Euro Truck Simulator 2 - Heart of Russia | foto: SCS Software

Museli jsme dát Rusko do šuplíku, říká šéf českého herního hitu s tahači

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Když vypukla válka na Ukrajině, mělo české herní studio SCS Software se svým populárním simulátorem tahačů Euro Truck Simulator 2 už jen několik týdnů do vydání nového rozšíření Heart of Russia. O rozhodnutí novou mapu s územím Ruska odložit jsme se bavili s majitelem a jedním ze zakladatelů SCS Pavlem Šeborem.

Jak dlouho trvala práce na Heart of Russia?
Náš proces vytváření mapových DLC od začátku do konce trvá víc než dva roky. Začíná fází identifikace toho, kam se vydat dál. Pak nastoupí research tým, který zmapuje ekonomickou síť měst, která by dávala smysl. Poté nastoupí 3D modeláři, kteří postaví budovy, mosty, zkrátka podklady, takovou stavebnici, z níž posléze mapařský tým, který nastupuje jako poslední, začne vytvářet celek. Samotná horká produkce trvá zhruba rok a pak je tam asi měsíc nebo dva testování před vydáním. U Heart of Russia jsme byli zhruba jednotky týdnů od konce a datum vydání jsme měli už v hlavě.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se