- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Neboli stavět se bude přes zimu, tak jak to asi pak bude vypadat?
Ale už by se neměl montovat do otázky ČÍM?
De o odpovědnost. Když zadavatel bude moc poroučet a podepisovat reverzy, může se zase opakovat něco jako strusková válka, kdy dodavatel pouze plnil nesmyslnou zakázku.
Když zadavatel řekne "nerozumim domu, chci od vás jenom dílo a záruku" tak je odpovědností dodavatele dodržet záruku.
máme, za takového hlídacíh psa demogracie musíme být vděční...
žluté kyblíky, oranžové pneumatiky a lopaty s jasanovou tyčkou atd .................... prostě klasika český banánistán ..........
Hlavně musí mít fešnou šekovou knížku a její stránečky patřičně podepsané na konta spřátelených osob. Jinak se stavět nebude.
Tak otázka proč to tak bylo nastaveno a jak to bylo splnitelné. Ale je i možné, že ten požadavek na vlastnění nějakých konkrétních strojů by nemusel být až tak od věci, přece jen by to také mohlo ofiltrovat vykuky co se přihlásí a jak to budou dělat řeší až ve chvíli kdy to vyhrají a následně to patlají jak se dá ...
A neví někdo, jak je to se soutěží na dostavbu D1 přerov lipník, tam byla lhůta do 17.5. Jestli se to taky nějak neposunulo?
jo, to už tu bylo tolikrát... nový ředitel ŘSD nebo nový ministr, vždycky na začátku ty samý kecy. A nakonec to stejně dopadne jako vždy.
v létě se soutěží a v zimě se staví, pak ta kvalita má nějak vypadat
a delat z lidi blbce můzou, tak to bylo a tak to je. Je nad slunce jasne, ze do VŘ se nebude cpat Karel Lopata s.r.o. s 8 ukrajincema a jednou V3S. Zas tolik firem, ktere by mohli zajistit takovou stavbu, jako je rekonstrukce D1 u nas zase neni. Navic to stejne ziska firma, ktera to rozdrobi zase na dalsi firmy a bude jen prefakturovavat, cili takova prohazovacka. Ale daleko horsi mi prijde, ze ta rekonstrukce, ktera bude stat balik penez, nekolik mesiců uzaverky D1, bude v podstate k nicemu Jestli mam ted popojizdet v zacpach po panelech 80kmh nebo po novem povrchu je uplne sumak. A to ze bude rozsiren odstavny pruh o 75cm je take jaksi k h.... Uz dnes je zapotrebi, aby dalnice mela 3 pruhy. Ale pokud se ted provede nakladna rekonstrukce, se 3 pruhy lze pocitat asi az tak za 30let...
Že je D1 dnes totálně přetížená je naprosto jasné.
Ty 3 pruhy by ovšem nebyly až tak potřeba, kdyby se konečně dotáhla dostavba severní větve Praha- Hradec - Mohelnice - Olomouc. A ještě by dostavba toho chybějícího zbytku možná vyšla i levněji.
Někde jsem četl odhad, že by se tím D1 ulevilo o nějakých 35%.
Stacilo vyhodit BArtova poskoka Porubu a uz to jde? Uz neni potreba "rozhodovat" se mezi predem vybranymi firmami, nejlepe z poctu dve az tri? Prvni dobra zprava, Jen tak dal...