- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
chybí mi následující rozdělení: kolik z 5,4 mld zaplatily projíždějící zahraniční kamiony, kolik naši dopravci v mezistátní dopravě ( tedy kolik zaplatíme navíc za převážené zboží ) a kolik zaplatily zahraniční autobusy a kolik naše linkové autobusy ( tedy kolik zaplatili naši pracující za cestu do práce či jejich studující děti ) z uvedené částky.
Píšete: "od hmotnosti 3,5 tuny" To ale nejspíš zavádíte, neb kategorie vozidel pro zákazy vjezdů, nebo co se pojistek týče zní zpravidla: DO včetně, tedy NAD!!!
Doplnuji a upřesnuji za redaktora iDNES ...: Tak jde o vozidla NAD 3,5t a nikoliv nikoliv OD - tedy včetně!!!... Je to totiž až OD 3,501t tedy. Jinak také lze napsat: NAD 3,t. Viz - http://www.mytocz.cz/index.html
To je to provar zkorumpovaný politiky - mimochodem které VY VOLIČI furt dokola volíte.
Daleko lepší a levnější pro ČR bylo tenkrát satelitní řešení které již funguje v německu.
Satelit bez mýtných bran nefunguje. Stačí se zamyslet a možná přijdeš na to, proč...
hodne kamionu stoji nevytizenych ve firmach....
bych chtel teda videt ... za služby spojené s provozem systému platí stát zhruba miliardu ročně ... za ty prachy by to podle mne vyvinula statni firma a jeste by najala armadu lesticu ...
Jo a fungovalo by to v ní jako ve spoustě dalších státních institucí - nulová kontrola nákladů atd... ne, děkuji, to ať to radši spravuje nějaký privátní subjekt...
Mýtné zaplatí ve finále konečný zákazník v ceně zboží a služeb. Je kouzelné, že 60% z něj odteče do Rakouska firmě Kapsch.
Takto naší genitální politici podporuji naši ekonomickou prosperitu.
Omlouvám se za překlep, chtěl jsem napsat geniální.
Admine, neber mi prosim mé dukátky.
Měl jsem užitečného koně, už jsem jej skoro naučil nežrát, bohužel mi umřel.
Musel jsem tři tahače vrátit leasingovce, protože zákazníci odřekli a nebyla práce.