Diskuze
Pražce a koleje seženeme, vy je dáte dohromady. SŽDC mění opravy tratí
Děkujeme za pochopení.
V21l51a19d29i50m36í88r 28F69i33b36i37g74e80r
Otázkou zůstává, proč si to nedělat všechno sami. Mít vlastní zaměstnance je dobré, práce se dobře plánuje, když se vyskytne problém mohu tam lidi poslat hned a neshánět firmu jestli má zájem atd.
P62e40t33r 29N19o73v49o71t36n44y
A když se nic nedělá, kdo je bude platit? Loni utratila SŽDC 40 mld., letos to bude o mnoho méně. To je sakra rozdíl v objemu práce jen mezi dvěma roky.
V18l64a88d42i21m50í21r 58F93i59b39i71g61e35r
To jsou investice těch 40mld alespoň většina. I koleje potřebují údržbu, která se zanedbává a to dlouhodobě.
V34i61k14t27o37r 20N11á73r58o93ž50n23ý
Proč ? Já bych spíše naopak některé činnosti , které dnes vykonává SŽDC vyčlenil ven. Apropo... na vlečce mi kdysi dělala dohled SŽDC , totálně to hoši flákali až to dospělo do fáze , kdy nám na výhybce (deklarované "v pořádku" vypadly vagóny). Poté jsme SŽDC vykopli , najali jednoho místního živnostníka a funguje to mnohem levněji a mnohem lépe.
O61n86d12ř54e10j 93N45o44v34á29k
Prostě klasický rozdíl mezi státním podnikem a soukromníkem ...
M58a54r93t75i85n 59N19e89r77m97u20t
Na vlečce nemá SŽDC tu správnou motivaci. Na normální trati to bude jiné..
J84i21ř44í 54E97r33b75e43n
Vlastní zaměstnance můžete mít na běžnou údržbu a na drobné investice. Na velké investice a přestavby se to nevyplatí - koneckonců i továrny mají vlastní údržbu pouze strojní a nanejvýš drobnou stavební, ale větší akce typu stěhování linek, přestavby pracovišť apod. jim levněji a rychleji udělá dodavatelská firma.
V94i90k96t88o33r 56N49á58r45o36ž27n10ý
Omyl ...dnes už velká část velkých fabrik má zajištěnou údržbu strojního vybavení externě.
J60i90ř83í 79E94r40b38e49n
Ale ne všechnu. Ono to má své meze a volat externí firmu ke každé vypálené pojistce a vykloktanému ložisku je za hranou.
V52i56k55t75o27r 12N37á38r37o60ž65n70ý
Proč volat ? Zaměstnanci externí -údržbářské firmy jsou vždy na místě.
Apropo...jsou provozy , kde jsou údržbáři zastoupeni v mnohem větším počtu , než výrobní dělníci...
Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika
Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
Boom prodejů kol opadl. Prodejci mají plné sklady, zákazníci čekají na slevy
Trh s jízdními koly a cyklovybavením se v Česku propadl o třetinu. Může za to ochlazení covidového...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Soud vyhlásil nad firmou Kovosvit MAS moratorium. Má závazky přes miliardu
Českobudějovický krajský soud v pátek v insolvenčním řízení se strojírenskou společností Kovosvit...
KOMENTÁŘ: Stanjurova další daň je prohrou pravicové politiky
Premium Po zklamání z chabého výnosu windfall tax ministr financí plánuje, jak si na banky posvítit jinak –...
Upozornili na výrobní vady letadel Boeing, oba během měsíce zemřeli
Po krátké nemoci zemřel bývalý auditor kvality u dodavatele společnosti Boeing, který vůči letecké...
USA a eurozóně se nedaří překonat inflační trápení. Snížení sazeb je v ohrožení
Rok 2024 se měl mimo jiné nést v postupném snižování úrokových sazeb v eurozóně i Spojených státech...