Diskuze
Noví šéfové drah plánují, jak našetřit na nové vlaky
Děkujeme za pochopení.
speed is about all
2008 vs 1800
V holandsku se to nevyplati ice vlak 200 km vzdalenost 2.5 hodiny jizda je dost pomala na ice vlak a platis hned za tu pomalou u jizdu take 115 euro zatim co nemci jezdi ice vlakem 600 km vzdalenost jizdni doba pouhe 3 hodiny za 105 euro to se viplati 300 kmh minimalne 160 kmh rychlost to je ok. To je nemecke ice rychle a spolehlive a levnejsi nez autem .Ale v holandsku se snazi stebe vysat akorat prachy a jeste se delaji ze maji ice vlak a nevyjdouti nikdy vstric. Proto uzivam auto proteze v holandsku jses rychleji vsude autem MHD v holandsku je taky spatne proste back to 1800 to jsou nektere zapadni zeme jsou proste radne pozadu cesko pomalu predehnalo uz i nektere zapadni pozor ale jeste je dlouha cesta
John Smith
Re: 2008 vs 1800
Asi jsem totální trubka, ale ani po dvojím přečtení jsem nepochopil, co tím chtěl autor říci. Jestli si jen chceš zamachrovat, že jsi zdrhnul do Holandska za lepším, obávám se, že jsi na špatné adrese. Tady to nikoho nezajímá. Machruj si na holadský verzi IDnes, jestli tam nějaká je. Třeba tam najdeš nějakou odezvu...
__XXXX___
Hlavně by měli
udělat takovou cenu, aby se lidem vyplatilo jezdit vlakem. Když si koupím jízdenku na vlak, která stojí 2x více než autobus a ještě je jízda vlakem o 15 minut pomalejší, tak nevim jestli by nové vlaky pomohly. Ta In karta taky stojí za prd. Když jedu autobusem, tak žádnou nepotřebju, proto si myslím, že je to zbytečná bariéra...
s. Dušek
Re: Hlavně by měli
Je to tak: jízda vlakem je dražší, pomalejší, nádraží je dál od centra a vlak je špinavější než autobus. Nevidim žádný důvod proč jet vlakem.. Paradoxně drahám pomáhají přeplněné silnice, tedy věc o kterou se nijak nezasloužili(y?)
VlK
Obsazenost ve "Vietnamských" vozech
Chcete zvysit obsazenost? Poridte normalni vagony a ne vagony pro trpasliky... Jsem stihly, ale kdyz si vedle ci naproti sedne obezni, nevejdu se... o prostoru pro nohy radeji nehovorme...
Meresjev
Re: Obsazenost ve "Vietnamských" vozech
a to je se ztoporenym nebo v klidove poloze ?
rudy
Mě jste už z vlaku vyhnali
tak nečekejte, že se vrátím. Ani omylem.
Darik H
CD a.s.
CD a.s. je spolecnosti obchodniho typu. Prime dotace na vozovy park maji sve mantinely (v kontextu s legislativou EU). Jak z toho ale ven aby se "vlk nazral a koza zustala cela" .... mozna navysenim zakladniho jmeni .... uvidime jak to dopadne.
Kazdopadne CD (v koordinaci s MD) delaji maximum pro to, aby se na zeleznici konkurence nedostala ...... ono "vocamcat, pocamcat".
Ach jo (bls1)
I ztrátovost může být investice do budoucnosti
Pokud zruší osobní provoz na vedlejších tratích, už tam nikdy nevybudují nákladní dopravu, která je živí. V ČR nemohou počítat, že někdo bude překládat náklad v okresních městech. Pak už jim nebude nic platné, že se díky mýtu a dražší ropě bude nákladní automobilová doprava prodražovat a železnice bude vycházet levnější. Obnova jednou zrušených tratí je moc drahá.
a8n
Re: I ztrátovost může být investice do budoucnosti
Zastavení osobní dopravy se zdaleka nerovná zrušení trati.
Langoš
Stále dokola
Kolikátá změna menežmentu ČD od listopadu 89 už to je? Soudruzi se vždy napakují a uvolní místou dalším a ti pořád jenom slibují a slibují. Podle prohlášení nového vedení se ČD bude vracet někam do roku 1994, kdy Říman s Klausem měli stejné nápady, zrušit vlaky v souběhu s autobusy. Ty jsou pro dráhu velkou konkurencí. Pamatuji doby, kdy autobusy ještě nejezdili, nebo ve velmi omezená míře, a vlaky praskaly ve šveh. Jenomže dnes je tady ještě jeden silný konkurent a to jsou automobily. Při dnešní ceně jízdného, kavlitě souprav a dodržování jízdního řádu se mnohému vyplatí jízda autem, protože je pánem svého, dnes tak drahoceného, času! Takže, soudruzi od dráhy, nevím nevím.
Tectosagos
s tím soudruhováním opatrně
noví šéfové jsou normální lidi, podnikatelé.
Říman s klausíčem přišli akorát s ideologickými hesly. Řídit neumí nic - a ještě se tím chlubí. Mysleli že před nima všichni padnou na prdel.
Jediné co vyvolali byla totální stávka která vynesla nahoru Duška. Jejich neschopnost způsobila zablokování poměrů ve firmě na 20 let.
Noví šéfové nejsou ani žádní podnikatelští gangsteři. Jsou to normální lidi. Nevím kolik toho zvládnou než je zase vymění, ale pro soudruhování není důvod.
Jura
Poničené vlaky
Mně nevadí menší zpoždění, mně vadí počmáraná okna nějakým šutrem a posprejovaný vlak zvenku i uvnitř!
Lojza
Re: Poničené vlaky
Akorat pochybuju, ze si to cmaraji zeleznicar - holt Cesi jsou prasata. (A cisteni a vymena oken a oblozeni je jen na par dnu, nez to nejaky dalsi dobytek znici.), dokud nebude v kazdem vlaku x kamer a minimalne jeden policajt, tak to bude asi porad stejne.
Jméno
primestska doprava
Ja vam dam radu zdarma: soustredte se na dojizdeni v okoli velkych mest (zejmena dostupnost do 45 minut kolem vsech krajskych mest). Je to jistejsi prijem, ti lide potrebuji jezdit denne, na prestehovani blize k praci nemaji. Na dlouhe vzdalenosti uz to neni treba tak casto, lukrativni spoje (mezi krajskymi mesty) uz myslim mate pokryte celkem dobre. V techto oblastech rekonstruovat koleje, pokud nevyhovuji (pronikavy priklad je spojeni Kladno-Praha) a zavest intervaly do maximalne 30 minut ve spicce. To zaridi dobre cash flow a da se s tim vymyslet, kam dale expandovat.
Belgie jako druhé Řecko. Zadlužení země rychle roste, řešení v nedohlednu
Belgie se už dlouhé roky řadí mezi nejvíce zadlužené ekonomiky Evropské unie. Svůj dluh tato...
Do britských hospod dorazil americký zvyk, spropitné. Pivaři jsou zmatení
Pro návštěvníky britských hospod bylo donedávna největší dilema zda si dají whisky, nebo pivo. A...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tušení smrti žene ruské miliardáře do vlasti. Řeší dědictví, bojí se znárodnění
Premium Stárnoucí ruští miliardáři řeší zásadní problém: jak převést obří majetek na své dědice....
KOMENTÁŘ: Nad švarcsystémem už se smráká. Ale je to opravdu dobře?
Premium Kontroloři dostali od letošního ledna do ruky nový nástroj k potírání nelegální práce. Je ale...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kofola, fidorky, polévka z pytlíku. České potraviny nabízí Amazon i za tisíce korun
Na americkém internetovém obchodu Amazonu prodává ostravská firma výhradně české výrobky. V nabídce...
Burger King chce mít v Česku více provozoven. Letos jich otevře deset
Expanze amerického řetězce Burger King na českém trhu se přibrzdila v důsledku pandemie. Mezi lety...
PPF vykázala abnormální zisk. Míří na Západ, z Air Bank chce mít jedničku
Skupina PPF má za sebou jeden z nejlepších finančních výsledků ve své historii. Rok 2023 uzavřela s...
Mallorkou se promenádoval turista jen v plavkách, místní už toho mají dost
Po měsících protestů na Baleárských ostrovech, včetně hladovek před hotely nebo vlny graffiti,...
Pouze větší fotovoltaiky podléhají vyúčtování, uklidňuje solárníky úřad
Energetický regulační úřad (ERÚ) mírní obavy z toho, že by i provozovatelé několikakilowattových...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!