Diskuse
Co byste si přáli vidět ve hře Atlantica?
Děkujeme za pochopení.
Vlaada Chvatil
:o)
Tenhle clanek sper cert, Leki, precte si to par predplatitelu BW profi, a ti jsou vetsinou v obraze. Zatim to vypada spis vesele, ze se podili uz na ctvrte hre, pricemz ani prvni z nich jeste nestihla vyjit :o] Ale zanedlouho, az to budou vsechno uspesne a vazene hry :o], tak uz by bylo fer se ve svem "track recordu" trochu mirnit, takhle to skutecne vypada, ze delal lead designera u vsech tri zminenych her (a pokud vim, neni to pravda ani u jedne z nich :o)Leki ...
Leki
... akorat, kdyz ted nad tim premyslim, nemuzu se ubranit dojmu, ze toto vse by bylo zbytecne, kdybys jednoduse upozornil sam od sebe redaktora, ktery clanek napsal a necekal, az se nekdo ozve... ...a to uz vubec nepatram po tom, co ma spolecneho "Rambo" (a nakolik byl prekopan) s "Vietkongem", kdyz pominu prostredi Vietnamu...
Ondřej Netik
A ty jsi upozornil redaktora Levelu ze nektere veci jsou jinak nez napsal? Nechci se hadat ani diskutovat na toto tema a proto jej ze sve strany uzaviram. Pokud budes mit dalsi neoverene otazky a pochybnosti, zeptej se me primo, jako kazdy slusny clovek. Telefon mas. Pro ostatni: Na Vietcongu jsem delal level designera a hodne jsem se tam naucil o tvorbe her od lidi co delaji v tomto oboru uz nejaky rok. Po te co jsem po roce odesel, to jiz davno byl Vietcong. Za ten rok a pul jako level designer jsem ziskal mnoho cennych zkusenosti jez jsou pro mne cenym zakladem pri game designerstvi. Potkal jsem plno velmi schopnych lidi z oboru a vetsinu povazuji za sve pratele. Jim vsem patri muj dik.
Ondřej Netik
Ahoj Leki Bohužel článek mne přesně necituje, což je normální a je to věc na niž si člověk v oboru musí zvyknout. Rozhovor s autorem byl mnohem delší. Tak že opravuji a uvádím na pravou míru pro všechny čtenáře. Dělal jsem v Plastic reality na projektu jenž několikrát měnil svou podobu a tvar, a který má v této chvíly název KOREA. Současná podoba projektu nemá se mnou již nic společného a to v dobrém i špatném. KOREA je tvůj projekt Leki, jako je mým Atlantica. Myslím tím,že my oba jsme z projektu jenž jsme přebrali nenechali nic původního než žánr. S pozdravem Ondřej
Leki ...
Korea ?!
Ahoj Ondreji.
Doufam, ze ten nesmysl o tom, zes delal na Koreji pro Plastic Reality neni z tvych ust, nebo radsi k nam uz ani nechod .
Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu
Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...
Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů
Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín
Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...
Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky
I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku
Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...
Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk
Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...
Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku
Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...
Byli jsme příliš chudí, abychom měli konzoli, vzpomíná tvůrce herního hitu
Sexy akční hra Stellar Blade je zatím nejpříjemnějším překvapením letošního roku a o jejího...
ANKETA: Jaké je vaše nejoblíbenější videoherní auto?
Máte nějaké oblíbené videoherní vozítko či auto? Napište nám do diskuze pod článkem, které a proč.