Diskuze

Tendry za miliardy. Železničáři modernizují trať u Černošic

Správce železnic schválil parametry výběrových řízení pro šestici velkých železničních dopravních staveb. Mezi zakázkami za zhruba 13 miliard korun je kromě jiného dostavba jednoho z posledních chybějících úseků koridoru mezi Prahou a Českými Budějovicemi, nebo rekonstrukce trati z pražského Smíchova do Černošic.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DN

MODERNIZUJÍ trať....!! (tedy podle zdejší redachce...) zatímco ve skutečnosti UŽ vyhlásili tendr....

Já si tedy pod "modernizováním trati" představuji trochu jinou činnost..

0 0
možnosti
PM

P45e86t80r 76M44o95o68s

5. 12. 2018 8:03

Opravte si titulek - nejedná se o SUDOMĚŘ, ale o SUDOMĚŘICE U TÁBORA. Sudoměř je v okrese Mladá Boleslav. https://mapy.cz/zakladni?x=14.7449820&y=50.4480168&z=14&q=Sudom%C4%9B%C5%99

Je to ostuda, když si profesionální novinář nedokáže zjistit tak základní věci.8-o

0 0
možnosti
KN

Známější je Sudoměř v jižních Čechách. Vzpomeňte na husity.;-D

2 0
možnosti
KJ

Tak to je super,schválili parametry tendru,tak když to dobře půjde, tak možná v roce 2025 bude hotovo a svezeme se na trati Prágl-Budějice 160km za hodinu. Vzhledem k tomu,že v Japonsku asi devatenáct let po prohrané válce jezdili přes 200km za hodinu,tak bych se touhle zprávou snad ani nikde nechlubil.:-P

0 0
možnosti
RJ

Ovšem v článku se mluví pouze o jednom 9 km úseku.

Jinak je na trati Praha-ČB 100 km trati už modernizováno a 27 km se právě modernizuje, stavba probíhá.

1 0
možnosti
PS

Tunel Blanka stál 43 miliard.

Modernizace tratí bude levnější a prospěje více.

4 2
možnosti
LA

Výstavba nástupiště v železniční stanici Pačejov za 1,1 mld. Kč? To jako vážně? To vychází asi 1,5 milionu na jednoho obyvatele této vísky. Za to by se dala znovu postavit celá vesnice.

1 2
možnosti
ZK

Peronizace v žst. Pačejov a zvýšení rychlosti v km 299,650 – 304,009, 1,1 miliardy Kč

Úpravy na trati Plzeň – České Budějovice. Vybudování nových nástupišť ve stanici (jednoho ostrovního jednostranného a jednoho vnějšího o délkách 120 m). Bezbariérový přístup k vlakům bude podchodem. Dále se provedou rekonstrukce částí mezistaničních úseků směr Horažďovice předměstí a Nepomuk, navíc vzniknou dvě nová boční nástupiště o délce 120 m na zastávce Kovčín. Instalací nových technologických zařízení se zvýší bezpečnost železničního provozu.

2 0
možnosti
MV

M95i24l82a80n 98V62o66l30e45k

4. 12. 2018 17:40

A kdo to zaplatí? Zlý zadlužený stát a zlá EU a přitom by bylo tržně správné, aby to zaplatili cestující v jízdném...

0 2
možnosti
MN

Z toho co zaplati duchodci a studenti na jizdnem se toho moc nepostavi. Mam takovy pocit ze to bude opet danovy poplatnik.

0 0
možnosti