Diskuze
České dráhy zdraží režijkářům 1. třídu o 60 %, zaplatí i v railjetech
Děkujeme za pochopení.
J10a51n 52M21a96n72d94í61k
České dráhy na rezijkach podle mě spíš vydělávají, je to 100 000 lidí platící ročně 500-1000 korun, ne každý z nich to projezdí, není jich zas tolik, aby kvůli tomu museli navyšovat kapacitu a navíc je to dobrá výmluva v případě výběrových řízení..
J74i39ř77í 70K33o45v85a94ř38í18k
Tak nějak nechápu, co to tady zase pan Sůra vypotil. Těch zaměstnanců na železnici co mají nárok na první třídu je zlomek, převážně managementu. Ostatní železničáři co mají zaměstnaneckou In-kartu si tu 1.třídu mohli doplatit, stejně jako všichni ostatní cestující. Takže chtěl zřejmě říci, že ČD,a.s. zdraží cestujícím s In-kartou 1.třídu o 60%.
P78e84t76e85r 21J89a23b78l11o26n37o65v31s64k94y
Pán Jiří Bilík to v 5.bodoch zhrnul a celkom správne.
K 5.bodu: Niekdo sa má lepšie-pozrite sa na hokejistov,futbalistov,nevstávajú ráno o 3:30,nehrajú cez Vianoce a koľko miliónov si zarobia ?
Nezáviďte železničiarom,nemusí to byť práca na ceĺý život.Stačí,ak neprejdete na zdravotných prehliadkach,a je problém.
Každý rok musia zamestnanci úspešne absolvovať testy,na Slovensku každé 3 roky skúšky z 3 učebníc
Monika Konečná 13.10. 8:45
fakt zaujímavý komentár,představujete si to jako Hurvínek válku
Pracovníci bánk majú zaujímavé benefity,v bankách pracujú moji spolužiaci,ale o tom budeme diskutovať až bude taká téma
K79r70y87š25t57o83f 46L51a42n92í36k
jake benefity myslite? bezny ucet pro zamestnance (nikoli rodinne prislusniky) zdarma? nebo 1,2% uroceni sporiciho uctu do zustatku 250 tis.? pripadne hypoteku za 1,6%? o stravenkach, dodatkove dovolene ci prispevku na penzijni a zivotni pojisteni se asi nema cenu bavit, to maji skoro vsude.
J18i33ř22í 27B13í76l15i90k
1) Rezijka je standardni zamestnanecky benefit zeleznice a to v mnoha evropskych zemich. Pokud mate dobreho zamestnavatele take se Vam muze postestit sluzebni vuz ci stoprocentni nahrady za cesty do prace.
2) Kazda osoba rocne prolonguje ... (1000 kc na rok)..takze uplne zdarma to opravdu neni.
3.) Souhlasim s nazorem, ze rodini prislusnici by cerpat jizdni vyhody nemuseli...Nejsou to jednoduse zamestnanci a minimalne by se dalo diskutovat o redukci vyhody na pripadnou slevu na jizdnem. Podle me by mel mit narok primarne zamestnanec zeleznicni spolecnosti .
4.) Nebyl bych proti zdrazeni prukazky klidne na 5000 CZK, coz si myslim je adekvatni pomer cena/vykon/benefit
5.) Stale me udivuje kolik lidi si nemuze za 25 let od revoluce zvyknout na fakt, ze nekdo se ma proste lip a nekdo hur. Sama primitivni zavist tady.
K67a44m20i61l 14D47o63l30e86z38e19l
100 tisic lidi ma rezijku? aha, tak uz chapu, ze CD jsou cerna dira na penize
P83e80t89r 65N82e22c60h59a39n90i37c45k60ý
Ten článek je chaotický? Mám pocit, že to reálně bude jinak a doplatek se zvedne i řadovým cestujícím. A ta místenka do railjetu? Je to u business/1. třídy nebo i u 2. třídy? U 2. třídy by to moc smysl nedávalo, zas takový nadvlak to není a navíc tvoří základní páteř taktu i s přípoji, není tam "navíc" jako pendolino.
O36l20d20ř29i26c64h 14J82a28n94e57č69e53k
Viz co jsem napsal dopoledne, hned tady pod Vámi
Ano článek je chaotický a zdražení 1. třídy pro režijkáře ze 4990 na 7990 naznačuje, že úplně stejně zdraží roční doplatek i pro řadové cestující.
O jaké místence do railjetu je řeč se v článku nepíše, ale fakt, že tam stojí "minimálně 70 korun" a že railjet není vyjma business povinně místenkový naznačují, že se to týká právě jen místenky business.
O15l95d34ř66i40c33h 10J27a76n32e57č97e46k
Popravdě tohle nějak nechápu. 1. třídu má "vyšší management" automaticky a "řadoví zaměstnanci" si ji mohou připlatit, nebo ma "vyšší management" nárok jen za tučný příplatek a "řadoví zaměstnanci" vůbec?
Platící cestující si 1. třídu na rok může koupit za 4990, takže pokud režijkáři za to platí stejnou cenu, žádná výhoda to pro ně není a zdražení na 7990 nechápu. Nebo se snad chystá zdražení na 7990 i pro běžné cestující?
Mimochodem ČD by si měly ujasnit, co vlastně s 1. třídou chtějí dělat. Ještě před pár lety tím téměř nikdo nejezdil, protože za 50% příplatek zjevně neměl důvod, tak si do railjetů objednaly jen jeden vůz 1. třídy. Pak se rozhodly 1. třídu lépe zaplnit, snížily příplatek na 30% - v railjetech je nyní často plná, ale v panterech nebo 'starých rychlících' je stejně prázdná, v pendolinu nebo EC taky nic moc, ačkoliv je to jen jeden vagon, protože proti 2. třídě takřka nic nenabízí. Přijde teď nový pokus - opětovné zdražení? (Pokud ano, tak bych se vsadil, že zatímco prve zlevnilo kilometrické jízdné, ale ne časový doplatek, když se bude zdražovat, tak obojí...)
M74a76t58o77u31š 48K17y23n70c69l
Prvn� t��da oproti druh� naopak asi nejv�c nab�z� v Pendolinu. A jeden z d�vod�, pro� si ji koupit taky je, �e nebudete m�t kolem sebe narv�no.
A69l14a24n 77Ř39e19p65k85a
tu je zase závistivců, že oni režijku nemají (případně nemají žádný benefit), tak to nebude mít ani nikdo jiný :D
J41a95n39o 16K63r35o71b59o13t
nejde o závist, jde o rovné podmínky, já zaplatím za jízdenku ročně 25000, pak si není kde sednou protože tam hačají zaměstnanci, fakt super.
J43a58n 86C62e31p79e89k
Hm, chudáci železničáři jsou ze své práce tak zničení, že pak musejí cestovat první třídou.
T36o34m49á73š 18C61h40r44a36s64t61n26ý
Železničáři na první třídu ani nárok v rámci režiky nemají, týká se to managmentu
K55r70y17š20t46o25f 11L16a67n23í33k
priplatek za 1.tridu v Pendolinu by měli zcela zrusit, platit jen za červenou sedacku a mozna za klidnejsi prostředí je nesmysl v pripade, kdy uz je to rozliseno cenou místenky.
A16l70a45n 71Ř79e21p81k17a
Ale v Pendolinu máš v ceně navíc nápoj (teplý, studený), uvítací drink (alko či nealko verzi Bohemky) a nějaký sendvič
Mallorkou se promenoval turista jen v plavkách, místní už toho mají dost
Po měsících protestů na Baleárských ostrovech, včetně hladovek před hotely nebo vlny graffiti,...
Belgie jako druhé Řecko. Zadlužení země rychle roste, řešení v nedohlednu
Belgie se už dlouhé roky řadí mezi nejvíce zadlužené ekonomiky Evropské unie. Svůj dluh tato...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Do britských hospod dorazil americký zvyk, spropitné. Pivaři jsou zmatení
Pro návštěvníky britských hospod bylo donedávna největší dilema zda si dají whisky, nebo pivo. A...
Muž využil mezery v systému aerolinek. Získal zdarma 58 letenek
Právník Tyrone Barugh poukázal na mezeru v akční nabídce australské letecké společnosti Jetstar....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tušení smrti žene ruské miliardáře do vlasti. Řeší dědictví, bojí se znárodnění
Premium Stárnoucí ruští miliardáři řeší zásadní problém: jak převést obří majetek na své dědice....
Ikonické casino Mirage a jeho sopka končí, bude z něj hotel ve tvaru kytary
Legendární hotel Mirage v Las Vegas se snad ještě legendárnější sopkou hlásí po 34 letech konec....
Benátky nejsou jediné. Turistické poplatky si účtují desítky dalších měst
Italské Benátky před pár týdny přišly s poměrně neobvyklým experimentem, který se týká vybírání...
Zbrojovka Colt CZ dokončila akvizici českého výrobce munice Sellier & Bellot
Skupina Colt CZ Group SE (Colt CZ) dokončila akvizici českého výrobce munice Sellier & Bellot....
Banky i přes sliby zůstávají v Rusku. Zisky mají vyšší než před válkou
Dva roky po startu ruské invaze na Ukrajinu některé evropské bankovní domy stále zůstávají na...