Diskuze

Pět let za minimální mzdu. Vývojář popsal náročný vývoj nezávislých her

Joost van Dongen z nezávislého studia Ronimo, které dalo světu povedené hry jako De Blob nebo Awesomenauts, pro svůj blog popsal, jak finančně náročný byl jejich vývoj. Zatímco většina jeho spolužáků si po studiích našla dobře placenou práci, Joost žil pět let pod hranicí minimální mzdy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J21á76n 91B73o33k46o35r

8. 12. 2020 14:45

Tak vývoj hry za účelom predaja je pre nováčikov dosť veľký hazard. Počul som, že to, čo vidíme ako relatívne úspešné indie projekty (tj. zarobili si aspoň na náklady) je možno jedno percento zo všetkých projektov. Docela by som tomu veril.

0 0
možnosti

Pamatuje někdo na Colony na Atari800 a C64? Chystám se udělat remake :). Po večerech...

0 0
možnosti

P54e10t35r 20D30l11o57u70h25ý

3. 12. 2020 23:05

Docela síla. Mnoho let dřiny, odříkání a když se vypracují mezi ty relativně úspěšné, což je jen zlomek z těch, kteří chtějí v tomto oboru vybudovat něco od nuly, tak si mohou vyplácet 2300 eur měsíčně. V Nizozemsku, kde kupříkladu snad většina prodavaček bere podobně či víc a průměrná mzda je kolem 4000 eur.

1 0
možnosti

Zavisi od toho co myslite pod pojmem uspech? Kdyz financny bezpecnost tak neuspeli protoze nezarabaji ani prumer. Kdyz je uspech spatna vazba hracu nebo pocet prodanych kusu tak jsou na tom dobre. Mozna maji i jine prijmy a nemusi hlidat vydavky

0 0
možnosti

P44e17t70r 37S75o78k73o98l

3. 12. 2020 22:18

Takhle začíná většina firem ve většině oborů. Ale jen některé to vydrží lepit tak dlouho. :-P

0 0
možnosti

To je vykoupeny tim, ze delani her je zabavna a kreativni prace. Takze to lidi delaji i bez naroku na odmenu. Takze kazdy mesic vychazi tisice titulu a krome par nejuspesnejsich na tom nejde vydelat.

A dalsi vec je, ze hrani pocitacovych her stejnak lidem krade jen cas, ktery by jinak mohli venovat realnemu zivotu.

1 8
možnosti

Pane Kraus mám otázku. Je např. sledování fotbalu v TV, stavění betlému, chození do kina, reálný život? Děkuji za odpověď.

3 0
možnosti

Tak teda nevím, kde ta redakce nápady bere:

"práva pak odkoupilo (dnes už nefungující) vydavatelství THQ Nordic."

pokud vím, tak dle en.wikipedie THQ Nordic vydalo před pár týdny Biomutant a před dvěma dny další hru. Takhle tedy nefunguje?

1 0
možnosti
Foto

H12o84n18z92a 75S41r32p

3. 12. 2020 17:59

Pardon, to Nordic tam nemělo být. THQ již neexistuje.

5 0
možnosti