Pan Karel posílal své dceři notebook, přepravu objednával pomocí internetové aplikace. Trochu jej zarazilo, že do kolonky „Udaná cena“ nemohl zadat odpovídající hodnotu – tedy 15 000 korun, ale neřešil to.
Firmu znal a měl s jejími službami jen ty nejlepší zkušenosti. A taky byl přesvědčen, že balík se přece jen tak nemůže ztratit, a i kdyby, jistě se problém nějak vyřeší. Službu tedy objednal a zaplatil.
Když notebook v obvyklém čase pro doručení nedorazil, začal po něm pátrat. „Podle aplikace balík více než měsíc uvázl na depu ve Svitavách, kde ovšem jeho stopa končí a nakonec se záhadně ztratil,“ popisuje pan Karel. Reklamace byla vyřízena obratem, společnost se omluvila a vyplatila náhradu – 300 Kč. Ano, čtete správně, ne, není to překlep – tři sta korun. A důvod?