Diskuze

Konec dohadů. Unreal, nebo Quake?

Pokud byste si museli vybrat, dáváte, případně dávali jste přednost značce Quake, nebo raději konkurenci v podobě Unrealu. Hlasujte a napište nám do diskuze pod článek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J45á65n 13B10o11k23o39r

22. 8. 2018 15:43

Pamätám si, že keď vyšiel tretí Quake, tak som bol zhrozený. To ako vážne? Bez singleplayeru??? Ako zarytý singleplayerista som v tom videl koniec klasických "efpéesiek". Našťastie som sa mýlil. Takže... keďže multiplayer nikdy nebol mojou šálkou kávy, za mňa ani jedno :-)

0 0
možnosti
OM

Za mě jedině Duke Nukem 3D

0 0
možnosti
MH

Já jsem jednoznačně pro Quake, i když trojka mě dost naštvala. Preferoval jsem a stále preferuji kooperativní multiplayer (s kamarádem jsem společně procházeli všechny hry od IdSoftu a i jiné) a od Q3 všichni začali na dlouhou dobu dělat jen arény.

0 0
možnosti
TV

Určitě Quake!Trojka arenová řež byla nejlepší a dnešní nástupce Quakce Champions nemá chybu a hra je po upravách čím dál lepší,kdo má rád bezhlavou rychlou akci,můžu jen doporučit,je to 5x lepší než Overwatch.Unreál mě bavilo hrát Tournament s kamarádama po síti,když jsme ještě neměli internet.

1 0
možnosti
VN

Unreal Tournament (ten první) hraju dodnes na instagip serverech a na lepší akci podobného typu jsem dosud nenarazil.

0 0
možnosti
MJ

Q3A vs UT u me jednoznacne vyhrava UT. A opravdu ne kvuli snajpovani na Face mape. Mapy jako Deck-16, Morpheus, Turbine a moje asi nejoblibenejsi Stalwart/Stalwart XL (podle toho, kolik vas hraje). A co je nejdulezitejsi, tak UT jednoznacne vytezi co se tyce zbranoveho arsenalu. Flak cannon vs brokarna? Musim odpovidat?

0 0
možnosti
MN

první díl a singleplayer za mě vyhrává s přehledem unreal. s přechodem do multiplayeru se ale karta obrací pro quake.

0 0
možnosti
FT

F56i72l22i15p 44T48ř84e37b41a

13. 8. 2018 10:19

In 2291, in an attempt to control violence among deep space miners, the New Earth Government legalized no-holds-bared fighting. Liandri Mining Corporation, working with the NEG, established a series of leagues and bloody public exhibitions. The fight's popularity grew with their brutality. Soon, Liandri discovered that the public matches were their most profitable enterprise. The professional league was formed; a cabal of the most violent and skilled warriors in known space, selected to fight in a Grand Tournament.

Now it is 2341. 50 years have passed since founding of DeathMatch. Profits from the Tournament number in the hundreds of billions. You have been selected to fight in the professional league by the Liandri Rules Board. Your strength and brutality are legendary.

The time has come to prove you are the best. To crush your enemies; to win the Tournament.

0 0
možnosti
FT

F56i57l43i25p 78T63ř21e19b86a

13. 8. 2018 10:03

Unreal.

Quake je lepší akce, ale tím to končí. První dva díly měli otřesnou grafiku, kde nešlo pořádně rozeznat zbraň od textury na pozadí, natož nepřítele. Unreal ... na tom nebyl o moc líp graficky, ale měl mnohem nápaditější kampaň, včetně hudby, klidnějších pasáží, sem tam nějaké mystiky a lore. A i zajímavější zbraně, byť jejich vyváženost byla dost pochybná.

Skutečná otázka je ale spíš UT vs Q3, a to je trochu jiná pohádka. Pořád platí, že Q3 je lepší a lépe vyvážená akční řež, s vysokou laťkou. Takový zlatý standart, o který by se měla snažit každá hra, která má ambice být e-sportem.

UT byl ale větší zábava pro nás skillem nedotčené. Ruční kanón, který odpaluje granáty rovnou v hlavni, aby střílel jen šrapnely? Raketomet co vystřelí 6 raket najednou? Už tak smrtící koule plasmy, který exploduje když do ní střelíte (což se nikdy nikomu nepovedlo jinak, než ve stoje)? Balistická střela se kterou si můžete lítat po mapě, před kterou můžete utíkat, můžete jí sestřelit, ale stejně vás nejspíš rozmázne? Zlaté časy...

No a pak taky ten drobný rozdíl, že UT se dalo jakžtakž hrát na různých "vzdělávacích", případně děděných strojích bez 3D akcelerace...

0 0
možnosti
PK

P81e90t37r 63K81o17p26l13í17k

12. 8. 2018 20:07

Si pamatuju jeden dobový slogan, tuším z nějaké dobové recenze. "Nekonečné dohady hráčů 3D akcí o tom, jestli je lepší Quake, nebo Unreal jsou u konce. Half-Life je totiž o tolik lepší, že další debata už postrádá smysl." :)

1 0
možnosti
PJ

P28e49t76r 25J70a26r78o75š

12. 8. 2018 23:14

HL byl skvely na single. MP v HL nikdy nijak epicky nebyl. To zmenily az mody, jako TF, nebo CS.

0 0
možnosti