Diskuze
KOMENTÁŘ: Herní průmysl na tradiční hráče plive, inovace je mu ukradená
Děkujeme za pochopení.
O26d29s44t12r95a60n87ě33n62ý 67U73ž12i87v66a80t35e48l
V17i79k78t38o27r 70K50l74o45u98č37e87k
Také vidím paralelu mezi úpadkem her, hudby a filmů. Jako by byl současný svět servírován se vším všudy a současně se ztenčoval prostor pro vlastní objevování.
Nehledě na to, že tato paralela sahá do politiky, businessu a celého ekonomického kolosu...orientace na profit kontra orientace na spokojeného zákazníka jsou SAKRA ROZDÍLNÉ POHLEDY
P80e17t27r 19S38v14o27b74o54d47a
Nesouhlasim, poslední dobou je docela dost filmů, který stojej za vidění. Stejně jako ve hrách, člověk se jenom nesmí nechat zavalit tim mainstreamem, ale ke kvalitě si musí dojít....ne že by tady nebyla, jenom jsou lidi líný se aspoň zajímat. Stejně jako autor článků zbytečně nadává, že herní průmysl na něj plive. Proč? Když chci jíst jen to, co mi někdo přinese až po nos, tak se nemůžu divit, že mi někdy prostě nebude chutnat...
P31e71t36r 92S30v62o18b52o51d32a
S těmi filmy to měla být reakce na p. Matějku níže...
O59n98d56ř42e18j 98M57a93t36ě60j61k59a
Ono je to tak ale u všeho nejenom u her. Pdívejte se jak upadá hudební a filmovej průmysl. Je to stejný jako s těma hrama, dneska valstně neexistuje kvalitní kapela která by patřila do toho mainstreamu a dobrý Hollywoodský filmy taky ubejvaj. Nejlepší příklad těhle ducháprázdnejch filmů který byly totálně komerční a zaměřený jenom na efekty je Avatar. U těch her je to ale opravdu bída, poslední střílečka která mě opravdu bavila byl asi FarCry, Half Life 2 a podobný hry, ale po roce 2006 nastal zlom a začaly se dělat převážně odpadní hry (konzole?). Dneska se daj hrát prakticky už jenom RPGčka, který teď zastaly funkci dřívějších stříleček, protože dnešní RPG složitostí odpovídá 10 let starý střílečce. Pak tady máme to věčný tunelování a remakování starších titulů (NFS, COD....) to je něco tak nechutnýho že mi ty hry nestojej ani za stažení, natož abych si to kupoval, jak to může mít takovej úspěch opravdu nechápu.
O83n77d37ř75e17j 72M61a41t56ě65j89k76a
Z poslední doby je dobrej třeba Hitman: Absolution, i když i tam je vidět to že to muselo bej i na konzole (absence mapy, přiblbý ovládání kde každá akce potřebuje speciální tlačítko - to už bylo ale i v Blood Money)
M22i36c55h84a64l 83J81a59n84o11v39á55č
Drive hc pc hrac, dnes hraju deskovky a zpatky uz bych se nevratil.
J33o48s92e85f 71S36t18e17h63n78o
Jojo.. dneska je k normální hře potřeba nejvyšší obtížnost.. zlaté časy kdy jsem se nervoval s maximální obtížností unreala ^^
M39i24c74h25a85l 46M25e84d51e19k
Za mladejch let byla tráva zelenější. To je myslím věc základní.
Ale jinak na jednu stranu mainstream opravdu se trochu vyprázdnil. Jenže máme zde vedlejší scénu produktů pro fanoušky, neustále vyvíjená dlc atd. Možná největší firmy a nejkřiklavější tituly se rozkročily velmi široko, ale vsadil bych se, že ve skutečnosti se každý rok vytváří více titulů než dříve a kdo chce hledat svoje, tak si to najde.
P15e74t79r 43S14l16o97v76á97k
Zase plac nostalgikov:D ja si viem vyborne zahraet aj dnes, dokonca lepsie ako kedy kolvek predtym, Assassins creed, Gears of war, Xcom novy, paradne hry, tesim sa na Skyrim... a mnoho dalsich, L4D napriklad.. lepsie hry sa nikdy predtym nerobili, a to som zacal hrat na Atari 800ke
P82e34t68r 55K84ř39í80ž
Po Atari jsi musel hoooodne let vynechat protoze jinak bys todle nemohl nikdy napsat.
C69t66i42r95a41d 19L49o96s
Minuly tyden jsem rozehral po x letech Jagged Alliance 2. Tech malych detailu v pribehu, tech moznosti... a i ta kreslena grafika se mi vlastne libi
R44o44s10t59i29s74l60a34v 68M79a95j56e74r
Hmmm, částečně bych souhlasil, částečně ne.
Osobně hraji nyní Diabla 3, znovu Skyrim, občas si zajedu pár kol v F1 (ale tam to člověk ztratí z rukou, pokud nejezdí často). Chci nyní pořídit BlackOps 2. Jeden by nevěřil, ale i jen toto hraní těchto pár her bere dost času.
Hry hraji dalo by se říci od mala a je pravda, že commodore mi nabízel mraky her ještě na kazetách, které byly dobré a měly každá svůj nápad. Musíme si ovšem říci, že vyvojáři nedělají hry sami pro sebe, ale pro lidi. Já bych nechtěl udělat hru kterou si koupí 10 lidí, vůbec by mne nehřálo že je originální a i skvělá. Vyvojáři dělají takové hry, jaké chtějí lidé.
Uvedu příklad Modern Warfare 3 - já si tu hru užil. Obtížnost na max a prostě jsme to dohrál a bylo to zábavné, sice krátké, ale zase pastva pro oči. Pak ale příjde člověk, co dá obtížnost na co nejnižší a vykládá, že to je oničem, že ho to vede tunelem a střílí...
V12i56t 79O62t25a54h41a61l
Omyl. Vývojáři AAA titulů nedělají hry pro lidi, dělaji hry pro zisk. Proto musí být hra tak jednoduchá aby ji dokázalo hrát co nejvíc lidí. Musí být graficky na výši aby zaujala na první pohled a v žádném případě nesmí hráči vydržet moc dlouho. Pokud by byla hra natolik trvanlivá, že bys ji dokázal hrát 3 roky (a ty 3 roky sis žádnou další nekoupil) je to z komerčního pohledu spatně. Ne, hra tě musí zaujmout řádově týdny. A pak musíš zjistit, že ti v ní něco chybí. A hele, třeba to bude v tomhle placeném DLC. Nebo v tom dalším.. Nebo dalším. A hele proDLCovali jsme se úspěšně k dalšímu dílu.
Ale to je problém tohoto spotřebního světa ve všem. Proto většina výrobků vydrží akorát do konce záruky a pak odejde a musí se koupit nový výrobek. Vyrobit auto/pračku/cokoli, které funguje spolehlivě bez závad 40let je z kapitalisticky/komerčního hlediska katastrofa.
Nová sexy herní hrdinka prý není dostatečně odhalená. Vznikla i petice
Aktuální korejský herní hit Stellar Blade s hrdinkou ve velmi vyzývavých oblecích byl údajně krátce...
Hráči poskytují výkon počítačů na generování AI porna. Dostávají za to cetky
Aby jejich draze zaplacený supervýkonný hardware nezahálel, pronajímají ho někteří hráči ke...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Měl jim pomoci propagovat hru, místo toho ji v přímém přenosu zepsul
Měla to být historická událost v téměř dvacetileté historii online hry MapleStory, nakonec ostře...
Sestrojila si vybavení za statisíce, aby během hraní cítila bolest
Streamerka vystupující na internetu pod přezdívkou Gingas si doma postavila zařízení, které...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Svítící respirátory pro hráče byly průšvih, výrobce platí tučné odškodné
Společnost Razer dostala pokutu ve výši pětadvaceti milionů korun za to, že v době pandemie covidu...
Svítící respirátory pro hráče byly průšvih, výrobce platí tučné odškodné
Společnost Razer dostala pokutu ve výši pětadvaceti milionů korun za to, že v době pandemie covidu...
Velké propouštění v Bethesdě, o práci přišli autoři Redfallu a Evil Within
Videoherní společnost Betehsda, která patří Microsoftu, oznámila rušení rovnou několika slavných...
Prezident Nintenda: nástupce Switche oznámíme v tomto fiskálním roce
Po mnoha spekulacích, náznacích a těžko ověřitelných zprávách od leakerů přichází Nintendo s...
Padl další rekord v Magicu. Legendární Black Lotus se prodal za 69 milionů
Neznámý sběratel stanovil nový rekord populární karetní hry Magic the Gathering. I přes to, že se...