Diskuze
Demolici nádraží v Prevýšově oddálila petice, vyhráno ale ještě nemá
Děkujeme za pochopení.
P12a73v38e30l 54M19a65t74o61u45š40e81k
Petici samozřejmě umí podepsat každý. Ale často si spíše kladu otázku, co je horší: když o železnici rozhodují lidé, kteří k ní nemají žádný vztah a pouze jsou zainteresováni na tom, aby dobře fungovala, nebo když o ní rozhodují lidé, kteří k ní vztah mají, dokumentují ji, byť ji mnohdy sami ani nevyužívají, a nejraději by ji zakonzervovali ve stavu, v jakém byla před sto a více lety.
M58i56r45e10k 87G48a97j10e75r
Lidem nejde o zakonzervování železnice, ale jen o zachování historické, nově nákladně opravené budovy. Železnici lze modernizovat i tak, nezávisle na budově.
J51i95ř64í 83Z75a92t80l24o55u11k15a27l
Bylo by obrovskou chybou na hranici demence zrekonstruovat tu trať s rychlostním propadem kolem budovy a zároveň tu budovu někomu prodat. V budoucnu by to způsobovalo jen problémy, pokud by bylo třeba pozemek i s budovou znovu vykoupit, jistě by to bylo mnohem dráž, případný budoucí vlastník by mohl ledaco blokovat s odkazem na své zájmy. Maximálně ji aktivistům pronajmout, třeba i za symbolickou cenu, ale s tím, že je v ochranném pásmu železnice.
Pokud už by se ta budova měla zachovat, bylo by stejně asi lepší ještě přehodnotit trasu nové trati a zkusit ji vést z druhé strany rezervace PP Víno. Ta trať se v těch místech stejně kroutí tak, že společně s rozšířením na dvě koleje se to bez velkých výkupů pozemků neobejde. Pokud by taková varianta vyžadovala zásah do okrajových částí okolních rezervací tak by snad nemusel být takový problém kompenzovat to jejich rozšířením o jiné pozemky buď po opuštěné trase železnice nebo vykoupené v souvislosti se stavbou. Pokud by se takové pozemky zalesnily, podmínky tam zřejmě nebudou o tolik odlišné od těch v rezervaci.
R88a51d45o11v29a81n 24T22á34b43o77r52s36k15ý
Nádražní budovu v Ústí nad Orlicí také ubránili před zbouránim. A teď by nejraději chtěli, aby SŽ si budovu vzala zpět, protože nevědí co s ní.
V56l95a93d90i98m58í36r 31F41i64b70i42g72e93r
Před měsícem jsem tam jel na nádraží a ten barák je jako by na něj spadla bomba. Totálně vybydlenej. Hlavně že je "zachráněnej"
J89a38r76o50s69l14a10v 97Ř68e66z83á86č
SŽ k "nepotřebným" stavbám přistupuje autoritářsky a bez úcty.
V50l17a28d22i56m69í36r 33F27i60b19i15g67e61r
Tahle stavba je nejen nepotřebná, ale zároveň brání modernizaci trati.
V30i13k46t57o48r 50Š28e86d53i48v75ý
Není nijak extra hezké, takřka nikdo ho nepoužívá . . . fakt klenot, který se musí zachovat.
Docela by mne zajímalo, kolik z těch, co podepsali petici za nádraží, podepsalo i petici za "zrychlení" trati.
V85l45a61d56i97m35í34r 25F71i84b24i23g51e24r
Takhle západ nikdy nedoženeme když se bude chránit každá barabizna a bude kvůli tomu dost snížena rychlost. Stát má být dobrým hospodářem i státní organizace. Jestli ten barák jen vysává prachy a zároveň stojí v cestě modernizované trati je logické ho zbourat. A petice svědčí o tom že to podepíše každý aniž by tam třeba někdy byl.
J69o29s38e29f 70V81o17l83f95í61k
Dohánět západ zbouráním nádraží? No vy jste hlava. 30 let jsme furt na takovém stavu jako kdysi, přes všechny ty jalové sliby, jak do deseti let po textilce doženeme Rakousko. Ale teď zbouráme dvě, tři nádraží a bude tu ráj. Můj ty smutku!
P20a27v42e67l 63O62b78d45r69ž34á74l76e29k
Tak ať budovu odkoupí autoři petice a provozují ji...
Ono podepsat petici nic nestojí, ale už nikdo neřekne, že ji tedy převezme a co s ní bude dělat. S tím, že když mu záměr nevyjde, tak ze svého zaplatí i demolici.
Druhá věc je že kvůli podobným výjimkám máme železniční tratě samý oblouk a vyšší rychlosti se využijí vždy jen na pár úsecích.
J35o84s89e94f 75V15o89l93f43í75k
Prostě pro vaši pravdu a pro váš pokrok budou všichni skákat, jak vy určíte. Oblouky...., mne z vás klepne Pepka. ČD, nebo teď SŽ není schopna za deset let vybudovat trať Praha - Č. Budějovice + až na hranici, není schopna vybudovat rychlé spojení Praha - Beroun. Víte vy, kdy byla páteřní železnice vybudována? Asi před pěti léty a oblouky si asi vymohli občané z okolních vesnic, že? Vyjmenujte prosím všechny ty obloukové výjimky, když je znáte.
P15e57t66r 25M29a15r13š37o77u59n
Jojo, asi jako zachování nádraží v Ústí n. Orlicí...
Přemalovaná dívčí prsa probudila Hradec. Vzniká streetartový festival
Před rokem v dubnu si desítky Hradečanů na mostě u soutoku Labe s Orlicí fotografovaly malbu dívky...
U Pardubic usmrtil vlak člověka, provoz na hlavní trati byl ráno přerušen
Na hlavní koridorové trati u Pardubic brzy ráno vlak srazil a usmrtil člověka. Nehoda omezila...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Stát nalije miliardy do kolejí k automobilce v Kvasinách, práce začnou letos
Rozdělené město, kde řidiči mnohdy stojí desítky minut před železničními závorami, se možná už...
Teď už potřebujeme emoce na maximu. Hraje se play off, říká Trpišovský
Třetí zaváhání už nedovolil. Tentokrát výrazně rotoval sestavou a vyplatilo se. „Cítili jsme, že...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Taxikáři říkal, že postřílí několik lidí. Policie u duševně nemocného našla pušky
Psychiatrický pacient si na internetu koupil tři funkční historické brokovnice a tvrdil, že je...
Šéfarchitekt Hradce s koalicí nesouzněl, velké projekty zůstanou nástupci
V závěru srpna Petr Brůna skončí jako hlavní architekt Hradce Králové. Na odchodu se dohodl zrovna...
Garáž vedle už hořela, nemocného penzistu s kyslíkem zachránili policisté
Špatně pohyblivého sedmdesátníka zachránila v úterý během dvou minut z hořícího domu na...
Alej Kaštanku by vedle navržené dvoukolejky mohl zachránit ochranný rám
Osm let převažoval názor, že kvůli stavbě železniční dvoukolejky bude na předměstí Hradce Králové...
U Pardubic usmrtil vlak člověka, provoz na hlavní trati byl ráno přerušen
Na hlavní koridorové trati u Pardubic brzy ráno vlak srazil a usmrtil člověka. Nehoda omezila...
KVALITÁŘ V AUTOMOTIVE - PLAT A BENEFITY
Advantage Consulting, s.r.o.
Královéhradecký kraj
nabízený plat:
43 500 - 58 000 Kč