Soudě podle starších obrázků začínaly práce na titulu s obsahem vyjmutým přímo z Diabla 2 (připomeňte si, jak vznikala původní hra). Autor ho však postupně nahrazuje vlastní vylepšenou verzí a řada přepracovaných oblastí díky tomu působí moderně a zároveň známým dojmem.
Každý herní akt bude dostupný jako jedna samostatná mapa. „Mým cílem je oživit jeden z nejlepších titulů všech dob v moderním 3D enginu a posunout hru na novou úroveň,“ píše k tomu autor vystupující pod přezdívkou Egod123.
Projekt by měl letos v létě přejít do alfa fáze vývoje a uzavřený test prý začne v dohledné době. Přístup můžete získat výměnou za podporu projektu na serveru Patreon.
Modifikace věrně zachovává atmosféru a styl předlohy.
Tam je možné na tvorbu přispívat s měsíční pravidelností, což údajně povede k rychlejšímu vývoji. Čím více peněz autor od komunity získá, tím více volných dnů si bude schopen každý měsíc vyhradit na práci na modifikaci.
„Vzhledem k tomu, že jsem už pro The Curse of Tristram dokončil většinu hlavních mechanismů a funkcí, rizikovost vývoje je extrémně malá,“ píše tvůrce.
Na modifikaci mu zatím lidé přispívají 218 dolarů měsíčně. Autor si však za cíl stanovil vybírat alespoň 400 dolarů (zhruba 9 600 korun) a práci přislíbil vysílat na serveru Twitch.