Diskuze

Na východě Čech se bojí dalšího skluzu D11, Poláci budou u hranice dřív

Regionální politiky z Královéhradeckého kraje nadzvedl výrok ministra dopravy, že se dostavba dálnice D11 k hranici posouvá na rok 2028. Podle černého scénáře by tak Poláci mohli být na hranici s krajem o pět roků dřív než Češi. Na Trutnovsko by se pak valilo mnohem více aut než dosud.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je zase lží! Stavební firmy samozřejmě nabrat lidi mohou. U nás zatepluje firma s Rumuny a jak jedou! A vlády demokratického Česka měly třicet let ( z toho sedm ta dnešní), sváděli to nejprve na vlastníky (přitom vyvlastnit a potom se soudit o cenu mohou dávno ) a pak na stavební řízení. Ano, občanští aktivisté fungují v celé Evropě, jen v Česku dokáží blokovat stavby. Asi chybička v legislativě nebo v byrokracii, ne? Neotravujte, pane Kremlíku, a udělejte co jste slíbili! Anebo nejsou prachy? Že by?

0 1
možnosti

Zdejší diskutující zapomínají na jednu důležitou věc: Zeptejte se stavebních firem, jak se jim daří nabírat zaměstnance, a to takové, kteří skutečně budou pracovat a né se jen někde opírat o lopatu. A pokud nejsou zaměstnanci, event. stavební firmy, které do stavby vůbec půjdou, tak jsou veškerá povolení pouze papírem na stole k ničemu. Takže, vážení, pokud chcete dálničním stavbám pomoci a né jenom kecat na netových diskusích, jděte do stavebnictví! ;-D

0 0
možnosti

To aby se lidi neopírali o lopatu má zajistit nadřízený. Nikdo nebude dělat nic bez rozkazu. Třeba u nás v ulici vedle kolejí dělali přechod pro chodce. Bylo tam asi 8 lidí kteří 14 dní nic nedělali a to proto, že jim nikdo nepřijel říct co mají dělat. Pak nemají být stavby drahé a zdlouhavé. Když dostali příkaz měli to za den hotové.

1 0
možnosti

Prostě Babiš nemaká. Ministerstvo dopravy drží už šestým rokem a situace se stále zhoršuje. Ani to už nemá na koho svést. Prostě není schopen stavět dálnice, jako vůbec není schopen řídit stát. Přesto se najdou mnozí, kteří mu naletí a věří, že to tady dá do pořádku. Spíš se to tady bude dávat do pořádku po něm.

1 0
možnosti
Foto

J21i22ř34í 70E75r94b25e72n

26. 11. 2019 7:11

Možná jste přehlédl, že u těch dálnic, silnic, železnic aj. se obvykle čeká na vydání územního rozhodnutí, popřípadě stavebního povolení. A v případě ÚR i SP jsou vláda, ministerstvo dopravy a ŘSD/SŽDC tím, kdo žádá - nikoliv tím, kdo sám rozhoduje a povoluje!

0 0
možnosti

J86i48ř83í 95H42a97r73t54l

25. 11. 2019 23:17

Sakra me by zajimalo, kolik km dalnic by se podle opozice melo rocne postavit dalnic. Treba takova D11 o ktere se v clanku mluvi byla v r.1990 postavena z Prahy k Podebradum. Dnes je az k Hradci Kralove, takze za 29 let narostla o 65km. Nechci se s nikym hadat, tak to nebudu delat slozite. Opozicni neboli tradicni vlady 23let a Ano ve vlade 6let. 65 km / 29let = 2.24km za rok. Takze z toho vyplyva,ze tradicni strany nam tu za sve vlady postavily cca 52km dalnice D11 za 23let. Mozna by se nekteri zdejsi diskutujici meli zamyslet co zde pisi,protoze v normalnim state by ta D11 od Podebrad az j hranici byla za 23let postavena min. 4x.

1 1
možnosti

Neříkal Babiš, že to bude dělat líp než dosavadní strany? Nebo snad sliboval, že to bude dělat stejně?

2 0
možnosti

J71a80n 24K51l29e24i75c89h

25. 11. 2019 23:12

neříkám, že D11 není důležitá ale nejdříve by se měla dostavět D35 na Moravu jako alternativa k přetížené D1.

0 1
možnosti

J40i97ř59í 14H28a75r97t28l

25. 11. 2019 23:21

Nejspis v kralovehradeckem kraji nezijete, jinaak by jste tohle nenapsal. Asi nemate zkusenosti s polskymi ridici. Jinak usek Jaromer - Nachod je nejvytizenejsi silnici v Cr. Sranda je,kdyz na tomto useku neco delaji silnicari a doprava se posle pres Trutnov. To uz je fakt masakr.

2 0
možnosti

P46e68t86r 34Š86r54á68m18e12k

25. 11. 2019 22:59

Nějaký pan poslanec z ANO na ČT dnes říkal, že za problémy s mýtným systémem a pomalou výstavbou dálnic může předešlá vláda, tedy ta Sobotkova. Ale už nějak neřekl, že v té vládě bylo hnutí ANO a oni měli ministra dopravy (a mají ho dodnes). To mi připomíná: Na FB se Babiš chlubí, že on zachrání zahrádkáře, když Sobotka nedokázal prosadit "zahrádkářský zákon", ale Babiš to teď dokáže. Co zapomněl napsat je, že Sobotka to neprosadil, protože hnutí ANO hlasovalo proti. Pro zákon hlasovala ČSSD, ale ANO je nepodpořilo. Teď je tohle téma marketingově zajímavé - má to story "pan premiér se stará o lidi", takže ANO nakonec předloží návrh ČSSD, vlastně teď už to bude návrh ANO a díky neuvěřitelné vůdčí osobnosti pana premiéra to najednou projde. ;-) Prostě to zařídí, když to zrovna zapadá do makretingové kampaně. Takhle se dělá marketing. "Milá" ČSSD, není nejdůležitější, co pro lidi děláte, je důležité, jak jim to převyprávíte. Proto vám Babiš přebral vaše voliče.

2 0
možnosti

P24e79t72r 21Š94r82á63m91e24k

25. 11. 2019 23:00

...Sobotka se tehdy nefotil v zahradě, aby to dal na FB. Nejel si udělat fotky na Český svaz zahrádkářů.. Nenechal si napsat marketingový text o jeho vztahu k zahradě, kde - a to je důležité - se prý hodně napracoval už jako malý kluk. Prostě je to třeba marketingově odmakat... a mít na to lidi.

1 0
možnosti
Foto

Výstavba silnic a dálnic je u nás na stejné úrovni jako někde v divoké Africe... je to ostuda.

2 0
možnosti

P53e31t50r 82Š91r28á34m77e23k

25. 11. 2019 23:15

Ale pan premiér Babiš ohlásil velké plány. Důležité je o nich mluvit. Např. o rychlovlacích. Přitom vláda seškrtala o 40% investice do rozvoje železnice. Hospodářský výbor minulý týden schválil rozpočet SŽDC ve výši 26 mld. To je pokles o 18 mld. Takový krok jen těžko přispěje ke stabilnímu systému financováni infrastruktury. Peníze dochází (proto rozpuštění rezervního fondu, zdanění rezerv pojišťoven, prodej drahých kovů ze státních rezerv, zvýšení daní...) v budoucnu se trend klesajících investic do infrastruktury bude těžko obracet. Krize snad nebude, ale nejlepší časy se prostě promrhaly a nebude, kde brát donekonečna. Žít z rezerv je hloupost. V lepších časech se rezervy měly vytvářet, ne je spotřebovávat.

1 0
možnosti

J26a21n 15K48o14l44á12ř

25. 11. 2019 21:55

:-PNeřešte takové malichernosti. Do Trutnova dálnice nikdy nepovede..:-P

1 0
možnosti

Proč se vlastně staví dálnice, když za pár let zakážou spalovací motory a běžní lidé nebudou mít auta co by po té dálnici mohla jezdit? A neměli by už myslet na troleje pro kamiony? Možná by se to stavba mohla úplně zastavit. :-)

1 0
možnosti
Foto

Musí být široké, aby měly kde parkovat elektromobily, kterým dojde elektřina. Tu za horka, nebo za zimy, nebo ve frontě...

0 1
možnosti

P63e38t24r 10Š84k36o66d57a

25. 11. 2019 20:13

Ten starosta Žacléře, to je teda taky výkvět. Zhoustne mu provoz přes obec a on chce měřit rychlost. Bu bu bu...no jasně, to se určitě vyplatí, až tam pojedou kolony Poláků sotva 40 km/h...protože to ani víc nepůjde. A pak ty pokuty bude posílat do Polska...jasně ;-D

0 0
možnosti