Sobota 6. června 2020, svátek má Norbert
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 6. června 2020 Norbert
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J35i53ř27í 10N23o35v56á57k 1262969137609

Ale sorry, v případě pána je to jen jeho problém. Chápe vůbec proč mají firmy věci levnější? Protože nemají taková práva, firma dostane slevu, protože to pro operátora znamená jistotu výdělku na další dva roky, nehledě na to co se bude dít a jaká bude konkurence.

Snad příště pochopí, že když si něco objedná na firmu, tak dvě firmy jsou v rovnocenném postavení, takže jsou jen velmi omezeně limitováni zákony a to mu zajišťuje tu slevu.

Tohle je obecně problém českých podnikatelů (nebo v případě pána jen někoho kdo má podnikání jako vedlejšák), kteří všechno jedou na firmu a pak když je problém tak jsou hrozně překvapení, když v nějakém sporu zjistí, že v podstatě nemají žádná práva.

NE, opravdu, sleva NENÍ zadarmo.

+31/−1
doporučit
7.4.2020 3:53

S28l48a23v88o95m55í11r 46Š55t50ě94p71á52n 1988974562824

Největší sv-ně je O2. Byl jsem u nich ještě když byly Eurotel ( pevná + net). Dal jsem jim šanci a zeptal se jestli vyrovnají nabídku konkurence a že bych u nich zůstal. To se mi téměř vysmáli a při odchodu si řekli o 100% náhrady částek do konce smlouvy.!!!! Upozorňuji že jsem od nich neměl žádné zařízení!!!! K nim už nikdy i kdybych měl volat z okna.

+12/0
doporučit
7.4.2020 9:30

M64i64l10e37n12a 73K83l81o27u20č56k42o84v28á 2416880456272

Pan Zdeněk je věrným zákazníkem svého mobilního operátora od té doby, kdy si koupil první telefon, což je dvacet let. S tarifem byl docela spokojený. Jenže asi před čtrnácti dny mu konkurence nabídla větší rozsah služeb za méně peněz a k tomu slevu na nový přístroj. „Hned jsem říkal, že to asi neklapne, protože mi smlouva končí až příští rok v červnu a platit pokutu se mi nechce,“ popisuje pan Zdeněk.

Slečna na druhém konci drátu obratem spočetla, že pokuta může činit maximálně 1 470 korun a z toho mu ještě nový operátor 80 procent proplatí. „Už jsem měl skoro na jazyku, že řeknu ano, nový mobil potřebuji jako sůl, ten starý dosluhuje a podléhá podivným technickým vrtochům, ale jsem člověk opatrný, a tak jsem řekl, že si to ještě rozmyslím. A dobře jsem udělal,“ vypráví.

Zdroj: https://www.idnes.cz/finance/financni-radce/zmena-mobilniho-operatora-prevod-cisla-novela-zakona-o-elektronickych-komunikacich-one-stop-shop.A200406_081441_viteze_frp

Haha, 20 let u jednoho operátora, spokojený, nový mobil potřebuje jako sůl, ten starý dosluhuje - to jakože měl 20 let jeden mobil? Ano, podmínky přechodu se změnily, ale tenhle trapný příběh je k smíchu. Bez něj by se článek napsat nedal, že?;-D

+14/−2
doporučit
7.4.2020 7:08

M16i94r22o81s38l50a84v 67K78r13e31k37á69č 1368574114427

no dela se to tak, ze se dostavite na pobocku a reknete "dobry den, chtel bych prejit z IC na rodne cislo" a nasledne "dobry den, chtel bych prejit na nejnizsi mozny pausal" a nasledne "dobry den, chtel bych zrusit pausal" ;-D nemate za co

+5/0
doporučit
7.4.2020 14:23

T41o47m60á89š 46J49a14n23í38r90e89k 5236656751408

Já přidám taky zcela konkrétní případ. Je to už několik let, co jsem to zařizoval otci. Byl, a není třeba to tajit, u telecomu->O2 tuším přes 15 let, tuším někdy od 1996. Měl nějaký "business" tarif, měl to soukromě na sebe, mám pocit, že ani neměl žádnou smlouvu na dobu určitou nebo se to dělalo, když to šlo. Každopádně na to jednou přišla řeč a já se zhrozil, kolik platí. Jelikož se jednalo o milion let (v technologickém měřítku) starý tarif, tak byl dokonce dražší než předplacenka .... asi 3x:o) Po všech těch zkušenostech lidí na internetu, jak stačí pohrozit odchodem a hned nabízejí lepší nabídku (a dokonce i z mého okolí a u O2 se to stalo a to měl nový a daleko výhodnější tarif!) ..... tak jsem tam zavolal a oni, že ok, že nic lepšího nabídnout nemůžou ..... tak jsem tam ještě volal, jestli fakt nemají nic lepšího pro dvě dekády věrného zákazníka. Tak přišli s "novým" business tarifem, který byl asi z přelomu tisíciletí, který byl o něco výhodnější, ale musel by se na 2 roky upsat a STEJNĚ BYL DRAŽŠÍ NEŽ PŘEDPLACENKA!!! Chápete to diletantství?:o))) Dokonce jsem se jich ptal, jestli se nezbláznili:o) Protože jsem s tím chtěl a nakonec přešel k EMEA, což byl virtuál pod O2, takže platil 10x míň a O2 i z toho nakonec vidělo jen zlomek:o) Pak to zaniklo a šlo to pod Bonerix a teď O2 family. Ale chápete to diletantství. Jsem myslel, že nabídnou po takové době něco lepšího než nabízí jejich virtuál a oni nabídnou dokonce dražší než přeplacenku?? Prostě diletantství v čisté a krystalické podobě. Pak jsem si zažil i u ČTÚ, kdy jsem podal na O2 stížnost, když mi prodloužili smlouvu u Bonerixu bez mého vědomí ..... napsali to do vyúčtování malým na konec pětistránkového dokumentu (dohledejte si jaká byla/je jejich praktika:) Ale nakonec je ČTÚ semlel, protože to bylo po hromadách reklam v tom vyúčtování, tak jsem řekl, že jsem to měl za reklamní sdělení a ať jdou do psích pochev ...... jako s O2 fakt nemám dobré zkušenosti, síť mají možná nejlepší, ale fakt už asi ne.

+5/0
doporučit
7.4.2020 9:40

Z63d62e79n49ě87k 52W81o71l86f 9261160157775

Šmejdská praktika O2. Když jsem z důvodu stěhování končil smlouvu na ten jejich ubohý internet a televizi, tak jsem si taky prošel očistcem.

+6/−1
doporučit
7.4.2020 9:08

T94o81m85á15š 36F27l97a56i 6974661255571

Ono ten článek je blábol Ale tady ty nesmyslné pokuty jsou pravda V mém okolí jsem to už zažil Pokud chce někdo zrušit paušál protože to finančně nezvládá třeba po roku paušálu tak je úplně běžné že musí zaplatit např 10 tis. Protože vzal paušál za 1000 tis Kč k tomu IP TV a internet na doma za dalších 700... To celé na 2 roky K tomu mobil se slevou vázaný na ty 2 paušály po 2 roky a celé tohle předčasně zrušit je ekonomicky nereálné

+3/0
doporučit
7.4.2020 7:55

L72u77d24ě21k 93N76ě64m47e54c 5965161732774

Co je to za blábol, bohajeho?

+2/−1
doporučit
7.4.2020 7:22

V60i54k88t64o88r 13Š29e43d98i44v42ý 8186141170386

Ne, prosím, sežeňte si někoho lepšího na smyšlené příběhy :-(

+2/−2
doporučit
7.4.2020 9:51

R58a41d16e63k 23K34o39h79u14t 8563749327387

Chtěl ušetřit. Tak ušetřil. Tak ať si nestěžuje, že sleva není zadarmo. Trošičku mi to připadá jako pravidlo zisky jsou privátní, ztráty jsou veřejné.

+1/0
doporučit
7.4.2020 12:44

Finance.iDNES.cz radí

Víte, že cestovní pojištění vás chrání proti vysokým výlohám na léčení v zahraničí?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz