Diskuse k článku
Kvalitu pojistky většinou poznáte, až když se něco stane
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
HostjakJak jsem si naspořil na důchod. Založil jsem si důchodové pojištění u kooperativy, které jsem si platil 4 roky.Smmlouvu jsem ukončil, protože mi pořád nechodil výpis kolik už jsem si naspořil, tak jsem si zažádal o výpis a v něm bylo že jsem na nule.Po telefonu ani osobně mi žádný pracovník nebyl schopen říct jak dlouho ještě budu na nule.Nevrátili mi ani korunu.Po roce mi přišel platební rozkaz od soudu že dlužím pojištovně za dobu výpovědní lhůty 1000kč + penále 105 kč.A další poplatky advokata a náklady řízení dalších 6 669kč.Odpis z daní také není možný, protože si odepisuju z úroky z hypotéky a víc už mi na daních nevrátí(není už co vracet) Takže když to spočítám tak za 40 let spoření mi pojištovna vyplatí moje platby + 20 000 – dan z přijmu.Takže solidni spoření na důchod.
0/0
30.9.2009 21:37
|
![]() |
HostTriky pojišťovenPro zajímavost Vám napíšu triky pojišťoven:Všude se dá koupit motorová pila - víte, že musíte mít oprávnění na práci s motorovou pilou?Víte , že musíte mít svářečský průkaz a po sváření mít zajištěné svářiště po 24až48 hodin?Víte , že si nenatřete okap ani na garáži, protože vše nad 3metry jsou výškové práce? Víte , že si dát svařáka na sjezdovce je pak úraz po vlivem alkoholu?- toto je jen ukázka toho ,kdy vám pojišťovna nic nevyplatí a věřte že jich je spousty. Na závěr varování pro debily - pokud třeby v zimě Vás třeba zasype lavina, tak pozůstalí po Vás zaplatí zásah horské služby - on to vždycky někdo zaplatí a věřte mi , že stát nebo pojišťovna bývají ti poslední.
0/0
9.9.2009 3:59
|
![]() |
Jimmy888dobry nadpis :)"Kvalitu pojistky většinou poznáte, až když se něco stane" - no to je docela smutne... Jsem myslel, ze clovek vi predem proti cemu se pojistuje a co presne dostane kdyz nastane skodna udalost. Ale dle nadpisu clanku to vypada, ze clovek desitky let proste pravidelne plati a kdyz uz se mu nedej boze neco prihodi, zacne se modlit, aby dostal aspon neco. Takze to ve mne budi dojem, ze vetsina pojisteni se zrejme nevyplati... |
![]() |
HostRe: dobry nadpis :)tvúj dojem, že se "většina pojištění nevyplatí" je špatný. To víš, že se vyplatí. V každém případě. A jak ! Pravda, jen pojišťovnám |
![]() |
HostKvalitu poznáte dřív než se něco stane!!Ono totiž platí pořekadlo: Za málo peněz, málo muziky. Levná pojistka je fajn, ale nesmí se nic stát. |
![]() |
HostRe: Kvalitu poznáte dřív než se něco stane!!hele, ale ono to už dávno neplatí - pokud dostaneš hypotéku, většinou ti "vnutí" banka vlastní pojištění. Takže je pak docela hloupé - dojde li na plnění, že se kroutí ... :) Tak tohle potom považuji za "český" přístup k odpovědnostem podnikání ... |
![]() |
HostRe: Kvalitu poznáte dřív než se něco stane!!Banka má pouze PODMÍNKU že uzavřeš pojistku. Kde a za kolik je jí šumák. A že se snaží vnutit "svoje" pojištění? To je normální. Normální není podepsat paskvil jen proto že to musí být a pak nadávat. |
![]() |
HostRe: Kvalitu poznáte dřív než se něco stane!!hele, vím o čem píši - nezkoumám pohnutky pracovnic u přepážky, prostě důvěřuji. Mi osobně NEDALI jinou možnost než uzavřít finanční Balík takjakje. A nemyslím rovněž, že všichni klienti jen nadávají. Třeba ja jsem chtěl věcně uplatnit - vcelku jednoduché pravidlo - platím, tak se nestarám, ovšem budeli problém, postará se pojišťovna. Holt - ono ale tak nebývá. Navíc - co jeto za pojištovnu, dopustí li chybu na straně Klienta, nebo - což mám opravdu ten pocit že tak to chodí - chyby využije. Luboš |
![]() |
individualRe: Kvalitu poznáte dřív než se něco stane!!"nezkoumám pohnutky pracovnic u přepážky, prostě důvěřuji." - pro banku jsi zlatej člověk... |
![]() |
HostpodpojisteniHlavne si dejte bacha na podpojisteni.Kdyz mas barak za pet melounu, tak si ho pojisti na 5 melounu a ne na dva a pul, ze to staci, ze vetsi skodu ti tam treba zlodej neudela...pak se lidi divi,ze jim pojistovna vyplati jen pulku skody, i kdyz byla treba min nez ty dva a pul....a taky doporucuju se s pojistovnama hadat, kdyz nejste spokojeni, mel jsem za posledni roky pojistnou udalost dvakrat a vzdycky se me snazili natahnout, u Kooperativy dokonce likvidatorka ani neznala pojistny podminky a do telefonu mi tvrdila, ze to, co ji z nich ctu, tam nemuze byt, ale sama si to overit nemuze, protoze ty podminky u sebe nema a na internetu si je najit nemuze!!!No ale nakonec jsem z nich vzdycky dostal, na co jsem mel narok, ale stalo to vzdycky par dopisu a telefonatu...ale je to dost opruz, samo o sobe je dost blba zkusenost prijit do vykradenyho bytu, pojistku si platim od toho, aby mi ulehcila v relativne nelehky zivotni situaci a neocekavam, ze mi pak pojistovna bude hazet klacky pod nohy
0/0
5.8.2009 14:55
|
![]() |
HostRe: Tady čtěte rypáciTak toto je super blog. To by měli číst lidi povinně, než uzavřou pojistku. |
![]() |
Hostzlatá slova ...A typicky český přístup k podnikání, kde není ani tak dovoleno vše, ale vychází se rovnou z principu - kdo nejvíc ošulí klienta, ten je největší king :) Mluvím z vlastní zkušenosti - právě se dohaduji s čso béčkem o pojistce - odhadli škodu na pár tisícovek, firma na pár statisíců ... |
![]() |
HostRe: zlatá slova ...typicky český přístup, ušetřit pár kačeka a když se něco stane přijít o statisíce |
![]() |
XladiRe: zlatá slova ...Jak typický, pokud má to co má pojištěno na řekněme milion a oni mu škodu vyšíslí na pár tisíc i když je několikset tisíc, měli by mu zaplatit všechno. Dost blbý je pojištění auta, pojistíte si ho nový řekněme na cenu pořízení 500000 po 3 letech je z něj totálka a co myslíte že dostanete možná 250000 a to i v případě že si platíte pojistku stále na 500000. Pojišťovny jsou parchanti. Měl jsem nezaviněnou nehodu a čekal jsem přes měsíc než přišel likvidátor. Naštěstí jsem dostal tolik kolik mě wstála oprava ale ta doba než jsem se dočkal byla úděsná v servisu to strašilo přes měsíc hlavně kvůli nim. Jo byla to ČS. |
![]() |
HostRe: zlatá slova ...Vážení, klasika česká a typická je, ža všechny problemy muže vždy někdo jiný. Dejte se dohromady konečně a buďte trochu soudní. Co se týká pána co mu pojišťovna nechce vyplatit ty statisíce, tak vás upozorňuji, že je to pouze tvrzení anonymního pána a nikdo z nás nezná podrobnosti celého případu. To by mělo snad chytrým napovědět. Ale klidně se přidejte a začněte osočovat a kydat hnůj na pojišťovny, banky, prodejce aut a klidně na všechny. Stejně vám to nebude nic platné, pokud se budete chovat pokaždé typicky česky. A to, že budete podepisovat a nebudete číst co. Že jediné co vás bude u pojistky zajímat je cena, a ne co si za svoje peníze kupujete. A to koneckonců souvisí s tím, že se smlouvy nečtou. Takže pokud máte potřebu si zanadávat, tak běžte na internet :-) |
![]() |
HostRe: zlatá slova ...
|
![]() |
HostRe: zlatá slova ...no, moc Vám nerozumím. Jen pro přesnost - právě banka (čsob) mi poskytla hypotéku a - což chápu, SAMA si zhodnotila tento dům a následně pojistila (u své čsob poj). Nedali mi jinou možnost. Riziko podnikání platí stejným metrem-a ona přece taky s tímto rizikem počítá. Pokud ne, je cosi špatně. Chtěl jsem jen říct, že to nemravné a často zoufalé (jak vidno, především pro pojišťovny) handrkování se o peníze je snad poplatné - jak ze všech stran slyším a čtu, jen v čechsku. Ne ovšem se všemi-byl jsem součastně na majetku dopojištěný u kooperativy a tam to vše šlo jak po másle-za 4 dny jsem měl peníze na ůčtu a jen díky tomu jsem mohl bezprostředně po škodní události zabránit dalším škodám - paradoxně na "majetku" čsobéčka. Nicméně-právě díky jejich přístupu při "lámání chleba", byl pro mě jasný důvod okamžitě změnit pojišťovnu - jak správně píšete - právě ABYCH TOHO ZNOVU NELITOVAL. Jen doufám, že se kooperativa nezkazí. A snad čsob polepší. No, zrovna dnes se ozvali, tak uvidíme :) |
Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!
V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.
Vstupte do obchoduPoraďte se s odborníkem
Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.
Vstoupit do poradny