Reklamovat nekvalitní výrobky někdy bývá složité. Ilustrační foto

Reklamovat nekvalitní výrobky někdy bývá složité. Ilustrační foto | foto: Profimedia.cz

Hledáme Největší šmejd. Pište, kdy jste naletěli

  • 211
Možná to znáte také. Po reklamní masáži si objednáte čaj na hubnutí. Jste o pět set v peněžence lehčí, na tělesné váze se to nepozná a firma sebrala peníze a zmizela z trhu. Máte-li podobné zkušenosti, napište. Vybíráme Největší šmejd.

Čtenářskou anketu pořádá redakce iDNES.cz ve spolupráci se Sdružením obrany spotřebitelů.

Nefunkční hodinky od trhovců, boty, které se rozpadly po prvním kroku, ale i služby, za které obchodník vyinkasuje slušné provize, výsledek však nestojí za nic. To vše se může objevit mezi tipy na největší propadák.

. pište své zkušenosti

Výrobek či doklad o zakoupení služby vyfotografujte a zašlete na adresu propadak@idnes.cz. Dodejte popis vady a nezapomeňte uvést co nejpřesnější údaje o výrobci či prodejci. Své náměty zasílejte do 18. dubna 12:00.

Z těch "nejlepších" pak společně se Sdružením obrany spotřebitelů vybereme patnáct finálových, z nichž zvolíte Největší šmejd.

O nekvalitních či nebezpečných výrobcích se navíc dočtete v rubrice Spotřebitel pod hlavičkou Dejte si pozor!