Diskuze

Stát dá v roce 2020 na dopravní stavby o pět miliard více, než plánoval

Stát v příštím roce vynaloží na dopravní stavby 87 miliard korun, o pět miliard více, než původně plánoval. O další peníze ze státního rozpočtu už ministr dopravy Vladimír Kremlík žádat nebude, chce hledat další zdroje jinde. Do pěti let chce stát zahájit výstavbu většiny zbývajících úseků dálniční sítě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

Opakovaná lež se stane pravdou? Proto vadí maturita z matematiky.

0 1
možnosti
TZ

A tohle dáte o dva články nad článek popisující "účetní gymnastiku" na ministerstvu dopravy?;)

1 0
možnosti
LP

A další úžasná lež: pokud chce "v letech 2022 až 2024 zahájit výstavbu většiny zbývajících úseků dálniční sítě", tak k čemu bude komise, která bude něco plánovat do roku 2050?

To nebyl nikdo z novinářů na té t.k. schopný se ho na ten nesmysl zeptat?

1 0
možnosti
LP

Tak v jiném (dřívějším) článku dnes píšete, že těch 5 mld. je vylhané číslo. A nyní vyjde článek, kde tu lež zopakujete, a to dokonce v titulku...?

3 0
možnosti
TP

5 mld navíc? a kolik za to bude nových obchvatů, silnic, mostů ..... 5 km??

1 0
možnosti
VF

Ani jeden tyto náklady v pohodě sežerou vícenáklady vzniklé díky nekonečným obstrukcím Dětí země a podobným.

0 0
možnosti
MB

Trochu komická vize. ;-D

Zvlášť, když příprava stavby trvá běžně 10 a více let. Pokud dnes rozjedou majetkové, projektové... řízení, může se bít v prsa a dávat ruce do ohně za rok 2030.

Totéž platí i pro dnešní stav. Je to odraz snah soudruhů Paroubka, Topolánka, Fischera nebo Nečase.

1 1
možnosti
VF

On ví že tam za 5 let nebude a nikdo si nebude ani pamatovat jeho jméno. Slíbit může cokoli.

0 0
možnosti
JT

J78o81s36e42f 82T58r58ö23g75l

16. 8. 2019 14:12

Mě by zajímalo, kde je těch rozestavěných 191 km dálnic. Předpokládám, že se do toho počítá i modernizace D1 a silnice první třídy. Jinak se takového čísla dopočítat nemůžu.

Hyperoptimistická je také představa, že se v letech 2022-2024 rozestaví většina zbylých staveb. Pražský okruh mezi Běchovicemi a Ruzyní se t.č. nachází ve fázi projednávání nové koncepce a jejím zařazení do územního plánu. I když se nikdo neodvolá (a to je prakticky jistota), tak se kopne do země možná za 10 let. I na už připraveném úseku 511 (D1-D11) se teprve budou vykupovat pozemky a to už má za sebou proces EIA i veřejné projednávání územního rozhodnutí.

Podobně je na tom D3 u Prahy nebo D52, tady se nedaří postavit ani obchvat Mikulova, který jediný zůstal v územním plánu.

Pokud se nezmění legislativa a např. se nespojí některá řízení u liniových staveb do jednoho, tak 2024 je pusté sci-fi. I současná vláda "makáme" pro změnu legislativy ale udělala zatím velké vyvíteco, takže pan nový ředitel spíše hraje divadélko, aby to vypadalo, že se pracuje.

0 0
možnosti
MM

"Loni stát zprovoznil čtyři kilometry nových dálnic."

Tím je řečeno vše. Skvělé vysvědčení, díky Andreji za makání!

5 0
možnosti
VF

Vidle do toho hodil Bárta a jeho následníci s tím nic moc nedělali. Zakonzervovaným stavbám vypršela povolení a toho se hned chytly všemožné spolky, takže některé stavby jsou dodnes přerušené. Třeba kvůli křečkovi.

0 0
možnosti