- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Trať na letiště - seriál - řada XXV - díl 135.
A já měl za to, že zastávka nemůže být v oblouku??? Proto skončilo nádraží Vyšehrad...
3.8 miliard se na dráze vydělává hodně těžko. Ovšem je třeba vyjít vstříc developerům z okolí, aby se jim lépe prodávalo...
Nějaký inteligent odsunul zastávku na Výstavišti od obytné zástavby do Stromovky a ani tam nenechal lávku, aby si ty dva přechody místní vychutnali
Posun asi tak o tři délky tramvajové zastávky obytná zástavba je i na druhé straně, takže někdo to zas bude mít blíž. Nemusí se stavět kolosální mostní konstrukce s nástupišti, která by zakryla průhled na výstaviště, ale využije se víc terén kolem náspu. Méně betonu, menší náklady. Úprava prostranství se zastávkama u výstaviště je už zase jiná akce do budoucna...
Něco podobného ( ne-li stejného?) se plánovalo už před několika desítkami let s tím "že to bude za pár hotové" ......
Bývalý pane kolego, už v roce 1996 jsem měl na víkend podobnou studii počítající s druhým vestibulem stanice Vltavská umožňujícím přestup na vlak v Bubnech .... zastávkou výstaviště, dvojkolejným tunelem pod Stromovkou i Ořechovkou, podzemní nádraží Dejvice s napojením na metro Hradčanská ...
Za uplynulých 25 let se ve Švýcarsku vydlabalo kolem 250 km stavební délky tunelů (včetně bezpečnostních průchodů mezi jednokolejnými tunely). K ....
No hezky se na to kouká. Tak hezky, jako bylo hezké v roce 2016 číst, že na tuto trasu do dvou let vyjede 10 nových velkokapacitních souprav. Zatím zůstává v představách. Stejně tak hezké bylo v roce 2019 číst, že pozemkové řízení je v podstatě ukončené a nejpozději v březnu 2021 začne výstavba úseku Kladno - Kladno-Ostrovec. Také zůstává jen v představách.
Proto těm jejich vysněným termínům vůbec nevěřím a maximálně budu příjemně překvapen.
Hlavně v centru není kapacita přenosové sítě. Takže v zimě budou stát.
Možná jste už někdy slyšel o tom, že moderní soupravy mají rekuperaci. V reálu tedy třeba to, že vlak jedoucí z kopce pod brzdou vyrábí proud, který může využít vlak jedoucí do kopce. Pokud je někde úsek s nedostatkem výkonu, tak se dá nejdřív vypnout něco, co není potřeba pro samotnou jízdu. U tramvají se třeba vypíná nejdřív topení a jezdí se na nižší rozjezdové stupně.
U vlaků lze napájet úsek i několik kilometrů od napájecí stanice, u systému 25kV mnohem dále než u systému 3kV.
Další z davu tiťařů, s novou formou - mezi čtyřiceti a ti, které většina rovnovzdělaných píše jako jedno slovo čtyřicetiti, nedává spojovník, ale mezeru. Velice inovativní!
No, mně se ta Masaryčka moc nelíbí, mám raději starou budovu, má mnohem větší charisma.
Každopádně jakého chytráka napadlo (narážím na vizualizaci) dát do květináče strom a ten strom pak pod střechu? Myslela jsem si, že lidé, kteří studují vysokou školu, tj. i architekturu, jsou z těch, co by měli být trošku bystřejší než většina, ale některé jejich nápady člověka skutečně udiví a říká si, čím vlastně přemýšlejí...
Celkově mi ty velké vybetonované plochy nejdou pod nos, květináče se stromy, které tam budou živořit, to opravdu nevytrhnou...
Líbit se vám nemusí, ale je to "trend". Vídeňské nádraží Františka Josefa vítalo po vítězství "reakce nad pracujícím lidem" (zítra výročí) cestující zvláštních vlaků z Českých Budějovic ve zcela jiné podobě než po několika letech.
Stejný osud postihl nádraží ve švýcarském Churu, nad kolejištěm je plocha autobusové stanice ... Z krásné stanice St. Anton am Arlberg se stalo ošklivé nádraží "St. Anton am Beton".