Diskuze

Firmy loni utratily za reklamu na internetu 6,4 miliardy

Provozovatelé internetových médií loni inkasovali od zadavatelů reklamy 6,4 miliardy korun. Inzerenty zajímala nejvíce plošná reklama, za kterou zaplatili přes čtyři miliardy. Podle odhadů letos útraty za propagaci na internetu vzrostou o více než sedmnáct procent.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

libynn

26. 2. 2010 9:17
Mám sen:

na pyžamu pacienta onkologického ústavu bude " ŠKODA AUTO, nebo ČEZ, nebo RWE, nebo..." Vrcholným výkonem je přeci i vyhrátý boj s těžkou nemocí. To jsou ty malé (největší) olympiády!

0 0
možnosti
EE

e-mann

26. 2. 2010 8:31
podle me jsou to vyhozene penize...

ja sam, kdyz uvidim jakousi pohyblivou reklamu( napr. kutalejici se dvacetikoruny), okamzite reklamu zaviram..a pokud vim, delaji to i lidi z meho okoli...cim vic agresivnejsi, tim ji driv zavru a naopak, plosnou nepohyblivou si i prohlednu...ale ze by me nejak dovedla oslovit, to tedy ne...

0 0
možnosti
DN

ZZZZZZZZ

26. 2. 2010 8:54
Re: podle me jsou to vyhozene penize...

Tzn. si myslite ze inzerenti jsou blazni co vyhazuji penize a nemeri zda jejich reklama funguje ?

0 0
možnosti