Diskuze

Marketing s mafiánskou tématikou táhne. Je nepřípustný, tvrdí italští zemědělci

Největší italské sdružení zemědělců bojuje proti kontroverznímu používání mafiánských výrazů při prodeji různých potravin a nápojů po celém světě. Na trzích mimo Itálii lze totiž koupit nejrůznější zboží od whisky jménem Cosa Nostra až po rajčatovou omáčku s názvem Chilli Mafia. Nechvalně známá zločinecká organizace také inspirovala k názvům mnoha restaurací a barů po celém světě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Souhlasím s italskými zemědělci.

Nikoho nenapadne otevřít Al Qaida chicha bar anebo ISIS holičství.

1 1
možnosti
DN

Tak honem honem přinést nějaký journalistický objev z The Guardianu...

0 0
možnosti