Diskuze

Proměna nádraží v Bubnech. Zmizí překážka oddělující Letnou od Holešovic

Železniční trať mezi pražskými Bubny a Výstavištěm čeká rekonstrukce za 3,8 miliardy korun. Správa železnic začala shánět zhotovitele, který za tuto částku zmodernizuje další část spojení na pražské letiště a dále do Kladna. Kromě turistů modernizace zanedbaného okolí trati potěší i místní. Zmizí totiž překážka oddělující Holešovice od Letné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DN

Trať na letiště - seriál - řada XXV - díl 135.

0 0
možnosti
JK

A já měl za to, že zastávka nemůže být v oblouku??? Proto skončilo nádraží Vyšehrad...

0 0
možnosti
MV

záleží taky na poloměru oblouku

0 0
možnosti
MV

M53i15l30a77n 73V34o55l87e60k

15. 11. 2021 20:13

3.8 miliard se na dráze vydělává hodně těžko. Ovšem je třeba vyjít vstříc developerům z okolí, aby se jim lépe prodávalo...

0 0
možnosti
LH

Nějaký inteligent odsunul zastávku na Výstavišti od obytné zástavby do Stromovky a ani tam nenechal lávku, aby si ty dva přechody místní vychutnali

0 0
možnosti
MV

Posun asi tak o tři délky tramvajové zastávky ;-D obytná zástavba je i na druhé straně, takže někdo to zas bude mít blíž. Nemusí se stavět kolosální mostní konstrukce s nástupišti, která by zakryla průhled na výstaviště, ale využije se víc terén kolem náspu. Méně betonu, menší náklady. Úprava prostranství se zastávkama u výstaviště je už zase jiná akce do budoucna...

1 0
možnosti
JB

Něco podobného ( ne-li stejného?) se plánovalo už před několika desítkami let s tím "že to bude za pár hotové" ...... :-P

4 0
možnosti
MZ

Bývalý pane kolego, už v roce 1996 jsem měl na víkend podobnou studii počítající s druhým vestibulem stanice Vltavská umožňujícím přestup na vlak v Bubnech .... zastávkou výstaviště, dvojkolejným tunelem pod Stromovkou i Ořechovkou, podzemní nádraží Dejvice s napojením na metro Hradčanská ...

Za uplynulých 25 let se ve Švýcarsku vydlabalo kolem 250 km stavební délky tunelů (včetně bezpečnostních průchodů mezi jednokolejnými tunely). K ;-(;-(;-(;-(;-(;-(;-(;-(;-(;-( ....

1 0
možnosti
JS

No hezky se na to kouká. Tak hezky, jako bylo hezké v roce 2016 číst, že na tuto trasu do dvou let vyjede 10 nových velkokapacitních souprav. Zatím zůstává v představách. Stejně tak hezké bylo v roce 2019 číst, že pozemkové řízení je v podstatě ukončené a nejpozději v březnu 2021 začne výstavba úseku Kladno - Kladno-Ostrovec. Také zůstává jen v představách.

Proto těm jejich vysněným termínům vůbec nevěřím a maximálně budu příjemně překvapen.

2 0
možnosti
PV

Hlavně v centru není kapacita přenosové sítě. Takže v zimě budou stát.

0 0
možnosti
MV

Možná jste už někdy slyšel o tom, že moderní soupravy mají rekuperaci. V reálu tedy třeba to, že vlak jedoucí z kopce pod brzdou vyrábí proud, který může využít vlak jedoucí do kopce. Pokud je někde úsek s nedostatkem výkonu, tak se dá nejdřív vypnout něco, co není potřeba pro samotnou jízdu. U tramvají se třeba vypíná nejdřív topení a jezdí se na nižší rozjezdové stupně.

U vlaků lze napájet úsek i několik kilometrů od napájecí stanice, u systému 25kV mnohem dále než u systému 3kV.

0 0
možnosti
PV
TT

Další z davu tiťařů, s novou formou - mezi čtyřiceti a ti, které většina rovnovzdělaných píše jako jedno slovo čtyřicetiti, nedává spojovník, ale mezeru. Velice inovativní!

4 0
možnosti
PB

Ta tráva a stromy budo platové?

0 0
možnosti
Foto

No, mně se ta Masaryčka moc nelíbí, mám raději starou budovu, má mnohem větší charisma.

Každopádně jakého chytráka napadlo (narážím na vizualizaci) dát do květináče strom a ten strom pak pod střechu? Myslela jsem si, že lidé, kteří studují vysokou školu, tj. i architekturu, jsou z těch, co by měli být trošku bystřejší než většina, ale některé jejich nápady člověka skutečně udiví a říká si, čím vlastně přemýšlejí...

Celkově mi ty velké vybetonované plochy nejdou pod nos, květináče se stromy, které tam budou živořit, to opravdu nevytrhnou...

12 5
možnosti
MZ

Líbit se vám nemusí, ale je to "trend". Vídeňské nádraží Františka Josefa vítalo po vítězství "reakce nad pracujícím lidem" (zítra výročí) cestující zvláštních vlaků z Českých Budějovic ve zcela jiné podobě než po několika letech.

Stejný osud postihl nádraží ve švýcarském Churu, nad kolejištěm je plocha autobusové stanice ... Z krásné stanice St. Anton am Arlberg se stalo ošklivé nádraží "St. Anton am Beton".

0 0
možnosti