- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak vývoj hry za účelom predaja je pre nováčikov dosť veľký hazard. Počul som, že to, čo vidíme ako relatívne úspešné indie projekty (tj. zarobili si aspoň na náklady) je možno jedno percento zo všetkých projektov. Docela by som tomu veril.
Pamatuje někdo na Colony na Atari800 a C64? Chystám se udělat remake :). Po večerech...
Docela síla. Mnoho let dřiny, odříkání a když se vypracují mezi ty relativně úspěšné, což je jen zlomek z těch, kteří chtějí v tomto oboru vybudovat něco od nuly, tak si mohou vyplácet 2300 eur měsíčně. V Nizozemsku, kde kupříkladu snad většina prodavaček bere podobně či víc a průměrná mzda je kolem 4000 eur.
Zavisi od toho co myslite pod pojmem uspech? Kdyz financny bezpecnost tak neuspeli protoze nezarabaji ani prumer. Kdyz je uspech spatna vazba hracu nebo pocet prodanych kusu tak jsou na tom dobre. Mozna maji i jine prijmy a nemusi hlidat vydavky
Takhle začíná většina firem ve většině oborů. Ale jen některé to vydrží lepit tak dlouho.
To je vykoupeny tim, ze delani her je zabavna a kreativni prace. Takze to lidi delaji i bez naroku na odmenu. Takze kazdy mesic vychazi tisice titulu a krome par nejuspesnejsich na tom nejde vydelat.
A dalsi vec je, ze hrani pocitacovych her stejnak lidem krade jen cas, ktery by jinak mohli venovat realnemu zivotu.
Pane Kraus mám otázku. Je např. sledování fotbalu v TV, stavění betlému, chození do kina, reálný život? Děkuji za odpověď.
Tak teda nevím, kde ta redakce nápady bere:
"práva pak odkoupilo (dnes už nefungující) vydavatelství THQ Nordic."
pokud vím, tak dle en.wikipedie THQ Nordic vydalo před pár týdny Biomutant a před dvěma dny další hru. Takhle tedy nefunguje?
Pardon, to Nordic tam nemělo být. THQ již neexistuje.