Diskuze
Pražce a koleje seženeme, vy je dáte dohromady. SŽDC mění opravy tratí
Děkujeme za pochopení.
V21l51a19d29i50m36í88r 28F69i33b36i37g74e80r
Otázkou zůstává, proč si to nedělat všechno sami. Mít vlastní zaměstnance je dobré, práce se dobře plánuje, když se vyskytne problém mohu tam lidi poslat hned a neshánět firmu jestli má zájem atd.
P62e40t33r 29N19o73v49o71t36n44y
A když se nic nedělá, kdo je bude platit? Loni utratila SŽDC 40 mld., letos to bude o mnoho méně. To je sakra rozdíl v objemu práce jen mezi dvěma roky.
V18l64a88d42i21m50í21r 58F93i59b39i71g61e35r
To jsou investice těch 40mld alespoň většina. I koleje potřebují údržbu, která se zanedbává a to dlouhodobě.
V34i61k14t27o37r 20N11á73r58o93ž50n23ý
Proč ? Já bych spíše naopak některé činnosti , které dnes vykonává SŽDC vyčlenil ven. Apropo... na vlečce mi kdysi dělala dohled SŽDC , totálně to hoši flákali až to dospělo do fáze , kdy nám na výhybce (deklarované "v pořádku" vypadly vagóny). Poté jsme SŽDC vykopli , najali jednoho místního živnostníka a funguje to mnohem levněji a mnohem lépe.
O61n86d12ř54e10j 93N45o44v34á29k
Prostě klasický rozdíl mezi státním podnikem a soukromníkem ...
M58a54r93t75i85n 59N19e89r77m97u20t
Na vlečce nemá SŽDC tu správnou motivaci. Na normální trati to bude jiné..
J84i21ř44í 54E97r33b75e43n
Vlastní zaměstnance můžete mít na běžnou údržbu a na drobné investice. Na velké investice a přestavby se to nevyplatí - koneckonců i továrny mají vlastní údržbu pouze strojní a nanejvýš drobnou stavební, ale větší akce typu stěhování linek, přestavby pracovišť apod. jim levněji a rychleji udělá dodavatelská firma.
V94i90k96t88o33r 56N49á58r45o36ž27n10ý
Omyl ...dnes už velká část velkých fabrik má zajištěnou údržbu strojního vybavení externě.
J60i90ř83í 79E94r40b38e49n
Ale ne všechnu. Ono to má své meze a volat externí firmu ke každé vypálené pojistce a vykloktanému ložisku je za hranou.
V52i56k55t75o27r 12N37á38r37o60ž65n70ý
Proč volat ? Zaměstnanci externí -údržbářské firmy jsou vždy na místě.
Apropo...jsou provozy , kde jsou údržbáři zastoupeni v mnohem větším počtu , než výrobní dělníci...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...