Diskuze

Ojetá auta překonávají inflaci. Za tři roky zdražila o více než polovinu

Ceny ojetin loni podle společnosti Aures Holdings rostly dvojciferným tempem. V Česku se průměrná cena prodávaných aut vyšplhala bezmála na 200 tisíc korun, v Polsku nebo Maďarsku si lidé koupí auto v průměru o téměř 50 tisíc levněji. Za zdražováním ojetin je primárně nedostatek nových vozů, což souvisí s problémy v dodavatelském řetězci u výrobců.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J71i45ř21í 59E78r28b89e47n

20. 4. 2023 7:10

Chybný nadpis. Ojetá auta inflaci nepřekonávají.

To jen jejich prodejci tu inflaci spoluvytvářejí.

0 0
možnosti
ZB

Vaněček od zlodějů BBB, to bude určitě pravda.

0 0
možnosti
TT

Ceny starých aut porostou do závratných výšin, jak se bude blížit a přijde zákaz prodeje nových. Myslím aut, ne trapných vtipů.

0 0
možnosti
SN

Nakupte si jedničkové a dvojkové Octavie do zásoby.

0 0
možnosti
JP

v zivote bych nerekl, ze auto bude investice (krom veteranu)

1 0
možnosti
MC

Mám relativně nové benzínové auto a nikoli dost peněz za jeho náhradu elektromobilem. Obávám se, že pokud budou ( především západní ) politici vidět trend á la Cuba, tak majitelům klasických aut zavaří nějakým jiným způsobem, buď vytvoří novou eko daň na existující spalováky, nebo bude stát litr benzínu pětikilo.

1 0
možnosti
VB

Už je to dokonce schváleno, nebo v procesu schvalování, jmenuje se to EU ETS II, nebo taky BRT=Buildings And Road Transport, kdy budou i soukromí uživatele nuceni odvádět emisní povolenky za vytápění domů a za vozidla se spalovacím motorem (ICE)

0 0
možnosti
RM

A budou ještě o hodně dražší. Většina lidí si totiž za stejnou cenu radši koupí pět let ojetý benzíňák nebo nafťák než nový elektromobil.

Z čehož logicky vyplývá, že po zákazu výroby normálních aut, takovéto ojetiny v pohodě dosáhnou na cenu nových elektromobilů.

Takže je to asi nejlepší investice, jakou lze dnes udělat. Jediné riziko takové investice je, že se lidem podaří položit systém a zákaz výroby normálních aut padne. Jenže i pokud padne systém, EU se začne rozpadat atd..., tak budou zase celospolečenské zmatky, které se odrazí v ekonomice a rozjezd výroby normálních aut bude chvilku trvat a levné to taky nebude. Takže takovouto investici nelze než doporučit.

2 0
možnosti
Foto

Vždyť oni si to dokážou nastavit tak, aby se spalovací v žádném případě nevyplatily. Budou vysoké spotřební daně na pohonné hmoty nebo nějaká ekologická daň podle emisí, možností mají spoustu. Až 1 km vyjde na 10 Kč, lidi si rozmyslí, co si pořídí.

1 0
možnosti
DF

Smelinari maji zne!!!! Za umele vysroubovabe ceny se nevyplati kupovat. V okolnich zemich jsou ceny normalni

0 0
možnosti
RV

Primárně je problém v nesmyslných emisních normách a požadavcích EU na zbytečnou výbavu nových vozů,jako např.Start-stop systém.

2 1
možnosti