- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě mě napadlo, jestli má cenu se chvástat tím, kolik do těch staveb kraj napumpuje peněz. Mně jako uživateli záleží spíše na počtu kilometrů opravených silnic, což nemusí s tou sumou peněz jít ruku v ruce. Stavebních společností je totiž příliš málo - tím pádem o výši ceny rozhodují spíše dodavatelé než zadavatelé.
V Libereckém kraji většině firem vloni nestálo za to se hlásit do výběrka na opravu dvoukilometrové třetitřídky s plánovanou cenou 31 milionů. "Vítězná" firma se teď s tím úsekem crcá už od loňského května a jsem moooc zvědav, zda to stihne za slíbených 280 dní předat do provozu. Až do začátku ledna přitom měli slušné počasí.
Nevím kdo ten článek psal jestli redaktor nebo hejtman, ale obchvat N.Paky je součástí silnice I/16 a stavitel bude ŘSD tj. stát nikoliv kraj. Možná by se mohl kraj zaměřit na opravu mostu na silnice II/325 u obce Horní Debré kde je poloviční profil už asi tak 6 let a leží na hlavním tahu Hostinné - Hradec Králové.
Přesně tak, všechny stavby na silnicích I. třídy jsou akcemi státního ŘSD, kraj je může pouze připomínkovat.
Akcemi kraje jsou pouze ty na silnicích II. a III. třídy. A tam si Královéhradecký kraj nevede právě nejhůř...