Diskuse

Jak vidíte vývoj herní scény v uplynulém týdnu vy?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

def

21. 8. 2007 14:47
Piratstvi
Napsat, ze mira piratstvi na PC je mirne vetsi, chce opravdu velmi silny zaludek. Staci se podivat na pocet nabizenych torrentu a hned je to jasne - mira piratstvi na PC je cca 100 vetsi nez na konzolych. PS3 ani nepocitam, tam je to jeste vic. Vyrabet hry pro PC ma cenu jen pokud je z nejakeho duvodu potreba pouzit specificky hardware nebo schopnost PC (tedy napr. klavesnice a mys), popr interakce s nejakym externim programem. Ze se daji na PC stahnout detaily - daji, ale jak to potom vypada? Existuje vubec statistika, kolik lidi ma pocitac schopny jet posledni hry na slusne rozliseni 1024x768 32bit s plnyma detailama? A kolik lidi je ochodno neustale upgradovat? Kdyz si dneska nekdo koupi PS3 tak ma jistotu, ze dalsi minimalne 3 roky nebude must investovat do HW - to se o PC rict neda. Pak je tu jeste naprosta roztristenost Windows - mnoho verzi, mnoho patchu, mnoho HW, mnoho viru apod. Ja jsem presel na konzole a mam klid. Vrazim DVD do mechaniky a jedu - o nic nestaram, nic neresim. Zadne instalovani, zadne pochybne overovani pravosti, zadne patchovani (tedy ano, ale automaticky), zadne stahovani poslednich verzi ovladacu, zadne pady, zadne vyrusovani od hrani z duvodu aktulizace software (napr. hraju a musim odkliknout OK, ze je antivir aktualizovany), zadne nastavovani kvality a strach, ze se hra bude cukat, az dojde k nejake zajimave situaci (napriklad se dostanu pod palbu). Doufam, ze uz je to jen otazka casu, kdy se pocitace vrati zpet k pocitani, do kancelari, na brouzdani a na hrani budeme mit konzole.
0 0
možnosti

Eso Rimmer

21. 8. 2007 15:48
konzole a pc
Já začínal s hrami na konzolích (nejstarší 8bit, pak 16bit, 32bit), potom jsem přešel na PC, protože na něm byly hry mnohem propracovanější, a rozsáhlejší, abych se nakonec po několika letech znechuceně vrátil ke starým dobrým konzolím. :) Napřed už muzejní 128bit Dreamcast s perfektními hrami a teď X360, se kterým jsem zatím taky spokojený (i když těch zajímavých her by mohlo být víc, když to srovnám s DC). Takže teď tak z 80% hraju na konzoli a z 20% na PC.
0 0
možnosti

vajco

8. 8. 2007 15:05
pro autora
Quake Wars nebude postaven na novem ID TECH 5 enginu ale na vylepsenem doom3 enginu!! to je trochu rozdil
0 0
možnosti

GLOWi

7. 8. 2007 21:36
John Carmac?
zadny Carmac, ale Carmack. Opravte si to ,prosim.
0 0
možnosti

Martin

7. 8. 2007 17:27
DOOM3
Tenhel člověk asi nikdy nehrál DOOMa, co... nechápu jak může něco takového říci...
0 0
možnosti

Mara

7. 8. 2007 10:33
hratelnost D3
Ty vole autore, co to placas, dyt D3 mel dechberouci atmosferu ktera se dala krajet a ktera se pekne stupnovala, celyho sem ho poprvne dohral na 5.1 sluchadlech v za4 noci, no to byl narez, i dneska se k nemu obcas na chvili vracim
0 0
možnosti

Otakar Schön

7. 8. 2007 14:29
věc názoru
Doom 3 jsme nerecenzoval, takže nemusím obhajovat hodnocení - atmosféra a tma, to v D3 bylo, to ano, ale v žádném případě to nebylo ani zdaleka takové, jako v případě originálního doomu nebo třeba Quake III. To já jsme se rád díky steamu vrátil ke klasickému Hexenu. Každému, co jeho jest..
0 0
možnosti

7. 8. 2007 9:55
....Doom 3 byl spíše zklamání......recenze bonuswebu:92% BW hit už si to tu dejte do kupy
0 0
možnosti

... sklendath

7. 8. 2007 10:42
njn
jen cas ukaze skutecnou pravdu ;]
0 0
možnosti

Kharkow

7. 8. 2007 8:02
Chybička se vloudilla.
"Jmenuje se Doom zero, vychází z Doom III Areny a je postaven na webových technologiích" Nepamatuji si existenci titulu DOOM 3 Arena nýbrž Quake 3 Arena o němž jako o Quake Zero píší i ostatní herní magazíny. ;-)
0 0
možnosti

Otakar Schön

7. 8. 2007 14:30
omluva
za tuhle chybu se moc omlouvám, myslel jsem trochu rychleji než psal... zabte mě :)
0 0
možnosti

xDream xDream

26. 6. 2007 22:53
rating
za pouziti slova "megamagora" davam Rating Adults Only.
0 0
možnosti

--- Miser ---

29. 5. 2007 17:35
...
nejdřív jsem chtěl napsat "udělejte remake Outcastu", ale pak jsem si uvědomil, že lepší voxelový engine než ten od mistrů co předběhli svou dobu (Appeal) dodnes neexistuje - hra by zkrátka nevypadala lépe i kdyby tři 8800 chtěly :) ale co třeba remake Dungeon Master 2?
0 0
možnosti

fritzek

27. 6. 2007 19:49
DM2
DM2 uz byl jen slaby odvarek puvodniho Dungeon Masteru. To byla hratelnost a atmosfera! Dnesni preplacane graficke orgie jsou pro male deti, nebot za vsim tim pozlatkem se malokdy skryva opravdova kvalita.
0 0
možnosti

Jana Pospíšilová

29. 5. 2007 17:31
odpověď-mafie ( Zdeně)
Určitě myslíš ten kokteil na lodi přímo ve hře ! Vtipné.Ale v Salierově  baru nevím nic vtipného, ale ano v jedné misi je v krabici na dvoře  ženská v puntíkovaných šatech s kloboučkem, no nevím co tím chtěl básník říct.Je tam v noci ,  v bedně ohniště a u toho leží připravených několik krabic asi na spálení.Také se mi líbí v tutoriálu na hřišti při cvičné střelbě bedny, Prostřílej ty prostřední a ty horní zůstanou ve vzduchu , půvabné.
0 0
možnosti