- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když to daňový poplatník ochotně zadotuje, proč ne?
Aha, takže to půjde opravdu jenom elektronicky v mobilu ..
Nezjišťoval jste si někdo, zda na jeden měsíc půjde nakoupit vždy jenom od prvního do posledního, nebo i 30 dní klouzavě?
Jde to vždy od 1. v měsíci. A zrušit nejpozději do 10. daného měsíce, jinak se prodlouží o další měsíc.
fakt vám to takhle vyšlo jo? to by byla teda síla . a vůbec to ještě nebere v úvahu kupní sílu.
U Českých drah si za ty peníze můžete koupit měsíční jízdenku na krásných 15 km. To není ani z Pardubic do Hradce
U nás na tenhle nesmysl holt nenasypeme z peněz daňových poplatníků 30 mld.
Hlavně by se mělo inspirovat ČR, protože v ČR je všechno jen napůl: Sice je v ČR OneTicket, ale ten neintegruje všechnu veřejnou dopravu (vlaky, autobusy, MHD), ale jen železnici, navíc cena roční jízdenky je přepálená (o třetinu vyšší než celoroční jízdenka ČD a vyšší než tato celoněmecká nebo celorakouská, i když je Německo 8x větší). Pak jsou tady integrované regionální programy, ale ty stále fungují na bázi tarifních pásem.
Tak za tu cenu jezdit se vsim mimo dalkovych spoju ICE/EC/IC a dalkovy busy (jinak regionalni vlaky/rychliky, tramvaje, autobusy, metro, S-Bahn, etc) po celym Nemecku, jedno jestli v Mnichove, Hamburgu nebo Frankfurtu. tak to je super cena.
Další důvod k obnově evropských hranic před rokem 1918. Pravda, rakouský Klimaticket je o něco dražší, ale jeho verze je stále levnější než roční jízdenka IDS Brno-Břeclav. O jízdném ČD či dokonce superdrahém českém Uniticketu nemluvě.
Nemyslím, že by český ministr dopravy měl rovnou rezignovat, pro začátek by stačilo, kdyby celý svůj plat symbolicky posílal na pomoc Ukrajincům.
A to už vůbec nemluvím o zom, že Rakušané od března 2023 přispívají několik stovek € na nákup skládacího kola do vlaku...
* jeho verze pro východní Rakousko za 860 €*
Za 50 EURO je to fakt za hubičku.
Tohle by si našlo uživatele i u nás.
Tohle by bylo i u nás dobrý. Sice nějaké tarify máme, ale nejsou tak atraktivní a navíc jejich platnost obvykle končí hranicí kraje. A to je špatně.