- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nic jsem od te hry neocekaval, 100x jsem videl puvodni teaser, kdyz tehdy vysel. dal jsem schvalne o hre nic necetl, takze me nemohla zklamat. jiste, tahani srotu, ktere jen naznacuje nenaplneny potencial, zamrzi. na stranu druhou, me vlastne vyhovuje, ze je to vicemene strilecka. obcas nekoho hacknu, vetsinou je holt postrilim. chodim si jen tak po meste, strilim ty spatne, uzivam si mesto budoucnosti.
No nedostala se tam fyzika ani logika, to je pro me hlavni, v tomhle ohledu tahle hra nesaha ani po kotniky na GTA V z roku 2013...
Kdyby GTA V... Jsou tam prvky, které má lépe vyřešený i GTA 2. Ale to srovnání není uplně fér, v tom souhlasim s Honzou Srpem.
CB je sice plný bugů, ale je skvělý, zejména příběhem, a kolego redaktore je to RPG ve všech směrech té zkratky. Miluju papírový SH, nejlepší herní systém co znám, a toto mi to připomíná, snad až na jediné, chybí mi tu magie.
Já bych ještě vytkl mizerné AI, až moc lehkou obtížnost (dohrál jsem to na té nejtěžší) a nevyvážené kombinace perků, kdy s určitým buildem procházíte hrou jako ozbrojenec americkou základní školou.
Sice jsem od CP2077 čekal mnohem víc, ale jinak jsem s ním byl spokojen.
Těším se tedy na další příběhové DLC, které se doufám, budou týkat více hlavního protagonisty a ne camea, kde bude účinkovat Keanu Reevse.
Neni treba zadny extra build .. v zasade libovolny build na levlu 50 musi byt OP .. tou dobou taky budes mit nekolik epic zbrani a mody do nich, at chces nebo nechces. Na druhou stranu boxerske zapasy jsou porad super tezke, ty zdechnes na 2 zasahy a nepriteli jich musis dat tak 50. Proste je to jako ten zbytek .. nedodelane.
Všude se udává jako jedno velké mínus, že vývojáři nedodrželi co slíbili... Mě přijde, že se tomuto důvodu dává moc velká váha.
Za prvé v článku je dobře psáno "každé dopředu prezentované video výslovně zdůrazňovalo, že nejde o ukázku finálního stavu hry".
A za druhé když si hru koupí někdo kdo nenačetl tuny materiálu předem, tak přeci bude hodnotit to co dostal, to co si koupil. On neví, že bylo zamýšleno lezení po zdech a pak vypuštěno. On neví, že bylo v plánu tunit si dopravní prostředky. A zvlášť u tak rozsáhlé hry kde toho plánovaného materiálu zůstalo obrovské množství.
Jinými slovy jdu si koupit televizor, umí to a to, hmm dobrá. Ale nebudu tomu televizoru, potažmo výrobci dávat minus za to, že před 2 lety slíbil, že tam bude tohle tlačítko navíc. Vybírám aktuální věc/hru.
To co píšete je krátkozraké.
Typicky televize SONY BRAVIA. Všechny televize mají mít HBBtv,.které tam sice je, ale při jeho zapnutí se každá televize několikrát denně restartuje.
Když to dáte na reklamaci poví.vam, že s tím nelze nic dělat a zbývá jen vypnout HBBTV, tedy chytrost televize.
Shadowruny od Harebrained Schemes jasně ukázaly, že complexní hacking (ie Matrix) je nejen proveditelný, ale vypadá a hraje se skvěle.
Ve hře je spousta nedodělků - byt je víceméně na nic, zbrojnice zklamala, myslel jsem že si aspoň vystavím zbraně, když jsou na zdi jejich obtisky a nic.
Holografického režimu pro vyšetřování hra využívá minimálně, což je hrozná škoda. Stejně tak zmíněná policie - tam by to šlo rozpracovat mnohem víc a líp.
Taky je škoda všech těch zavřených dveří - s tím by se dalo hodně pracovat a mohly by skrývat i příležitostné náhodné úkoly.
Zbraně na zdi pochopitelně vystavit jdou, ale jsou určeny pro epic provedení rare/iconic kousků (a to ještě ne pro všechny).
Ten závěr mám bohužel opačně než autor článku. Když mám opravdu volný víkend, jsem schopen ho prosedět u her. Ale cyberpunk jsem schopen konzumovat jen v kouscích o délce hodina až dvě, pak mě přestane bavit.
Chválí to tolik lidí (včetně kamarádů), že tomu pořád dávám šanci, ale fakt mě to nebaví :(
Ono je to trochu zavádějící. Jsou jeden, dva velké rozdíly proti běžným hráčům. Honzu Srpa totiž na rozdíl od běžných hráčů "tlačil čas" kvůli recenzi a hraní této hry "dostal zaplaceno". To ten jeho poslední odstavec ("Zároveň musím říct, že u hry nikdy nevydržím více než dvě hodiny v kuse, zatímco u Cyberpunku jsem proseděl celé dny.") mohlo dost určitě ovlivnit... :-)
No on asi bude problém v délce doby vývoje. Kdyby CP ohlásili před rokem, tak by se asi nedalo nic namítnout. Ale jestli tohle předvedli za 7 let vývoje, tak se dá chápat to rozhořčení. Lidi prostě čekali broušený diamant v době, kdy pomalu každá nová hra je jak nedodělaná a musí se čekat na patche. Jenže ten první "wow efekt" už je pryč.
Oni to sice před osmi lety ohlásili, ale pořádně se na tom začalo dělat asi až v roce 2016, poté, co dodělali Zaklínače.
Až na bugy a fps lagy jsem s hrou spokojen.