- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám účet u České spořitelny a minulý týden jsem v pondělí platil kartou v obchodě, tato platba mi byla do nezaúčtovaných počítána dvakrát a to jednou v pondělí a to samé v úterý. Na můj dotaz mi bylo řečeno operátorem, že se o problému ví a řeší se. Nakonec se tato špatná platba nedostala ani mezi zaúčtované. Skvělé banky.
Chci jen napsat, ze me se dnes vratilo 1x 5000, ktere jsem vybiral uz 16.11. vecer. Takze to asi nebylo jen 17. - 20.11.
v systémech, kde se automaticky zpracovává obrovské množství transakcí se čas od času nějaká chyba stát může. V komerčce mám účet asi 10 let a je to první problém, se kterým jsem se tam setkal.Navíc už to vrátili automaticky během noci.
Nedělám si iluzi, že banky třeba v německu jsou imunní vůči chybám.
Ano, jistě se chyba může stát, ale jestliže banka o chybě ví a proto mi vrátí omylem zaúčtovaný výběr na účet, mohla by si i překontrolovat, zda mi neprávem neúčtuje úrok z této položky a nedělat tak na základě chyby, o které ví, chybu další. Možná byla náhoda, že se Váš příspěvěk objevil hned po tom mém, pak se Vám za svou odpověď omlouvám :-)
Mně se toto stalo v KB v srpnu 2005, strhli mi 2x výběr z bankomatu, dostali mě tím do mínusu na účtu a pak pekně naúčtovali úroky z tohoto mínusu, takže pozor na to, třeba budete mít víc sil se s nimi o ty úroky hádat. Já byla tenkrát ráda, že mi připsali peníze zpět a nebudu ani mluvit o tom, kolik jsem protelefonovala než jsem to dohnala
jsou to svine, o tom zadna, sdruzeni ochrany spotrebitelu na ne: http://www.spotrebitele.info/index.shtml
teď na to koukám a je to opravdu tak! Doufám, že mi za to nenapočítají úroky...
Není výjimkou denní limit výběru na kartu v řádech desítek tisíc, při trochu vyšším pravidelném příjmu sto a více tisíc. Když si představím podnikatele, kterému banka po výběru 200 tis. Kč kartou (je spousta velkoobchodů, kde dávaj jen z ručky do ručky, žádné faktury či převody - donedávna i Makro) omylem odepíše 400 tis., je to pěkný průser. Než mu je milostivě vrátí, je de facto v druhotné platební neschopnosti. Chtěl-li realizovat v daném období nějaký kšeftík, prostě na něj nemá a prodělal. Zajímalo by mne, kolik to komerčku bude stát, až se přihlásí takto skutečně postižení. Plus další, kteří se přihlásí jen spekulativně, ale banka jim to těžko bude moci vyvrátit. Být manažer jejich IT, nedivil bych se zbrani s jedním nábojem, položené kýmsi na mém kancelářském stole. Čestné řešení. Jako za starých dobrých časů...........
Nebuď zase tak zlej, dyť tam všichni v IT umí anglicky
... kterou milí klienti předplatí svojí KB k Ježíšku už dneska, a to rovnou (pro jistotu?) dvojicí bankovních poplatků - za výběr a příchozí platbu. Nebo snad ne? :-)
jak to klienti mohli poznat, kdyz ve srovnani s normalnim stavem v tom neni rozdil...
má taky problémy, měsíce mi paralelně k ADSL účtovali zlodějský balíček InternetNaDoma480, který jsem vůbec neobjednal a taky nepotřeboval, kdo bude vytáčet spojení s 26 kilobity, když má ADSL? Trvalo jim to 5 měsíců, já protelefonoval a projezdil majlont, než to skončilo, samozřejmě nic nevrátili.
vyzkoušel jsem už skoro všechny české banky, všechny mně obíraly. U Živnobanky jsem si myslel, že to bude lepší, ale kdepak, ze svého konta v Německu si na své konto v Česku převedu peníze pouze za špatný kurs a k tomu ještě poplatek za platbu na vlastní konto!
Zkusil jsem si vyměnit Euro ve směnárně ve Strakonicích, za hotové peníze jsem obdržel o 890 Kč více, než ve své bance!