Jenže je to velký hazard, ne?
Jde o to, kolik bylo kolem aut, kdy po té dálnici takhle jel, jestli někdy pozdě večer...
... bylo to ve čtyři odpoledne.
Hm. No to je těžké. Není to nic, co by se mělo na plné silnici dělat. Ale na druhou stranu, mít takové auto... Když člověk vidí francouzskou dálnici, která je rovná a bezpečná, láká ho tu třístovku zkusit pokořit.
Jenže bezpečnější je zkusit to někde na okruhu.
Určitě. Já dokážu pochopit, že to někdo zkusí i na dálnici, ale sám to nedělám. A ani bych to neudělal. Ve Francii nebo Rakousku už vůbec ne.
Kvůli nekompromisní policii, že?
Dávám si tam extrémní pozor na to, kolik jedu. Známému naměřili ve Francii přes 200. Hned mu zabavili řidičák, musel si zavolat kamaráda, který jeho auto odvezl. Já o řidičák přijít nemůžu, to je, jako kdyby fotbalista přišel o nohu.
Baroš není profesionální závodník. Jak může v takové rychlosti dokázat reagovat na případné překážky?
Je profesionální špičkový sportovec, takže má dobré reakce. I tak se ale závodníkovi nevyrovná. Jenže nebezpečné může být cokoli. Může se stát něco s autem, s pneumatikou.
Dvakrát jste s ferrari letos boural. Jak vypadá rána v takové rychlosti?
Přesně nevím. S takovou a vyšší rychlostí jsem havaroval jen s formulí, se sporťákem jsem jel míň. Když jsem bokem narazil do betonové zdi, tak jsem jel 160.
Měl jste polámaná žebra, natrženou plíci a rozdrcený loket. Takže havarovat v rychlosti 271 kilometrů v hodině s velkou pravděpodobností skončí smrtí, že?
Většinou auto vyletí mimo dálnici a kutálí se po poli. To nedopadne nikdy dobře.
Jak rychle jel vlastně Milan Baroš? Prohlédněte si infografiku ZDE
Barošovy úlety Rasismus ve Francii? ODS a "fotbalové dotace" Sportovci & rychlost Tomáš Skuhravý Zdeněk Jánoš Miroslav Baranek |