„Zjistili jsme, že drobné změny, jako například úprava postupu pro získání teplejšího a měkčího sýra a úprava nastavení grilu, vedly k velkému rozdílu, díky němuž jsou naše hamburgery chutnější než kdykoli předtím,“ uvedl v pondělí podle CNN šéfkuchař Chad Schafer, šéf kulinářských inovací společnosti McDonald’s USA.
Vylepšení se týká hovězích burgerů Big Mac, McDouble, Cheeseburger nebo klasický Hamburger. Společnost uvedla, že vylepšené burgery nejprve uvedla na mezinárodních trzích. Začátkem příštího roku mají být k dispozici po celých Spojených státech.
Od světlých zítřků k Putinově temnotě. McDonald’s v Rusku dostal tvrdou lekci |
„Získáváme podíl na trhu s kuřecím i hovězím masem díky vylepšeným hamburgerům a výrobkům, jako je například kuřecí sendvič,“ uvedl generální ředitel společnosti McDonald’s Chris Kempczinski během lednového rozhovoru s analytiky. Dodal, že v prostředí, kde zákazníci hledají jednoduché a známé věci, nebyly základní položky menu nikdy tak důležité.
V USA v prodejnách otevřených alespoň 13 měsíců vyskočily tržby ve čtvrtém čtvrtletí roku 2022 o 5,9 procenta, za celý rok pak vzrostly o 10,3 procenta.
„V prostředí, kde naši zákazníci hledají jednoduché a známé věci, nebyly naše základní položky menu nikdy tak důležité,“ dodal Kempczinski.
„Už asi víš, že našim nově vyladěným klasikám se těžko odolává. A víš proč? Protože všechny naše hovězí burgery mají odteď neskutečně vyladěnou recepturu a způsob přípravy,“ uvádí na stránkách také český McDonald’s.