Diskuze

Tarifní džungle končí. Německo to opět zkouší s levnou celostátní jízdenkou

V Německu představili dostupnou celostátní jízdenku na regionální a městskou dopravu za měsíční paušál 49 eur (1 150 Kč). Je nástupkyní loňského protiinflačního experimentu za devět eur (210 Kč) a začne platit od května. „Může přilákat až šest milionů nových předplatitelů,“ prohlásil na tiskové konferenci šéf Svazu německých dopravních podniků (VDV) Ingo Wortmann.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Když to daňový poplatník ochotně zadotuje, proč ne?;-D

0 0
možnosti
MZ

Aha, takže to půjde opravdu jenom elektronicky v mobilu ..

Nezjišťoval jste si někdo, zda na jeden měsíc půjde nakoupit vždy jenom od prvního do posledního, nebo i 30 dní klouzavě?

0 0
možnosti
VT

Jde to vždy od 1. v měsíci. A zrušit nejpozději do 10. daného měsíce, jinak se prodlouží o další měsíc.

1 0
možnosti
MZ

fakt vám to takhle vyšlo jo? to by byla teda síla . a vůbec to ještě nebere v úvahu kupní sílu.

0 0
možnosti
PN

P63e87t61r 17N60a83j77d36e42k

25. 4. 2023 17:20

U Českých drah si za ty peníze můžete koupit měsíční jízdenku na krásných 15 km. To není ani z Pardubic do Hradce ;-D

4 0
možnosti
MP

U nás na tenhle nesmysl holt nenasypeme z peněz daňových poplatníků 30 mld.

0 0
možnosti
FV

Hlavně by se mělo inspirovat ČR, protože v ČR je všechno jen napůl: Sice je v ČR OneTicket, ale ten neintegruje všechnu veřejnou dopravu (vlaky, autobusy, MHD), ale jen železnici, navíc cena roční jízdenky je přepálená (o třetinu vyšší než celoroční jízdenka ČD a vyšší než tato celoněmecká nebo celorakouská, i když je Německo 8x větší). Pak jsou tady integrované regionální programy, ale ty stále fungují na bázi tarifních pásem.

0 0
možnosti
GK

Tak za tu cenu jezdit se vsim mimo dalkovych spoju ICE/EC/IC a dalkovy busy (jinak regionalni vlaky/rychliky, tramvaje, autobusy, metro, S-Bahn, etc) po celym Nemecku, jedno jestli v Mnichove, Hamburgu nebo Frankfurtu. tak to je super cena.

5 0
možnosti
PR

Další důvod k obnově evropských hranic před rokem 1918. Pravda, rakouský Klimaticket je o něco dražší, ale jeho verze je stále levnější než roční jízdenka IDS Brno-Břeclav. O jízdném ČD či dokonce superdrahém českém Uniticketu nemluvě.

Nemyslím, že by český ministr dopravy měl rovnou rezignovat, pro začátek by stačilo, kdyby celý svůj plat symbolicky posílal na pomoc Ukrajincům.

A to už vůbec nemluvím o zom, že Rakušané od března 2023 přispívají několik stovek € na nákup skládacího kola do vlaku...

2 1
možnosti
PR

* jeho verze pro východní Rakousko za 860 €*

0 0
možnosti
AM

Za 50 EURO je to fakt za hubičku.

Tohle by si našlo uživatele i u nás.

8 0
možnosti
Foto

Tohle by bylo i u nás dobrý. Sice nějaké tarify máme, ale nejsou tak atraktivní a navíc jejich platnost obvykle končí hranicí kraje. A to je špatně.

5 1
možnosti