to zvládne jeden jako tomu bylo dřív když na to přijde a má k tomu vybavení a trošku zkušeností.
O44n39d52ř78e54j 97M68a59t69ě77j78k67a
Kdyby radši místo investování miliard dolarů do grafiky udělali pořádnou hru.
O96n31d78ř73e62j 27M41a24t50ě61j67k44a
Poslední střílečka ze který si něco pamatuju byl asi stalker.
I95v52a54n 28P63š37e36n95č68í30k
Asi potřebují informace jak vypadá noha utrhnutá granátem a kolik času máš než vykrvácíš...aby to bylo víc realistické...v Příštím CoD má být scéna jak Ghůrkové musí useknout hlavy teroristů kvůli identifikaci, tak potřebují vědět jak to přesně probíhá a jestli to jde udělat na jeden sek , nebo na vícero, pokud se kryješ před nepřátelskou palbou....realita, chápete ??
D79a67v10i21d 77S26ý23k55o41r65a
sry za minus, prispevek ok, popsana situace minus
M65a80r86e32k 51Z51a53h26r98a61d47i82l
"Vyžaduje to mnohem více lidí a mnohem více komunikace. Technicky je to mnohem jednoduší, ale profesionálně je to mnohem náročnější."
Tu druhou větu jsem nějak nepochopil...
J70a18k82u11b 53M49a95t41o51u82š
Asi najali mnoho nových manažeru potřebují pro ně najít uplatnění a zdůvodnit to
Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku
Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...
Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita
Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk
Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...
Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky
I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Z Tomb Raidera byly odstraněny lechtivé plakáty, hráči se bouří
Dva měsíce od vydání remasterované trilogie klasických Tomb Raiderů se hráči dočkali nového patche....
Šest nejočekávanějších her, které vycházejí v květnu
V květnu nás čeká skvělé dobrodružství z papíru, boj samurajů s Mongoly, utkáme se s Drákulovými...
Sedm letošních komiksových filmů a seriálů, které by měly stát za to
Premium Videoherní a komiksový svět jsou svým způsobem bratranci a není výjimečné, že lidé, kteří milují...
Nový herní seriál od tvůrců Life is Strange nás vrátí do devadesátek
Tvůrci milované série Life is Strange se ve své příští hře Lost Records: Bloom & Rage vrátí k...
10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?
V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...