Diskuze

Oprava D1 začne o měsíce později, stát ale soutěž otevře více firmám

Ředitelství silnic a dálnic zmírnilo velmi přísné kvalifikační podmínky na modernizaci dálnice D1. Podle nového šéfa Ředitelství silnic a dálnic Davida Čermáka je to kvůli tomu, aby se do soutěže mohlo přihlásit více firem a nebyla diskriminační.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
U

ulkik

17. 5. 2012 9:28
"Stavět se tak začne nejdříve v září."

Neboli stavět se bude přes zimu, tak jak to asi pak bude vypadat?

0 0
možnosti
GMX

Glock Mark XXI

17. 5. 2012 7:21
Zadavatel může specifikovat CO? a JAK?

Ale už by se neměl montovat do otázky ČÍM?

0 0
možnosti
L

Leinad

18. 5. 2012 10:08
Re: Zadavatel může specifikovat CO? a JAK?

De o odpovědnost. Když zadavatel bude moc poroučet a podepisovat reverzy, může se zase opakovat něco jako strusková válka, kdy dodavatel pouze plnil nesmyslnou zakázku.

Když zadavatel řekne "nerozumim domu, chci od vás jenom dílo a záruku" tak je odpovědností dodavatele dodržet záruku.

0 0
možnosti
TF

danny47

16. 5. 2012 22:02
No ještě že tu MFDNES

máme, za takového hlídacíh psa demogracie musíme být vděční... R^

0 0
možnosti
TP

Equites Caesaris

16. 5. 2012 20:09
a také firma musí mít růžové kladivko

žluté kyblíky, oranžové pneumatiky a lopaty s jasanovou tyčkou atd .................... prostě klasika český banánistán ..........

0 0
možnosti
AK

wrah

16. 5. 2012 21:34
Re: a také firma musí mít růžové kladivko

Hlavně musí mít fešnou šekovou knížku a její stránečky patřičně podepsané na konta spřátelených osob. Jinak se stavět nebude.

1 0
možnosti
J

jardaaa123

16. 5. 2012 18:48
Stroje

Tak otázka proč to tak bylo nastaveno a jak to bylo splnitelné. Ale je i možné, že ten požadavek na vlastnění nějakých konkrétních strojů by nemusel být až tak od věci, přece jen by to také mohlo ofiltrovat vykuky co se přihlásí a jak to budou dělat řeší až ve chvíli kdy to vyhrají a následně to patlají jak se dá ...

0 0
možnosti
P

prasák

16. 5. 2012 18:23
a

A neví někdo, jak je to se soutěží na dostavbu D1 přerov lipník, tam byla lhůta do 17.5. Jestli se to taky nějak neposunulo?

0 0
možnosti
K

Krell

16. 5. 2012 18:19
ohraná deska

jo, to už tu bylo tolikrát... nový ředitel ŘSD nebo nový ministr, vždycky na začátku ty samý kecy. A nakonec to stejně dopadne jako vždy.

0 0
možnosti
P

pjotrrrr

16. 5. 2012 17:42
Klasika

v létě se soutěží a v zimě se staví, pak ta kvalita má nějak vypadat Rv;-O

1 0
možnosti
SM

Stephane Margelle

16. 5. 2012 16:48
Tak hrat si na radne vyberove rizeni

a delat z lidi blbce můzou, tak to bylo a tak to je. Je nad slunce jasne, ze do VŘ se nebude cpat Karel Lopata s.r.o. s 8 ukrajincema a jednou V3S. Zas tolik firem, ktere by mohli zajistit takovou stavbu, jako je rekonstrukce D1 u nas zase neni. Navic to stejne ziska firma, ktera to rozdrobi zase na dalsi firmy a bude jen prefakturovavat, cili takova prohazovacka. Ale daleko horsi mi prijde, ze ta rekonstrukce, ktera bude stat balik penez, nekolik mesiců uzaverky D1, bude v podstate k nicemu! Jestli mam ted popojizdet v zacpach po panelech 80kmh nebo po novem povrchu je uplne sumak. A to ze bude rozsiren odstavny pruh o 75cm je take jaksi k h.... Uz dnes je zapotrebi, aby dalnice mela 3 pruhy. Ale pokud se ted provede nakladna rekonstrukce, se 3 pruhy lze pocitat asi az tak za 30let...!!

0 0
možnosti
JB

orangexx

16. 5. 2012 17:14
Re: Tak hrat si na radne vyberove rizeni

Že je D1 dnes totálně přetížená je naprosto jasné.

Ty 3 pruhy by ovšem nebyly až tak potřeba, kdyby se konečně dotáhla dostavba severní větve Praha- Hradec - Mohelnice - Olomouc. A ještě by dostavba toho chybějícího zbytku možná vyšla i levněji. 

Někde jsem četl odhad, že by se tím D1 ulevilo o nějakých 35%.

0 0
možnosti
JH

jardahorak

16. 5. 2012 16:23
No vida..

Stacilo vyhodit BArtova poskoka Porubu a uz to jde? Uz neni potreba "rozhodovat" se mezi predem vybranymi firmami, nejlepe z poctu dve az tri? Prvni dobra zprava, Jen tak dal...

0 0
možnosti