- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Life is strange pro mne byla nej hra, zážitek.
Pro mne je zásadní informace, z tohoto článku, že existuje remake Final Fantasy 8, který se mě osobně líbil nejvíc. Jdu hledat a kupovat.
Antiutopie (též dystopie či kakotopie) je opak utopie, myšlenka fiktivní společnosti, která se vyvinula špatným směrem, má zásadní nedostatky (totalitní forma vlády, omezování osobní svobody) vzniklé přehnáním jednoho nebo více ideologických principů. Občané antiutopického světa jsou obvykle neskrývaně utlačováni politickým systémem. tolik Wiki Pokud společnost utlačuje práva jedinců s biotechnologickým vylepšením (vytváření ghetta, oddělený přístup k hromadné dopravě, omezený přístup do veřejných prostor) jedná se o formu apartheidu, která není založena na rasovém principu, ale má stejnou podstatu. V tom spočívá dystopie DX:MD. Morální dilemata spočívají v rozhodování v předem herně daných situací. Zabít jednoho a zachránit jiné nebo obráceně, nebo zachránit jednoho a zároveň přijít o možnost zachránit jiného později ve hře, neexistují jediná správná morální rozhodnutí. Takových rozhodování je ve hře několik. "Projdi bludištěm a na konci zmáčkni knoflík" ? Nějaké konkrétní příklady? Netvrdím, že DX:MD je naprostá špička s hodnocením kolem 95 procent, ale taková bída to taky není.
Whoops to měla být reakce na příspěvek p.Bohoňka níže.
FF7 Remake je na rozdelen na dily? Co to zase udelali za koninu?
Nebo proste brali, ze herni doba 120 hodin (nebo kolik puvodni FF7 mel) je na dnesni dobu moc dlouha a tak to rozdelili na kousky? Ale tak kdyz delam remake, tak se vsim vsudy, ne?
Srovnání herní doby u FFVII a remaku viz.:
https://howlongtobeat.com/game?id=57686
https://howlongtobeat.com/game.php?id=3521
Jak je možné, že je délka srovnatelná, když remake obsahuje jen úvodní město?
Příběh, questy, aktivity a obecně lokace (části města Midgardu) byly v remaku výrazně rozšířeny, hráči si asi nejvíce pochvalují větší roli okolních postav z AVALANCHE (hlavně Jessie).
Souhlasím, že hra by se měla jmenovat Final Fantasy VII Part I nebo Final Fantasy VII-1. Otázka je, kolik dílů ve výsledku bude. Na druhém se už pracuje.
Square Enix je pro mě osobně jedno velké nic. Japonské hry mi nesedí po všech stránkách od vizuálu přes hratelnost až po mytologii. Prostě spolu nejsme kompatibilní.
Thief byl vyložený průšvih a hrůza a Deus Ex mě strašně nebavil od level designu (celá hra ve stylu "projdi bludištěm a na konci zmáčkni knoflík") až po absolutně odfláknutý "world building" (nikdy jsem nepochopil, v čem tam vidí tak zásadní morální dilema nebo na čem vlastně staví tu dystopii).
Už jen kvůli nepovedenému Deus Ex: Mankind Divided nemůžu dát lepší známku než za 3, protože ty JRPG jdou úplně mimo mě :). Předchozí Deus Ex: Human Revolution mám přitom zařazený v osobním TOP5 :).
vydani hry Left Alive dokazu pochopit, trailer vypada zajimave i kdyz samotna hra nestoji ani za stahnuti pres torrent ALE Quiet Man... za tenhle pocin by meli padat hlavy. Neumim si predstavit proc dali penize na vyvoj, ta "hra" nema hlavu ani patu. Pribeh katastrofa, "grafika" nebo spis movie sekvence mimo realitu, a hl. hrdina nedokaze mluvit? A to si nekdo v Square Enixu vazne myslel, ze kvuli hre QUiet Men se naucime posunkovou rec? Dokonce urcite casti nejsou ani otitulkovany?