Diskuze

Stál přes milion dolarů, přesto herní Hobit nevznikl

Pouhý prototyp hry na motivy filmového zpracování Hobita stál více než mnoho dnešních nezávislých hitů, přesto z něj veřejnost nikdy nic neviděla. Sice se líbil i slavnému režisérovi Guillermovi del Torrovi, vlastníkům práv na předlohu se ovšem nehodil do portfolia.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Mám pocit, že je možná dobře, že to nevyšlo. Aspoň podle tohohle popisu:

"Abyste odolali pokušení Prstenu moci, museli jste co nejrychleji mačkat tlačítko A."

Jasně, je to maličkost, ale ukazuje to dvojí nepochopení naprostých základů.

Předně rychlé mačkání jednoho tlačítka je strašně hloupý systém. Není zábavný a když už jsem na něj někde narazil, tak jsem ho prohrál jenom když jsem se na to mačkání cíleně vykašlal.

A za druhé to navozuje úplně špatný dojem. Odolávání moci Prstenu je souboj vůlí a má to být dramatický okamžik, ke kterému se adrenalinové klikání vůbec nehodí. Když už mezihra bez invence, tak třeba udržet pohybující se kurzor ve vymezené oblasti. To aspoň trochu koresponduje s tím, co se děje hlavní postavě.

8 0
možnosti
PK

P53e81t81r 26K38ř21í20ž

29. 6. 2020 12:41

Precetl jsem si jen popisek obrazku a hned jsem si rekl to samy. Vetsinou jsi uplne mimo realitu, ale tady ti davam vyjimecne plus ;-)

0 0
možnosti