Diskuze

Fallout 76 pokazil, co mohl. A kazit nepřestává

Neúspěch Falloutu 76 není bohužel příliš velikým překvapením. Pojďte si s námi připomenout, co vše Bethesda udělala špatně před vydáním hry i po něm.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jsem nakonec spokojenej, že jsem před vydáním znova začal hrát čtyřku a nestihl ji dohrát... Ušetřených pár dukátů můžu investovat jinam :)

0 0
možnosti
Foto

Fallout 3 - Where is my father?

Fallout 4 - Where is my son?

Fallout 76 - Where is my refund?

;-D;-D

15 0
možnosti

Chci jen dodat že 82% kterými se v článku oháníte se týkají pouze UK. Bylo by vhodné to tam doplnit :) Jinak jak jsem říkal už několikrát, Fallout 76 je nejhorší fallout co kdy vyšel ale je to slušná hra ve který se dá dost dobře zabavit a hlavně já tam stejně jako v případě TES:O vidim ohromný potenciál :) To taky začlo příšerně ale postupem času se z toho dokázalo vytvořit obstojné MMOčko s solidní hráčskou základnou. Přístup Bethesdy je odlišný v tom že

1) vydaj strašně nedodělanou hru

2) fandové jsou naštvaný a nadávaj

3) sypou si popel na hlavu a zachraňujou.

4) Zachrání to

5) Lidi odpustí

6) REPEAT

Oproti EA která lidem do obličeje plive

A nebo Blizzard aka "you think you do but you dont" a nebo "Fully on mobile you plebs not an april fools joke"

V čem tu ale Bethesdu rozhodně nebudu bránit je Nylon bag scam, to byl podvod nejvyššího zrna který by měl být potrestán právní cestou. Nekalá obchodní praktika jak vyšitá.

1 1
možnosti
Foto

Zase je dobře, že Fallout 76 vyšel, protože vedle toho vypadá i naprosto zpackaný Battlefield V jako premiant třídy :)

Budiž to ponaučením, že vzít něco a plácnout to do multiplayeru a doufat, že ze sandboxu si hráči vytvoří nějaký herní svět sami je prostě omyl. Pokud něco takového Bethesda chtěla mít, tak to měli vyvíjet od začátku s tím úmyslem - tyhle naroubované snahy nikdy nedopadají dobře.

4 0
možnosti

"Budiž to ponaučením, že vzít něco a plácnout to do multiplayeru a doufat, že ze sandboxu si hráči vytvoří nějaký herní svět sami je prostě omyl."

To je příliš silné prohlášení a máme tady už několik let Minecraft jako důkaz, že s dobře udělaným sandboxem si lidi svůj herní svět nejenom sami vytvoří, ale že je to i baví a dá se na tom hodně vydělat :-)

2 0
možnosti

J56a75n 44P95a22n19e73k

5. 12. 2018 13:46

AC Odyssey i RDR2 jsou open world hry a téměř bez bugů. Proto bych ocenil, kdyby páni "novináři" konečně přestali dokola omlouvat nedodělky ala Fallout 76.

1 0
možnosti

P21e12t49r 91J81a61r78o86š

5. 12. 2018 12:49

Bethesda, Blizzard, nebo EA. Nazorna ukazka toho, kam to dotahnete, kdyz firmu prevezmou kravataci, ktere zajimaji jen grafy prodeju, a zbavuji se postupne lidi, kteri hram rozumi. Navic se vse prodrazuje, protoze bobtna pocet lidi, kteri se na uspechu uspesnych vyvojaru chteji take prizivit.

To mate jako travu a stromy. Kdyz zadne nejsou, trava trpi na slunci a usycha. Par stromu poskytne zadany stin a drzi vlahu. Kdyz je vsak stromu moc, trava prestane uplne rust a zustanou jen stromy.

14 0
možnosti

To je bohužel pravda. Do všeho kecaj "manažeři", kteří znají jen grafy a tabulky, ale ve skutečnosti o dané problematice nemají sebemenší tušení. To je dnes bohužel všude.

Skoro to vypadá, že ta hra byla udělaná na základě půlhodinové porady, kde se řeklo udělejte velkou mapu, nezdržujte se s NPC je to zbytečně drahý, vykašlete se na Steam, ušetříme dalších 30% nákladů a navíc nebudeme muset nikomu nic vracet, až po 5 minutách zjistěj, co si ve skutečnosti koupili, místo propagovaného AAA titulu. Během 30 minut vymysleli herní mechaniky, který se evidentně nikdo nepokoušel odladit ani vyzkoušet (asi jsou testeři taky zbytečně drahý). Na další poradě se jen šéf zeptal, "Dali jste tam všechno co jsem vám řekl?" "Ano" "Fajn, tak to vydejte".

Bohužel, tady je jasný důkaz, jak to dopadne, když se investuje pouze do marketingu, a ne do vlastního produktu...

Vedoucího tohoto "projektu" by měli vyhodit na hodinu. Nejlépe oknem...

4 0
možnosti

P42e28t67r 26L53u75k26á45š

5. 12. 2018 11:41

F76 mi připomíná vydání NMS....bohužel....osobně a přeze všechno koupě nelituju ale budou muset makat, hodně, hodně, hodně makat (můžou si vzít příklad prave z NMS) a maji šanci to aspon trochu učesat. Bavil sem se s kámošem žeby si to koupil, říkal sem mu, nekupuj, jeste ne nebo v brutal slevě a pak sem mu rekl at dal neruší ze to jdu pařit...je to těžké popsat, je to tak špatné, ale prostě...meh :)

0 0
možnosti

K87a53r13e36l 66U95r78b43a53n

5. 12. 2018 11:11

Tak kdo byl v betě, tak nemohl hru koupit. Bylo jasné, že to bude propadák.Rv

1 0
možnosti

... pokrok se nedá zastavit a těch pár hlasitých fanoušků původních Falloutů, kteří ještě dosud hrají hry ...

No nevím, jestli těch fanoušků původních Falloutů, kteří "ještě hrají hry" je pár. Já si naopak myslím, že komunita lidí mezi 30-45 lety "kteří ještě hrají" je docela početná. Smůla je (možná jejich), že tito lidé jsou zvyklí na určitou kvalitu a nejsou odkojeni mobilními hříčkami a bezhlavým střílením a grindováním (nic proti on-line střílečkám). Potom je jasné, že když někdo dělá z klasiky fašírku, tak se ozvou. :-/

A jestli myslíte, že tím pokrokem jsou hry jako F76, tak jsem rád, že jsem prožil svá herní léta v "dinosauřím období". :-P

(A jak jsem psal již dříve. Je to značka Bethesdy, která si s ní může dělat co chce a já to hrát nemusím. Jen mě mrzí, že je potenciál a prostředky mrhán na takovéto nedodělané a nedomyšlené on-line projekty jako je F76. ;-()

21 0
možnosti

Tak tak!! Mluvíte mi z duše! Chtěl jsem to autorovi vzkázat, ale Vy jste mě předběhl..

A snad bych ještě jen doplnil to, že singleplayerové RPG rozhodně nejsou mrtvou záležitostí pro pár dinosaurů, jak se nám snaží autor článku namluvit.. Důkazem budiž masivní úspěch hry Kingdom Come (která je všechno jen ne současný mainstream), nebo např. Witcheru 3 a s tím souvisejících nadšených očekávání na Cyberpunk. Krom toho si vezměme třeba nově oživenou sérii DeusEx, a obecně můžeme vzít i sérii Mass Effect (myslím původní, ne Andromedu, i když uznávám, že tato série je už trošku starší) a jasně se ukazuje, že hráči neopouštějí klasické AAA singleplayerové tituly, to jsou jen slova vydavatelů a hloupých redaktorů..

0 0
možnosti

Battlefield V: "Nechcete ženský v 2. sv. válce? Tak tu hru nekupujte, vy sexisti!" A tak sexisti nekupovali a je to taky propadák :-)

16 2
možnosti

Třeba odstřelovačka Ludmila Pavličenková měla za druhé světové přes tři stovky potvrzených zásahů, z toho tři desítky nepřátelských sniperů. https://cs.wikipedia.org/wiki/Ljudmila_Pavli%C4%8Denkov%C3%A1

Souhlasím s tím, že by studio nemělo nutit do realistických her nesmysly, ale zrovna žena-odstřelovačka nebyla za druhé světové něco nezvyklého.

3 0
možnosti