- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale žádná firma nevytvoří takovou aplikaci k užití zdarma a platit za ni nikdo z Čechů nebude chtít. Navíc by do služby uváděli osobní údaje a hrozilo by zneužití. A hlavně by se do toho musely zapojit všechny banky a dodavatelé energií a služeb. Protože evidovat doklady bez potvrzení platby je k ničemu. To znamená, že dodavatelé energií by do systému museli vkládat výzvy k platbě, systém by je musel zaplatit a banka by musela do systému potvrdit provedení platby.
Tak nevím ale chápal bych to, že je to zdarma.
Myšlenka elektronického doručování platebních dokladů a jejich úhrady je však daleko obecnější a není tudíž vázána jen na jednu banku. ČSOB ji nabídla volně k použití jako standardizované řešení.¨Zdroj: http://finance.idnes.cz/komfortni-vyuctovani-zjednodusuje-a-urychluje-placeni-uctu-p5i-/viteze.asp?c=A110511_120117_poj_hru
1. většinu plateb provádím inkasem - nejen, že se nepřekliknu při zadávání platby, ale hlavně na to ani nezapomenu :-)
2. u ČS již řádově 2 roky mají službu E-faktura - na mobil mi přijde upozornění, že mám novou e-fakturu, kouknu na to, kliknu zaplatit a je to hotové ...
Tolik k informovanosti (nebo objektivitě?) autora článku.
Větší problémy s placením účtů mají podle aktuálního průzkumu muži, než ženy, ti jsou v tomto ohledu pečlivější
Komfortní vyúčtování bude si komfortní, ale drahé a z toho důvodu již nejsem klientem této banky.
A kolik vlastně to komfortní vyúčtování v ČSOB stojí?
V čem je tohle proboha komfortnější? Vždyť je mnohem pohodlnější si nastavit inkaso s limitem (kolik si firma může strhnout), a jenom když je platba větší než čekáte, tak to můžete stejně reklamovat. Za této situace dokonce nemusíte ani nic potvrzovat ale na výpisu (či v internetovém bankovnictví) vidíte vždy kolik kam šlo... a funguje to uplně u všech bank... nechápu smysl zavedené této "udajne lepsiho zpusobu". Inkaso to resi mnohem lepe a jiz nekolik let...