- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Pokažené dovolené často ještě více zkazily dohady a spory s cestovními kancelářemi. A nejen s nimi, ale i s pojišťovnami sjednávajícími cestovní pojištění.
„Na naše poradce se obrátily tisíce klientů s dotazy, co mohou nebo nemohou v rámci cestovního pojištění požadovat po pojišťovnách jako náhrady škod vzniklých na dovolených,“ potvrzuje mluvčí finanční skupiny Partners Tereza Píchalová.
Dodává, že odpovědi se ne vždy snadno hledají, protože příběhy jsou individuální. Stejně jako jsou různorodé podmínky pojišťoven. Což v praxi znamená, že zatímco některé z pojišťoven svým klientům ztráty ze zkažené dovolené kompenzují, další jim nezaplatí nic nebo je odkážou na cestovní kancelář.
Připojte se ještě dnes a získejte: