Neměla by se raději oslovit širší veřejnost? A nesnaží se tím současný prezident svazu Alois Hadamczik zavděčit šéfům klubů před červnovými volbami?
Svědectví iDNES Premium navíc nasvědčují tomu, že kluby zjevně nedostaly stejnou prezentovanou částku. Oficiálně měly extraligové týmy inkasovat dva miliony, jenže třeba Sparta tvrdí, že obdržela miliony tři.
Za nablýskanými kulisami hokeje probíhá zuřivý boj o moc. A o reklamu mistrovství světa zase tolik nejde. Což ostatně potvrdili sami zástupci svazu, když na podzim uvedli, že „propagace šampionátu je pouze formální označení titulu, jak peníze do klubů dostat“.
Dokládá to i skutečnost, jak ona propagace na stadionech vypadá.
Konsekvence samozřejmě mohou svádět k myšlenkám, že svaz má zájem se před volbami prezentovat vůči klubům v co nejlepším světle.