Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Tratě nedáme, raději je prodáme. Ministr Dobeš zarazil rušení kolejí

Ministr dopravy Pavel Dobeš zastavil plány Správy železniční dopravní cesty na zrušení některých regionálních tratí. Místo toho chce k prodeji nabídnout až třicet tratí. Stát by ale nakonec na tomto plánu nemusel vydělat, ve hře je i prodej za symbolickou korunu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kladivonalumpy.cz

12. 9. 2011 21:44
No sláva

že v tomhle korupčistánu vznikla rozumná myšlenkaR^

0 0
možnosti

Tankiana

12. 9. 2011 20:10
Dobrý nápad a řešení

Nerušit tratě !!!  R^

0 0
možnosti

karelsantora

12. 9. 2011 19:02
Není ilustrační fotka z trati

144?:-)

0 0
možnosti

Nikki01

12. 9. 2011 19:12
Re: Není ilustrační fotka z trati

je

0 0
možnosti

Nikki01

12. 9. 2011 11:56
Přátelé

omlouvám se, že využívám toto forum k něčemu tak nízkému, ale pokud považujete aktivity Klubu přátel lokálek za společensky prospěšné, dovolím si vás oslovit se žádostí o, byť nepatrný, dar. Přispět můžete na webu http://www.klub-pratel-lokalek.cz/ prostřednictvím dárcovského widgetu darujme.cz Každá koruna pomůže při boji za záchranu regionálních drah. Děkujeme

2 0
možnosti

karelsantora

12. 9. 2011 19:01
Re: Přátelé

;-)R^

0 0
možnosti

Tryskomys Muf

12. 9. 2011 11:40
Další zlodějina

Další zlodějina z dílny vlády. Rv

0 0
možnosti

Hunab Ku

12. 9. 2011 15:00
Re: Další zlodějina

spravne, radsi to zrusime R^;-D

0 0
možnosti

LubHo

12. 9. 2011 11:16
Železnice x silnice

Konečně rozumný přístup, pokud vím, tak z makroekonomického (a i ekologického) hlediska je železnice pořád o dost výhodnější než stavby silnic a přeprava kamióny. Měli jsme (a snad ještě máme) jednu z nejhustších sítí železnic na světě a jenom kvůli okamžitým "úsporám" rušit fuknční tratě mi přijde pitomost. Prostě se třeba nepostaví jeden předražený kilometr dálnic a ponechá se několik regionálních tratí, vždyť to ve státním rozpočtu je jen o přesouvání jednotlivých položek.

Až konečně někomu dojde, že železnice je výhodnější, tak nebude ta naše úžasná síť nenávratně zničena... Pokud soukromník dostane jasné podmínky a stát dohlédne, aby se trať nerušila a nevytrhaly koleje, tak to může fungovat bezproblémově, takových tratí už ostatně vícero velmi dobře v soukromých rukou funguje (jen to prostě dokážou lépe a efektivněji než státní dráhy).

A klidně bych jim dal i dotace, vždyť autobusy i státní dráhy je fasují ve velkém a nikoho to neruší, byť většina z nich dosahuje i zisků...

4 0
možnosti

giovanninero

12. 9. 2011 13:07
Re: Železnice x silnice

Souhlasím i s rozhodnutím ministra, i s diskusním příspěvkem.  Možná by bylo zajímavé vědět, kolik km tratí zrušilo za poslední léta Německo, nebo Rakousko a čím svůj postoj zdůvodňují (i když ruší, i když neruší).

0 0
možnosti

OLINKOLIN

12. 9. 2011 11:07
muj nazor

ano zrušil bych přejezdy souhlasim ale nestavel bych nadjezdy hezky převest auta na stavajici nadjezdy i za cenu nekolika kilometrové zajižky a to by bylo aby se na železnici nezačlo vydělávat .

Proste auto je furt podřadný neekologický prostředek a mel by se využivat pouze jako doplnek k železnici

vše je jen o lenosti lidi zvednout zadek dojit na nadraži radši sednu do auta a jedu že ??? nadavam na cenu benzínu na kolny atd ???

1 0
možnosti

petr.n_22

12. 9. 2011 13:26
Re: muj nazor

Pohodlnosti ? Ne, snad kromě ceny je auto výhodnější z pohledu uživatele vždy. Jede odkuk potřebuje kam potřebuje, v čas ve který potřebuje a nejkratší možnou cestou (obvykle). Třeba cesta vlakem do práce místo auta by byla pro většinu lidí zřejmě mnohonásobně delší (časově) a navíc by ji museli podřizovat selý den. Kdybych třeba já měl jezdit do práce mhd, musím vstávat min. o hodinu dříve. To si radši zaplatím provoz auta.

0 0
možnosti

guliverm

12. 9. 2011 10:55
Jasně, prodat koleje a výtěžek rozkrást!

Jak jinak, celé generace to stavěli a pak to pod dohledem státu rozebereme na šrot a zavedeme kamiony a zpoplatníme přes soukromou firmu všechny silnice. No dovolte, u nás je pořádek, u nás se nic nesmí! Prostě nevolnictví jak za počátku Marie Terezie.

0 0
možnosti

vransen

12. 9. 2011 11:03
Re: Jasně, prodat koleje a výtěžek rozkrást!

Určitě to nestavěli generace. Postavit vlečku někam do Horní-Dolní není zas tak složité, jak si myslíte. Navíc, ve srovnání se silnicí, je to relativně bezúdržbové. A rozkrást se to nedá, pokud si stát dá jako podmínku, že tam ty koleje zůstanou.

0 0
možnosti

petrph

12. 9. 2011 10:22
ale to je setsakra rozdíl

Prodat to za tržní cenu pozemků, a nebo  za symbolickou korunu.Takovej "podnikatelů", co by to koupili za symbolickou korunu, vytrhali koleje, prodali je do starýho železa a potom pozemky prodali za trřní cenu by se asi našlo spousta.Teď ještě aby mezi nimi ministerstvo transparentně vybralo...:-)

5 0
možnosti

666999666

12. 9. 2011 10:33
Re: ale to je setsakra rozdíl

Myslím že už vybráno je, proto ten zájem ministra. ;-D;-D;-D

4 0
možnosti

Joey nikdy neodejde

12. 9. 2011 9:50
Žádám

aby příští provozovatelé kolejí provedli takové úpravy tratě, aby na ní neomezovali automobily železničními přejezdy. Nevím proč by nás měl v zájmu svého zisku omezovat a zdržovat nějaký soukromý provozovatel kolejí.

0 0
možnosti

vransen

12. 9. 2011 10:01
Re: Žádám

Třeba kvůli tomu, aby víc lidí jezdilo hromadnou dopravou a automobilisté se vzájemě neomezovali neprůjezdnými zácpami ;-)

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu

23. dubna 2024  20:16

Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra

26. dubna 2024

Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...

Pražské letiště změnilo platby za parkování, zdarma je nově jen 10 minut

1. května 2024  9:02

Mezinárodní Letiště Václava Havla v pražské Ruzyni od května změnilo systém parkování. Doba na...

Auto by se mohlo stát stabilizačním prvkem soustavy. Místo baterie, říká Daniel Ševčík

1. května 2024  5:36

Dodává SW pro řízení dobíjecí infrastruktury do Norska, Švédska, Itálie a dobíjecí stanice...

Češi si na důchod šetří na „spořáku“, o možnostech investic nemají dostatek informací

1. května 2024,  aktualizováno  9:59

Advertorial Sedm z deseti Čechů tuší, že jim výše jejich budoucího starobního důchodu nebude stačit na pokrytí...

Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci

1. května 2024

Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!