Kinect s nulovou prodlevou

  • 27
V kancelářích Microsoftu dokonce provedli srovnávací test s ovladačem.

Microsoft KinectSpolečnost Microsoft reaguje na námitky, že jejich systém pohybového ovládání Kinect trpí prodlevami mezi reálnou akcí a odezvou na obrazovce (čtěte naše dojmy z hraní s Kinectem). Tvrdí dokonce, že odezva Kinectu může být ve hrách stejně rychlá, jako kdybyste je ovládali klasickým ovladačem s tlačítky.

Již dříve se některá vývojářská studia nechala slyšet, že díky správnému programátorskému přístupu se dá odezva systému zkrátit na minimum. Nejnověji pak autoři taneční hry Dance Central prohlásili, že Kinect zpracovává pohyby "jako byste se viděli v zrcadle".

Šéf microsoftí sekce, která má Kinect na starosti, Kudo Tsunoda, pak toto tvrzení podpořil výsledky pokusu. "Postavili jsme k televizi světlo a před ni jednoho hráče s klasickým ovladačem a jednoho využívajícího Kinect. Jakmile se světlo rozsvítilo, měl první co nejrychleji stisknout tlačítko a druhý tlesknout. A čas odezvy Kinectu odpovídal stisknutí tlačítka."