Diskuze

Vzpomínáme na první DLC. Platilo se za odhalená prsa i rozuzlení příběhu

Dnes už jsou dodatečné placené balíčky neboli DLC nedílnou součástí videoherní ekonomie. Ve svých počátcích však hráče rozčilovaly doběla, vývojáři si totiž neváhali nechat zaplatit i za vyloženě obskurní věci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc nehraju RPG/adventury tekze pojem DLC neznam. Mam k nemu dotaz. Dalo by se jako DLC pocitat i napr. mody k minecraftu?

0 1
možnosti
DH

Módy jsou zadarmo...to jen tuším bethesda nebo kdo je jednou zkusil ,,zpeněžit,,

1 0
možnosti
JK

Kupříkladu u DLCčka k Zaklínači3 jsem přemýšlel asi tak dlouho než jsem si vzpoměl, kam jsem dal kreditku ;-))

0 0
možnosti
Foto

DLC jakožto datadisk s bonusovým obsahem mi nevadí. Ale prodávat takhle něco, co mělo být původně součástí hry, to je na pár facek...

4 0
možnosti
TB

No, Bethesda s tím rozhodně nezačala, protože první "DLC" - bývaly doby, kdy se tomu říkalo datadisk - pamatuji speech pack pro Ultimu 8. A ten doplňoval, jak by člověk čekal, mluvené slovo některým NPC :)

0 0
možnosti
MK

M55a77r32i17a24n 66K32r81a76l

23. 7. 2020 15:18

DLC zpusobily, ze hry kupuju treba i s tri rocnim zpozdenim, kdy je jasne, ze dalsi dlc uz nebude a hra je tim padem "hotova".

12 0
možnosti
Foto

Tak to doufám, že jste nekoupil Titan Quest... :-)

Release 2006

1. datadisk 2007

2. datadisk 2017

3. datadisk 2019

1 0
možnosti
MS

A neplacená DLC tu byla ještě dřív. Vybavuju si, jak po kritice délky datadisku k Icewind Dale, vydali tvůrci bezplatně další datadisk / DLC Trials of the Luremaster.

0 0
možnosti
FT

F16i18l47i77p 65T45ř56e38b42a

23. 7. 2020 15:05

Tak zrovna DLC do Simíků není kromě ceny moc co vytknout (na rozdíl od "stuff" packů). EA jimi zásobují hráče celé roky, a každý pináší něco nového. Ne všechno je samozřejmě pro každého, ale při takové úrovni integrace a tolika možných kombinacích považuju za malý zázrak, že to všechno dohromady (většinou...) funguje.

0 0
možnosti
RV

Ubisoft a jejich songy pro Rocksmith... abych si mohl koupit všechny songy, musel bych do toho investovat tisíce a já nejsem fakt takovej magor 8-o

Ale proti povedeným DLC nic nemám, pokud přinesou plnohodnotnou kampaň a obsah (třeba Zaklínač 3), ale rozhodně nechci kupovat za pět stovek jen pár kosmetických ptákovin. Třeba u Mafie II. jsem nikdy nejezdil džípem nebo nenosil uniformu, protože mi to prostě rušilo atmosféru a zážitek ze hry.

A když už mluvíme o hadrech v Mafii, ve trojce sice udělali, že si mohl člověk Claye převlíknout do jiných hadrů, ale pak přišla cutscéna a on měl na sobě opět parkera. Takže to nemělo nějak extra smysl... ;-D

7 0
možnosti
DU

Před měsícem jsem hrál znovu mafii 2 a na misi na jatkach jsem se oblékl právě do bojové uniformy. Přišlo mi to vhodné :-D

1 0
možnosti
MB

Nemůžu uvěřit, že jste se o Ubisoftu zmínili v článku výhradně pozitivně... Opravdu... Je to právě ubisoft, které jede placené cheaty ve velkém a je to snad ubisoft, který tendle cancer zavedl už v Unity...

Hlavně, že jste pochválili DLC... Škoda že jste neřekli, že Ubisoft dělá všechny jeho hry jen jako velké DLC ;-D;-D

0 0
možnosti
MV

Tak co se mě týče tak DLC která mi nejvíce vytahují peníze z kapes jsou v hrách od Paradoxu... CKII, HOI4, Stellaris... jen CKII mě stálo za ty roky cca 8-10 tisíc korun, ale na druhou stranu jsem v této hře strávil přes 2 tisíce hodin herního času a zaplacené peníze za cca 8 let hraní nejsou nic moc strašného...

2 0
možnosti
DH

U her od paradoxu je pak špatný, že až moc dlcecek tu hru docela rozbíjí na určitém cas

0 0
možnosti