- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No je otázka, jestli všude chtit nové vlaky. Protože aby se nám to jízdné taky hezky neprodražilo!! A nedopadli jsme jak v západní EU, kde vlak je dražší než auto! Navíc taky některé ty české motorové soupravy jsou výborné. Ty modernější co mají vzduchové pérování. Těch by byla škoda. Je to spíš o tom úklidu.. Hlavně pokud to ovšem není Hurvajz. Ten by už měl jít do šrotu..
odměnami, za to, že ušetřili.
To by me zajimalo kteri ministri podle tebe dotanou odmeny za to e se ty vlaky nekoupi :-D
v budoucnu už firmu ČD nikde moc nevidím. Ten podnik je v posledních 20-ti letech tak bídně veden, že je zázrak, že ještě vůbec existuje. Skvěle mu sekunduje spolek jménem SŽDC. Chtěl jsem uvést nějaké příklady, ale kdo se vyzná, ví o čem mluvím.
Budoucnost železniční dopravy vidím v soukromých rukou, ČD vyklidí pozice, z důvodu vlastní totální neschopnosti a hrabivosti svých úředníků. Stejně tak dopadne společnost ČD Cargo.
Jen škoda, že se to nestalo už před patnácti lety.
Trend jde tímto směrem, je vidět, že státní dopravní politika je dobře nastavená a lidmi s nízkými mzdy dobře vedená! Možná by se mohla tabulka, podle které berou lidé ve veřejném a státním sektoru ještě dále snížit, jisto to Nečase potěší, za ještě větší rozvrat republice vždy připraven!
Tabulka by se měla úplně zrušit.
Plat představenstva a dozorčí rady by měl být n% ze zisku (nebo uhrazení celé ztráty), plat zaměstnanců by měli osobně určovat přímí nadřízení.
Vsak vam na ne stat zase prisype. A danovi poplatnici ani neceknou.
Chvála Bohu,vždyť to byl nesmysl jako Pendolina.
Nesmysl mozna jo, ale krasnej. Jsem se na ty RailJety i tesil, ze konecne neco poradneho. I kdyz v princiou uz i dnes se da dobre cestovat EC/IC. Pokud prijedou nemecke nebo rakouske vagony :)
Myslím, že je prakticky jisté, že na téhle trati DB nepřipustí, aby Jančura zase přitáhl něco z vrakoviště, takže vagóny budou nové. A zbývá jen otázka, zda nebudou trvat i na 230 km/h. Pak to možná budou právě railjety, v téhle kategorii moc velký výběr zase není.
přeplněných deset nebo jednáct vagonů. Kromě plně obsazených sedaček v kupé stálo v každém vagonu cca 40-50 lidí. Průvodčí se odvážila přijít až před Hranicema na Moravě. Co je horší. Vagony klimatizované v kupé, v uličce okna, která nejdou otevřít a evidentně ulička bez klimy. Paráda. Ať žije cestování v roce 2012
Přesně tak. Za ty neotvírací okna bych střílel...
Chudacku! Cozpak jste za ta dlouha leta jeste nepochopil, ze CD nezkrachuji i kdybyby se do nich mely rvat statni miliardy pod tlakem? Je to jedna z nejzkorumpovanejsich organizaci ve state napojena na vsechny rozhodujici politicke strany, aby z ni mohly cucat prachy. Budte mohama na zemi - proste budete drzet kusnu a platit dane az budete cerni, ale CD nezkrachujou.