- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je zase lží! Stavební firmy samozřejmě nabrat lidi mohou. U nás zatepluje firma s Rumuny a jak jedou! A vlády demokratického Česka měly třicet let ( z toho sedm ta dnešní), sváděli to nejprve na vlastníky (přitom vyvlastnit a potom se soudit o cenu mohou dávno ) a pak na stavební řízení. Ano, občanští aktivisté fungují v celé Evropě, jen v Česku dokáží blokovat stavby. Asi chybička v legislativě nebo v byrokracii, ne? Neotravujte, pane Kremlíku, a udělejte co jste slíbili! Anebo nejsou prachy? Že by?
Zdejší diskutující zapomínají na jednu důležitou věc: Zeptejte se stavebních firem, jak se jim daří nabírat zaměstnance, a to takové, kteří skutečně budou pracovat a né se jen někde opírat o lopatu. A pokud nejsou zaměstnanci, event. stavební firmy, které do stavby vůbec půjdou, tak jsou veškerá povolení pouze papírem na stole k ničemu. Takže, vážení, pokud chcete dálničním stavbám pomoci a né jenom kecat na netových diskusích, jděte do stavebnictví!
To aby se lidi neopírali o lopatu má zajistit nadřízený. Nikdo nebude dělat nic bez rozkazu. Třeba u nás v ulici vedle kolejí dělali přechod pro chodce. Bylo tam asi 8 lidí kteří 14 dní nic nedělali a to proto, že jim nikdo nepřijel říct co mají dělat. Pak nemají být stavby drahé a zdlouhavé. Když dostali příkaz měli to za den hotové.
Prostě Babiš nemaká. Ministerstvo dopravy drží už šestým rokem a situace se stále zhoršuje. Ani to už nemá na koho svést. Prostě není schopen stavět dálnice, jako vůbec není schopen řídit stát. Přesto se najdou mnozí, kteří mu naletí a věří, že to tady dá do pořádku. Spíš se to tady bude dávat do pořádku po něm.
Možná jste přehlédl, že u těch dálnic, silnic, železnic aj. se obvykle čeká na vydání územního rozhodnutí, popřípadě stavebního povolení. A v případě ÚR i SP jsou vláda, ministerstvo dopravy a ŘSD/SŽDC tím, kdo žádá - nikoliv tím, kdo sám rozhoduje a povoluje!
Sakra me by zajimalo, kolik km dalnic by se podle opozice melo rocne postavit dalnic. Treba takova D11 o ktere se v clanku mluvi byla v r.1990 postavena z Prahy k Podebradum. Dnes je az k Hradci Kralove, takze za 29 let narostla o 65km. Nechci se s nikym hadat, tak to nebudu delat slozite. Opozicni neboli tradicni vlady 23let a Ano ve vlade 6let. 65 km / 29let = 2.24km za rok. Takze z toho vyplyva,ze tradicni strany nam tu za sve vlady postavily cca 52km dalnice D11 za 23let. Mozna by se nekteri zdejsi diskutujici meli zamyslet co zde pisi,protoze v normalnim state by ta D11 od Podebrad az j hranici byla za 23let postavena min. 4x.
Neříkal Babiš, že to bude dělat líp než dosavadní strany? Nebo snad sliboval, že to bude dělat stejně?
neříkám, že D11 není důležitá ale nejdříve by se měla dostavět D35 na Moravu jako alternativa k přetížené D1.
Nejspis v kralovehradeckem kraji nezijete, jinaak by jste tohle nenapsal. Asi nemate zkusenosti s polskymi ridici. Jinak usek Jaromer - Nachod je nejvytizenejsi silnici v Cr. Sranda je,kdyz na tomto useku neco delaji silnicari a doprava se posle pres Trutnov. To uz je fakt masakr.
Nějaký pan poslanec z ANO na ČT dnes říkal, že za problémy s mýtným systémem a pomalou výstavbou dálnic může předešlá vláda, tedy ta Sobotkova. Ale už nějak neřekl, že v té vládě bylo hnutí ANO a oni měli ministra dopravy (a mají ho dodnes). To mi připomíná: Na FB se Babiš chlubí, že on zachrání zahrádkáře, když Sobotka nedokázal prosadit "zahrádkářský zákon", ale Babiš to teď dokáže. Co zapomněl napsat je, že Sobotka to neprosadil, protože hnutí ANO hlasovalo proti. Pro zákon hlasovala ČSSD, ale ANO je nepodpořilo. Teď je tohle téma marketingově zajímavé - má to story "pan premiér se stará o lidi", takže ANO nakonec předloží návrh ČSSD, vlastně teď už to bude návrh ANO a díky neuvěřitelné vůdčí osobnosti pana premiéra to najednou projde. Prostě to zařídí, když to zrovna zapadá do makretingové kampaně. Takhle se dělá marketing. "Milá" ČSSD, není nejdůležitější, co pro lidi děláte, je důležité, jak jim to převyprávíte. Proto vám Babiš přebral vaše voliče.
...Sobotka se tehdy nefotil v zahradě, aby to dal na FB. Nejel si udělat fotky na Český svaz zahrádkářů.. Nenechal si napsat marketingový text o jeho vztahu k zahradě, kde - a to je důležité - se prý hodně napracoval už jako malý kluk. Prostě je to třeba marketingově odmakat... a mít na to lidi.
Výstavba silnic a dálnic je u nás na stejné úrovni jako někde v divoké Africe... je to ostuda.
Ale pan premiér Babiš ohlásil velké plány. Důležité je o nich mluvit. Např. o rychlovlacích. Přitom vláda seškrtala o 40% investice do rozvoje železnice. Hospodářský výbor minulý týden schválil rozpočet SŽDC ve výši 26 mld. To je pokles o 18 mld. Takový krok jen těžko přispěje ke stabilnímu systému financováni infrastruktury. Peníze dochází (proto rozpuštění rezervního fondu, zdanění rezerv pojišťoven, prodej drahých kovů ze státních rezerv, zvýšení daní...) v budoucnu se trend klesajících investic do infrastruktury bude těžko obracet. Krize snad nebude, ale nejlepší časy se prostě promrhaly a nebude, kde brát donekonečna. Žít z rezerv je hloupost. V lepších časech se rezervy měly vytvářet, ne je spotřebovávat.
Neřešte takové malichernosti. Do Trutnova dálnice nikdy nepovede..
Proč se vlastně staví dálnice, když za pár let zakážou spalovací motory a běžní lidé nebudou mít auta co by po té dálnici mohla jezdit? A neměli by už myslet na troleje pro kamiony? Možná by se to stavba mohla úplně zastavit. :-)
Musí být široké, aby měly kde parkovat elektromobily, kterým dojde elektřina. Tu za horka, nebo za zimy, nebo ve frontě...
Ten starosta Žacléře, to je teda taky výkvět. Zhoustne mu provoz přes obec a on chce měřit rychlost. Bu bu bu...no jasně, to se určitě vyplatí, až tam pojedou kolony Poláků sotva 40 km/h...protože to ani víc nepůjde. A pak ty pokuty bude posílat do Polska...jasně