- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Vyžaduje to mnohem více lidí a mnohem více komunikace. Technicky je to mnohem jednoduší, ale profesionálně je to mnohem náročnější."
Vysvětlení pro Vás nechápající. Je to myšleno, že s vyšším výkonem a větší volností je snazší vyvíjet - hodně vychytávek které museli složitě řešit zvládne nyní pouhá konfigurace enginu, a že je to 4x více práce? V nextgen hrách je očekávaná určitá úroveň detailů - dřív dělal jeden člověk celý model města i s texturami a nyní je potřeba klidně i víc lidí jen na jednu budovu... Prostě čim víc do detailu se jde, tím více je potřeba lidí... U PS3, X360 to tolik neřešili, protože byli HW omezeni, nyní je tu obrocský skok výkonu ale i očekávání
Jenže spolu s hardwerem se zdokonaluje i softwer a namapovat texturu na oběkt je daleko snazší a rychlejší.
Generátory map, editory scenerií ... zas to zvládne jeden jako tomu bylo dřív když na to přijde a má k tomu vybavení a trošku zkušeností.
Kdyby radši místo investování miliard dolarů do grafiky udělali pořádnou hru.
Poslední střílečka ze který si něco pamatuju byl asi stalker.
Asi potřebují informace jak vypadá noha utrhnutá granátem a kolik času máš než vykrvácíš...aby to bylo víc realistické...v Příštím CoD má být scéna jak Ghůrkové musí useknout hlavy teroristů kvůli identifikaci, tak potřebují vědět jak to přesně probíhá a jestli to jde udělat na jeden sek , nebo na vícero, pokud se kryješ před nepřátelskou palbou....realita, chápete ??
sry za minus, prispevek ok, popsana situace minus
"Vyžaduje to mnohem více lidí a mnohem více komunikace. Technicky je to mnohem jednoduší, ale profesionálně je to mnohem náročnější."
Tu druhou větu jsem nějak nepochopil...
Asi najali mnoho nových manažeru potřebují pro ně najít uplatnění a zdůvodnit to